12 Eylül 2013 Perşembe

TRT Eline Sağlık Programı Eşliğinde Motifli Hırkam:)

Günaydın arkadaşlar;
Dün programımızı gerçekleştirdik. Kamera arkası oldukça eğlenceli geçen bir program oldu, umarım kamera önüne de aynı renkli ve hoş ortam yansımıştır:) İzlemek isteyenler için programın yayınının http://tvarsivi.com/ adresinde yer aldığını belirterek yayına ait bir kaç fotoğraf ekleyeyim;




 Program sırasında giydiğim çiçek motifli hırka çok beğenilmiş, bir kaç detay vereyim;
Hırka, irili ufaklı toplam 240 motiften oluşuyor;



Motifleri ördükten sonra patiska kumaştan çıkardığım kalıp üzerine aşağıdaki gibi yerleştirerek iğneledim. Sonra kalıp ölçüsünde aralarını uygun uzunlukta zincir çekerek birleştirdim ve sonra kumaştan çıkardım;

Sevgilerimle,

32 yorum:

  1. çok güzelll:) hıka da gerçekten çok zarif duruyor...başarılarının devamını dilerim.görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim Füsun hanım çok hoş bir programdi .Kamera arkası konusunda çok haklısiniz.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler ve de elinize sağlık, hırkanız çok güzel... Sevgilerle....
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim canım harikasın...hırka muhteşem ve sabır işi...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık.Başarılarınızın devamını dilerim..Blogunuzu takibe aldım.Benim sitelerime de beklerim..Sevgiyle kalın.Aida
    www.dekorasyonbilgileri.blogspot.com
    www.hobilerle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederimm, hırkanız çok şık ,prıgram ne zaman yayınlanacak tv de?,

    YanıtlaSil
  7. Çalıştığım için annem izledi :) çok beğenmiş sizi ve yaptıklarınızı.. Hırkayı da çok beğendim, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Füsun ablacım muhteşemdin ayrıca hırkanda çok güzel ellerine sağlık başarılar ;)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık tatlım
    program başarın içinde tebrik ederim..
    sevgiler.. ♥NK

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederim Füsun'cuğum,hırka çok şık ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim Füsun hanım harikaydınız gündüz fazla televizyon izlemiyorum sizi izlemek için proğramı severek takip ettim.Çok kibarsınız hanımefendiliğinize hayran oldum.Sizi programda tekrar görmek isterim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler Füsun Hanım. Hırkanız da çok güzel.
    Sizi takibe aldım. Kırkyama (patchwork) için ben de beklerim.
    www.keyifolsun.com

    YanıtlaSil
  13. sizi önceden takibe almışım.bugün yeleği anlattıgınızı görünce çok sevindim..dün programda görmüştüm ellerinize sağlık gerçekten çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  14. Bende izledim sizi.Güzel bir program oldu.İyi bir iş çıkarrtınız.Tebrikler.Evet evet hırkanızda çok güzel.Hoşçakalın

    YanıtlaSil
  15. tebrikleri fisuncuğum harikaydın.zevkle izledim seni hırka gerçekten ben de bayıldım.

    YanıtlaSil
  16. Herşey çok güzel canım hırkan ilgi toplamayacak gibi mi :) ellerine sağlık. tebrikler.

    YanıtlaSil
  17. Canım TV den izlemedim ama verdiğin linkten açıp izledim yaptığım işlerin zaten ne kadar güzel olduğunu biliyordum... kendinde çok güzel çok zarif biriymişsin harika duruyodun sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. Her şey harikaydı,elinize sağlık..Güzel bir program oldu.Başarılarınızın devamını dilerim:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. cok güzel gercekten canım ellerine sağlık başarılarının devamını dilerim banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  20. ya hiç akla gelirmi kumaşı kalıp yapıp ardından zincir çekmek ve sonra kumaşı çıkarmak.süper fikir.ve hırka çook güzel olup sanada çok yakışmış.programı tekrardan seyrettim ve yine ve yeniden hayran kaldım sana ayrıcada çook gururlandım.bravo füsunum.harikasın senn.

    YanıtlaSil
  21. Tebrik ederim Füsun Hanım, nefis işlerinizi herkes görsün. Hırkanın beğenilmemesi mümkün mü, ellerinize sağlık.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  22. Füsuncum çok güzeldin, güzel bir program oldu keyifle izledim:) Hırkan müthiş güzellikteydi güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  23. O programı seyrettim demek ki o hoş bayan sizmişsiniz.

    YanıtlaSil
  24. Arkadaşlar, çok teşekkür ederim hepinize değerli yorumlarınız için. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  25. Siz becerikli bir annesiniz:) Çok güzelmiş ceketiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Beyza hanım, sevgilerimle:)

      Sil
  26. Füsncum tatildeydim, yeni döndüm. Ama sana anlatmam gereken bişey oldu. Ben denize gitmek için hazırlanıyorum, eşimde kanalları geziyor. Bir ara seslendi, gel bak düşman çatlatan çantayla, kravattan fular yapacaklarmış, tam senlik dedi. Ben de deim ki, şekerim çok geç, o dediklerin elişi defteri tarafından yapıldı, kesin ondan esinlenmişlerdir, dedim. Eee belki senin bahsettiğin kişidir dedi eşim. Ben de yok yahu, Füsun bankacıydı sanırım, haftaiçi çalışıyodur, nasıl katılsın dedim. Bu arada ekranda senin ellerin görünüyor sadece. Ya dedim aslında kadının üzerindeki motifler çok tanıdık, acaba o mu falan derken spiker Füsun Hanım diye lafa başladı. Hemen cepten bloguna baktım, sen de duyurunu yapmışsın zaten. Denizi falan bıraktım, sonuna kadar izledim programı. Ne kadar naif, alçakgönüllü bir insansın. Aslında tam da tahmin ettiğim gibisin. Harikaydın canım, tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcığım, çok tatlısın:)) Çok teşekkür ederim. Kocaman sevgilerimle.

      Sil
  27. Kullandığız ipin cinsi merserize'mi orlon'mu ?

    YanıtlaSil
  28. çok ama çok güzel olmuş, iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil
  29. Aaa yeni gördüm ,süper olmuş...Ayrıca tebrikler..

    YanıtlaSil