20 Eylül 2013 Cuma

Kot Çanta

Merhabalar;
Okulların açılmasıyla bilikte bir takım sorunlar özellikle ilk haftalarda öğrenci velilerini bir hayli sıkıyor. Bu yıla kadar biz pek bir sorun yaşamamıştık ama bu sene bir servis problemi ile karşı karşıyayız. Sorunumuz şu ki, okulumuz evimize "en yakın mesafe" grubunda yer aldığı halde, araba ile 15 dk. sürecek bir mesafe için 
(dersimiz de 8.30 da başladığı halde) kızımız evden saat 7:00'de alınmaya çalışılıyor. Üstüne üstlük, aynı okulun orta okul bölümüne devam eden oğlumuz (binaları aynı kampüste ama servis firmaları farklı maalesef) evden 7:45' te alınıyor ve vakitlice de okuluna ulaşıyor! Şaka gibi!! Bir haftadır bunun mücadelesini veriyoruz. Neyse buna da şükür, nasıl olsa çözümlenir, biraz sinir stres atlatırız, geçer gider diyoruz. Zira memleketimizde eğitim- öğretim ortamı ve sistemi öyle enteresan ki servis sorunsalına gelene kadar daha neler var!
 Allah bütün velilere güç, kuvvet, sağlık ve sabır versin dileği ile geçen hafta diktiğim "kot pantolondan çanta" mızı paylaşayım; 
Bu çantayı katıldığım programda süre çok kısıtlı olduğu için acele ile teyellemiştim. Hediye edileceği için eve getirip makinaya çektim, o arada da fotoğraflayıverdim. Sahibi güle güle kullansın;  


kot pantolondan çanta yapımı


Sevgilerimle,

11 yorum:

  1. merhaba :)
    tez vakitte soruN çözüLürde kuzuLarda vakitLice okuLLarıNda oLurLar iNşaLLah caNım :)
    kot çaNta projesiNi tv'deN iLgiyLe izLemiştim emeğiNe yüreğiNe sağLık :)

    YanıtlaSil
  2. servis konusunda sanırım herkesin bir sıkıntısı var duyduğum kadarı ile..
    çanta güzel eline sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Okul konusunda Allah hepimizin yardımcısı olsun:) Bu arada çanta çok süslü ve çok şirin olmuş. Ellerinize sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Servis firmalarında asıl problem. Hem okullara hem firmalara hizmet verdikleri için bu sıkıntı yaşanıyormuşşş. O zaman birini seçsinler. Bende işe gelebilmek için 5 dk'lık mesafe için 1 saat önce çıkıyorum. Bende dertliyim yani....

    Ama çanta çok güzel olmuş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık cok güzel bi canta olmuş sorununuzda inş en kısa sürede cözülür

    YanıtlaSil
  6. en kısa zamanda çözülür inşallah çok güzel olmuş çanta :)

    YanıtlaSil
  7. inşallah en kısa sürede okul ile ilgili sorunlarınızı çözersiniz... bu arada çanta da çok şık ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık yine harikalar yaratmışsınız...

    YanıtlaSil
  9. el işi çantanız çok güzel olmuş.emeklerinize ve ellerinize sağlık. :) çözümü olmayan sorun yoktur inanın. hayırlı bir şekilde çözeceğinize inanıyorum.

    YanıtlaSil
  10. seni çok iyi anlıyorum.liseye başladığında servise vermiştik okul uzak olduğundan.tam 1.5 saatte gidip geliyordu ve o kadar yoruluyorduki!2 yıl böyle devam etti.ve sonunda kendi gidip geliyor süre:35 dk.şaka gibi.umarım tez zamanda çözülür bu sorun.çanta yapımını programda izlemiş ve çok beğenmiştim.ellerine sağlık cidden çok keyifli ve şık.sevgi ve selamlar..

    YanıtlaSil
  11. yine harikalar yaratmışsın füsun'cum:)
    çanta çok şeker, sapları da bir o kadar orijinal.
    eline, emeğine, zevkine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil