8 Eylül 2013 Pazar

Kolye / Yaka Büstü Hazırlanışı

Merhabalar,
Bir önceki yayınımda bahsi geçen büstün yapılışını anlatayım;

Öncelikle gazete kağıdından büst şekline benzer bir şekil uydurulup kalıp çıkartılır ve bu kalıp kullanılarak kalın maket kartonu yada koli yada kalın mukavva kullanılarak (karton olmaz, ince kalır) şekil kesilir;

kolye için büst yapılışı

Aynı fotoğraf çerçevesindeki mantıkla, arka dayanak da yukarıdaki gibi kesilir. Sonra büstün ön yüzeyi 3-4 kat elyafla kaplanır;


Sonra her iki parça da siyah kumaşla kaplanır ve birbirine aşağıdaki gibi dikilir;



Büstün ne kadar dik oloması isteniyorsa o ölçüne siyah kurdele büst ve arka panelin alt kısmına aşağıdaki gibi dikir;

Büstümüz hazırlanmışken geçen hafta bir hobi mağazasından satın aldığım yakalarımı da takdim etsin bakalım; 

Kim hazırladıysa ellerine sağlık, bence pek güzel olmuş her iki yada da; 


Sevgilerimle,
 

18 yorum:

  1. Harikasın Füsun'cuğum çok kullanışlı olmuş ellerine sağlık.Yakalarda çok şık iyi günlerde kullan.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş bende denemeliyim hemen :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş elinize sağlık :) bu arada blogumda bi çekiliş var canım bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. tamda bugünlerde kolyelerim için büst almak istiyordum yupp.iiiiiii teşekkürler cicim :) ama bunu yapmakda bana zor gelir şimdi ya pöfffff:(

    YanıtlaSil
  5. bu arada yakalarda çok güzelmiş:)eminim doğru kombinlede harika dokunuşlar yaratır:)

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim. Denemek lazım. :)

    YanıtlaSil
  7. Valla tebrik ediyorum. Ellerine sağlık arkadaşım. Son zamanlarda gördüğüm en dişe dokunur, hem basit hem işlevsel, faydalı bir paylaşım hazırlamışsın. Ellerine sağlık. Şimdi ben yaparım, yapmam (büyük olasılıkla da yapmam), konu o değil ama pek çok arkadaşın işine yarayacak bir fikir bu. Yakalardan beyazı çok beğendim. İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  8. İkisi de beyazmış;) siyah-beyaz diyelim o zaman:)

    YanıtlaSil
  9. valla harikasın sevgili füsun.ne güzel ilham oluyorsun bize.süper fikir ve uygulama.ellerine sağlık ve teşekkürler.bu arada yakalar çok güzel özellikle 2.sine bayıldım.güle güle kullan.sevgiler kucak dolusu..

    YanıtlaSil
  10. çok kullanışlı ve güzel
    denemeliyim hemen.

    YanıtlaSil
  11. Çokda zor gibi durmuyor, Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. ellerinize sağlık çok şık olmuş.iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.yakalar da çok güzeller.sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. çok iyi bir fikir teşekkürler paylaşım için elinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bunu yabancı bir blogda görüp not almıştım lazım olur diye kaplanınca da çok şık durmuş ellerine sağlık. yakalarınıda sağlık kullan canım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. büst fikri çok güzel ama yakalar harika olmuş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş...Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  17. Haftanin bloglari arasindasiniz. Tebrikler.

    https://www.facebook.com/FikirlopediIdeaslopedi

    YanıtlaSil
  18. Blogunuz Ideaslopedia facebook sayfamizda tanitim bloglarimiz arasina girmis ve üyelerimizle paylasilmistir. basarilar dileriz.
    https://www.facebook.com/FikirlopediIdeaslopedi

    YanıtlaSil