6 Eylül 2013 Cuma

Keçe Yaka

Günaydın arkadaşlar;
Kızım için keçeden bir kaç yaka hazırlamıştım, belki hatırlarsınız. Bir de kendim için yapayım dedim, dikiş/nakış temalı böyle bir şey ortaya çıktı;


Yakanın kenarına geçirdiğim sutaşı, bakır rengi iri bir sutaşı, çok sevdim kendisini, bir çok yerde kullanacağım galiba;

keçeden peter pan yaka yapılışı
Bu arada, yakayı takdim ettiğim "Kolye/Yaka Büstü" nü de kendim hazırladım, bir sonraki yayında nasıl yapıldığını detaylı fotoğraflarıyla anlatacağım. (Böylelikle kızım bana mankenlik yapmaktan kurtulmuş oldu:)) 

peter pan felt collar
Kızım için diktiğim yakalar "keçe yaka" etiketinde yer alıyor, belki bakmak istersiniz.
Sevgilerimle.

17 yorum:

  1. Çok şık olmuş ellerinize sağlık, yaka kolyeleri bende çok seviyorum ama dikiş bilmediğim için, kenarlarını kapatmak zor oluyordu, o yüzden zemini örerek yapıyordum, keçede mantıklı hemde kışlık :) kenarları atmaz sanırım kesildikten sonra,
    İyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Keçe çok pratik, kenarları atmıyor, deneyin bence.

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık üzerinde kullandığın aksesuarlara bayıldım Ankara'da yaşamanın avantajları galiba ne güzel malzemeler buluyosun kendine....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcuğum çok teşekkür ederim, haklısın burada çok değişik cici hobi malzemeleri bulmak daha kolay. Görerek almanın yerini tutmaz belki ama internetten de sipariş vermek mümkün.

      Sil
  3. Daha önce yaptığını çok beğenmiştim, buna da bayıldım. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Baharcığım:)

      Sil
  4. Ellerine sağlık canım gerçketende tam seni yansıtmış yaka üstündekilere bayıldım renginede sağlıka kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nehirciğim, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Ellerine sağlık Füsun'cuğum,yaka büstünüde çok beğendim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım, çok teşekkür ederim. Benden de kocaman sevgiler.

      Sil
  6. BAYILDIM
    ELLERİNİZE,YÜREĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  7. Füsuncum,yakan çok şık olmuş güle güle kullan:) önceki postuna yorum yaptım fakat buton çalışmadı , bugün tekrar oturum açtım şimdi yazabiliyorum çok şükür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nuraycığım:) Arada bana da oluyor öyle malesef, tam yorum yazıyorum kitleniyor filan, sinir bir durum:)

      Sil
  8. valla harikasın füsunum.çok beğendim çok.ve eminim çok yakışmıştır sana.güle güle kullan.bu arada büstü merakla bekliyorum.bende yapmayı çok isterim.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunaycığım, çok teşekkür ederim, yayınlandı büst:)) Benden de kocaman sevgiler.

      Sil
  9. Süpersiniz şekerim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil