25 Eylül 2013 Çarşamba

Etamin Banyo Panosu

Günaydın arkadaşlar;
Şekilde görüldüğü gibi, dikiş, etamin, abur cubur vs. ortaya karışık işler yapmaya devam:) Aynı oyuncakla oynamaktan sıkılan çocuklar gibi sürekli oyuncak değiştiriyorum:)

etamin banyo panosu
(Bu arada Funda'nın "Kokoş Banyo Kızı" da merhaba demek istedi sizlere, kıramadım kendisini:)

Bu pano modelini yabancı bir dergiden aldım. Orada havlu üzerine işlenmişti, kare bir desen olduğu için pano yapmak daha mantıklı geldi bana;







etamin banyo panosu









Çerçevede mat cam kullandık;




Minyatür banyo çalışmamızla da uyumlu oldu. (Minyatür banyomuz da buradaydı).

Sevgilerimle,

35 yorum:

  1. Renklerle ve iplerle oynayarak böyle ufak ufak parçalar yapmak gerçekten keyifli. Çok hoş olmuş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de, renkler, ipler vs. herbiri birer oyuncak bizim için:) Çok teşekkürler.

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Öznurcuğum:)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık,
    Ben birşey sormak istiyorum, bu etaminin kenarlarını püsküllü püsküllü yapmışsınız ya onu nasıl yapabileceğimi benimle paylaşırsanız sevinirim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kenarlarını bir sıra çarpı işi yaptıktan sonra, püskülün ne kadar kalınlıkta olmasını istiyorsak o mesafeden etamin kumaşın kenarlarından kesiyoruz, sonra kestiğimiz kısmın ipliklerini çektiğimizde püskül oluşuyor. Kolay gelsin:)

      Sil
  4. Füsuncum bayılıyorum senin bu çalışmalarına.. yine yine harika olmuş tabiiki..ellerine sağlık canım.. banyon çok sevimli olmuştur eminimki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, süslü püslü şeker bir banyomuz var gerçekten:)

      Sil
  5. merhaba :)
    etamiN çok şeker oLmuş caNım ama beN o kokoş baNyo kızıNa bayıLdım bizim buraLarda maLesef öyLe şeker detayLar yok keşke beNimde oLsa dedim :( güzeL güNLerde kuLLaN caNım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, çok teşekkür ederim. Banyo kızını "karınca design" dan almıştık, internetten de satışı var, ordan temin edebilirsin:)

      Sil
  6. ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgüncüğüm:)

      Sil
  8. ellerine sağlık çok güzel olmuş :) özellikle renklerine bittim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel renkleri seviyorum ben. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  9. Füsun Hanım, ne kadar hoş bir insansınız. Bayılıyorum paylaşımlarınıza..İçinizin güzelliği resmen yüzünüze yansımış.Sizden esinlenerek bir çok el işi örneği yapıyorum. Paylaşımlarınız için çok teşekkürler. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili elişisever, çok teşekkür ederim, ne hoş bir iltifat bu:) Sevgilerimle.

      Sil
  10. Ne hoş bir çalışma böyle. Benim banyo minicik olması gerekenler bile anca sığıyor. Çok imreniyorum süslü püslü banyolara ama olmuyor maalesef....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Minik bile olsa süsleyin bence, duvarları vs., insanın içi açılıyor.

      Sil
  11. Çok hoş olmuş ellinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Füsun Hanım ne hoş olmuş. Emeklerinize sağlık sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sevgilerimle:)

      Sil
  13. Becerikli Füsuuun-zevkli Füsuuun-şeker Füsuuun-güzel Füsuuun gene güzelliklerle doldurmuşsun burayı ya... hani çok beğendim de, yanısıra kıskanıyorum hep biliyorsun :)
    Bu çerçeven, hele o kot çanta, organizer... ooof offf ...
    Programda da senin güzelliğine mi yoksa yaptıklarının güzelliğine mi baksam şaşırdımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım, ne kadar tatlısın:)) Çok teşekkür ederim, senin güzel görüşün, sevgilerimle.

      Sil
  14. Füsun hanım ne güzel işler çıkarıyorsunuz hep zor işler ama sonuç harika...:) emeğinize sağlık iyi günlerde kullanın sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Zor değil aslında, çok büyük, renk geçişli etaminler işleyemiyorum artık. Ancak böyle ufak parçalar. Sevgilerimle.

      Sil
  15. oooooo çok zarif ellerine ve emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hatice hanım:)

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Hatice hanım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  17. Ellerinize sağlık bu kadar sık etamin bulamıyorum ben burada:/ adı ne olarak geçiyor bu etaminin acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, 14 ct beyaz etamin olarak temin edebilirsiniz.

      Sil
  18. sende oyuncak çook ve maşallah hepsiylede çok yaratıcı oyunlar oynuyorsun:) vallahi bravo hem sabrına hem yeteneğine hem yaratıcılığa hayranım.ellerine sağlık füsuncuğum.

    YanıtlaSil