23 Eylül 2013 Pazartesi

Çekmece İçi Düzenleyici

Günaydın arkadaşlar;
Epeydir yapmayı düşündüğüm "Çekmece İçi Organizer" lerimden ilkini dün bitirdim;

kumaş organizer dikilişi

 Çekmecenin taban ölçüsüne uygun olarak  iki kat kumaş kullanarak kılıf oluşturdum önce;


Sert ve kalıplı durması için kot kumaşı ve duck keten kumaşı bir arada kullandım;










Bölmeler için uygun ölçüde iki kat kot kumaşından parçalar hazıladım;


Parçaları taban kumaşın üzerine ortalarından makinaya çektim;



 Taban kenarlarını ve bölmeleri el dikişi ile birleştirdim ve tamamlanmış oldu;

çekmece içi düzenleyici dikilişi
 Çekmece içindeki görüntüsü bu şekilde;


Benim için çok kullanışlı oldu bu düzenleyici, bir kaç tane daha yapmayı düşünüyorum. Umarım beğenmişsinizdir siz de.
Sevgilerimle,

26 yorum:

  1. Ben sana hayranım füsun ablacığım muh-te-şem olmuş ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle çok kullanışlı ve de şık görünüyor füsuncuğum.çok beğendim.ellerine sağlık.harikasın.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım kullanışlı ve şık ..

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş keşke dikiş bilseydim bende yapardım ben ikea dan aldıklarımla idare ediyorum ama onlardanda nefret ediyorum çekmece içinde bile çok is ve toz çekiyolar bu kesinlikle çok daha kullanışlı ve sağlıklıdır ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Tek kelime ile muhteşem .
    mutlaka yapılması lazım :)
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel olmuş, derlenip toparlanmak için bu tip düzenleyiciler gerçekten harika oluyor. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Çok akıllıca ve temiz bir iş olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. harika :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. bayılıyorum bu tip organizerlere hem derli toplu duruyor hemde şık duruyor çok güzel olmuş emeğinize sağlık...sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık bende çok beğendim

    YanıtlaSil
  11. çekmece boyunda kesinlikle bulunamıyor
    sen çok güzel bir iş yapmışsın
    bende mutfağın 2.çekmecesi için bir düşüncelerdeyim ama henüz icraata geçemedim belki
    senden esinlenirim :)

    YanıtlaSil
  12. benim için çok güzel bir model oldu ellerinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Çok şirin ve kullanışlı olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Harika bir iş olmuş çok beğendim Füsun'cuğum ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. 10 numara olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim arkadaşlar, beğenmenize sevindim. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  17. Mükemmel olmuş Füsuncum, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. merhabalar çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)takipçinizim bende beklerim http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  19. Harika olmus,ellerinize saglik.Boyle guzel dikis bilenleri gordukce ben niye bilmiyorum diye hayiflaniyorum :( ama biliyorum ki dikis bana gore degil galiba..
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  20. harika.elinize sağlık.keşke biraz daha dikiş bilgim olsa da yapabilsem böyle güzel işler.güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  21. süper olmuş, bende kutularla yapıyordum bu daha güzel :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Füsun ,eline sağlık çok şık ve işlevsel olmuş.Bir öneride bulunmak isterim eğer dik durmasını istersen sulandırılmış beyaz tutkala batırıp kurutabilirsin.Telalanmış gibi oluyor.Yıkanınca da yumuşamıyor.
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  23. Elinize sağlık çookk güzell

    YanıtlaSil
  24. Cok güzel bir fikir
    Muhakkak bana da lazım bunlardan
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel olmuş iyi düşünmüş sünüz ellerinize sağlık. Bende fikirleri nizi öğrenmek isterim

    YanıtlaSil