2 Ağustos 2013 Cuma

Kaneviçe Saat

Günaydın arkadaşlar;
Kaneviçe işlemeli saatimi paylaşmıştım daha önce, belki hatırlarsınız. Çerçevesi gözüme pek hoş görünmemeye başlamıştı, salonumuza da pek uymamıştı, yeniden çerçevelettim;

kaneviçe işlemeli saat
Biz hanımlar malumunuz pek meraklıyızdır evdeki eşyalarımızın şeklini, şemalini, yerlerini değiştirmeye:)) 

etamin işlemeli saat
Bu saati bir etamin kitinden işlemiştim. Karademir/Kızılay (Ankara) mağazasından aldığım bir kit idi, halen de satılıyor bildiğim kadarıyla. 

Sevgilerimle,

14 yorum:

  1. Çok değişik olmuş.. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bu haliyle de çok güzel olmuş. İiyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  3. NE KADAR GUZEL OLMUS OYLE,,,,,,,, cok beyendim,,,rustemovasona.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuş. Elinize sağlık.
    Ben de işlemiştim farklı bir model. Kit olarak satılanlardan değildi sadece. Bakın burada;

    http://bulutgolgesi.blogspot.com/2010/09/zaman-islemek.html

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş emeğine sağlık.Çerçeve çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim.. gerçekten çok beğendim :) ve hemen takibe aldım.
    1247.takipçin benim.. :)
    Bana da ana da beklerim. :)
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  8. Daha öncekini hatırlıyamadım ama bu hali ile çok şık olmuş ellerine sağlık Füsun'cuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar harika görünüyor Füsuncum, inan bakakaldım... emeğine, zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir çalışma olmuş bu saat
    Gençliğimde bıktığım kanaviçe ve etamine tekrar merak sardıracak bu çalışmalar Ellerinize sağlık
    Bu arada şu mavi fileli kanaviçe işlediğimiz şeyin adı neydi unuttum bile
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar harika bir fikirmiş. Gerçek saat sanırm. Bayıldım. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Tabii, unutulur mu bu saat, harika olmuştu, ellerine sağlık..Çok yakışmış, güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  13. Hepinize çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil