27 Ağustos 2013 Salı

Kaneviçe Mutfak Askılığı

GÜNAYDIN arkadaşlar;
Biz bankacılar için uzunca sayılabilecek bir tatil döneminden sonra tekrar birlikteyiz. 
Gökkuşağı renklerinde güzel bir gün dileyerek "Gökkuşağı Mutfak Horozu" mu paylaşayım sizlerle;

etamin işlemeli askılık
Epeyce önce işlenip projelendirilmeyi bekleyen işlerimden birisi idi bu desen, nihayet tasarlanıp kullanıma açıldı;

etamin işlemeli mutfak aksesuarı
Tavuk ve horoz desenleri mutfağa çok yakışıyor değil mi?:)

kaneviçe işlemeli mutfak aksesuarı
Sevgilerimle,

42 yorum:

  1. Hoşgeldin.... umarım tatilde güzel vakit geçrip bol bol dinlenmişsindir....
    Horozlu pano çok güzel olmuş bencede mutfağa çok yakışan figürler ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Öznurcuğum. Tatil çok güzeldi gerçekten, hem dinlenme hem de bolca üretimle geçti:) Teşekkür ederim canım.

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle (:
    Elinize sağlık, çok güzel olmuş
    Ben de en son uğur böcekli minik bir çalışma yaptım
    Kalemlik olarak kullanacağım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elife, çalışmana bakacağım hemen, sevgilerimle.

      Sil
  4. Her zamanki gibi çok çok hoş bir çalışma olmuş.. Horozlar gerçekten de çok yakışıyor mutfaklara.. ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. güNaydıN ,
    çok güzeL oLmuş
    gerçekteN mutfağa bu deseNLer çok yakışıyor
    emeğiNe yüreğiNe sağLık :)

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir çalışma, bayıldım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Noblesseciğim.

      Sil
  7. Çok güzel olmuş, elinize sağlık. Kenarları iplik iplik açma fikrine bayıldım ben esas. Apayrı bir hava katmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Ben de etamini o şekilde kullanmayı seviyorum.

      Sil
  8. Yine her zamanki gibi çok yaratıcısın Füsun Ablacım ;)
    Eline sağlık çok hoş olmuş.
    Bende bir mutfak dolabı kapağı var, tepsi yapmayı düşünüyordum ama biraz uzun kaçıyor. Acaba nasıl değerlendirsem :) Var mı bir fikrin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciği çok teşekkürler canım. ilk aklıma gelen, dolap kapağının üst kısmını kara tahta boyası ile boyayıp mutfak notluğu haline getirebilirsin örneğin. Aklıma gelirse daha yazarım canım.

      Sil
  9. Harika olmuş, tam gökkuşağı gibi, umarım tatilinizde güzel geçmiştir, keyifli paylaşımlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Tatil de çok tatlı geçti, size de güzel paylaşımlar dilerim:)

      Sil
  10. Çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık güzel fikirlerin ve paylaşımın için teşekkür ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim, sevgilerimle.

      Sil
  11. Hosgeldiniz Fusun Hanim,cok guzel olmus bu horoz rengarenk :) Ellerinize saglik.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım:) Çok teşekkür ederim, sevgilerimle.

      Sil
  12. Çok zevklisin canım. Harika çalışmalarını keyifle takip ederken kocaman sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ayşıncığım, benden de kocaman sevgiler:)

      Sil
  13. Bence de çok yakışıyor tavuklar, horozlar mutfağa :)) Çok güzel olmuş, hem desen hem de pano :) Ellerinize sağlık :) Güzel günlerde kullanılsın...

    YanıtlaSil
  14. çoook güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. Kenviçeyi çok severim. Bir ara bende çok etamin pano yapardım . ama son zamalarda kumaşlcılarda hiç gözüme çarpmıyor etamin. Tekrar başlamak lazım :)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok elişi malzemeleri satan hobi mağazalarında var etamin, kaneviçe kumaşları. Bence de başlayın:) sevgilerimle.

      Sil
  16. kesinlikle çok yakışıyor.ayrıca bu yılın horoz yılı olduğu düşünüldüğünde sana uğur getirmesini diliyorum.çok ama çok güzel olmuş füsuncuğum.güle güle kullan.ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Dolunaycığım, çok teşekkür ederim güzel dileğin için. Sevgilerimle.

      Sil
  17. Çok beğendim ,emeklerine sağlık.Kaşık ve kurdelada çok yakışmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nuraycığım, bu kaşık ve kurdela olayını ben de çok seviyorum:)

      Sil
  18. Aaah ah benimde upuzun bir tatilim olsa :')
    Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah olur canım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  19. Hoşgeldin canım. Ben de mutfağa çok yakıştırıyorum tavukları, horozları. Askılık da yine çok cici olmuş, ellerine sağlık:) Oh tatili de yaptığına göre, artık hızına kimse yetişemez:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi öyle Baharcığım, çok iyi geldi bu tatil:)) Çok teşekkür ederim canım, sevgilerimle.

      Sil
  20. Hoşgeldin Füsun'cuğum,biliyorsun benimde vazgeçilmezim horoz ve tavuk desenleri.Çok şık bir pano olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Mehtapcığım, bilmez miyim senin birbirinden güzel horoz ve tavuk desenli çalışmalarını:) Teşekkür ederim canım, sevgilerimle.

      Sil
  21. Çok sevimli bir pano olmuş. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil