25 Temmuz 2013 Perşembe

Motifli Ayakkabı

Günaydın arkadaşlar;
Bu yayınımda yer alan moıtifli ayakkabının bir benzerini daha önce kızım için yapmıştım, belki hatırlarsınız, burada yer alıyor. Onları ancak bir kaç ay giyebildi kızım, malum çocuklar çabuk büyüyorlar. Daha uzun süreli kullanım olabilsin diye kendim için de hazırladım bir çift:) 
ayakkabı geri dönüşümü

ayakkabı yenileme


Bu tarz bir uygulama en çok babetlere yakışıyor aslında ama topuklu ayakkabı için uygulandığında hasır topuklular tercih edilirse daha hoş ve otantik bir görüntü elde elde edilebilir diye düşünerek aşağıdaki ayakkabıya uyguladım;

  Motifleri sıcak silikonla yapıştırdım.







tığ işi motiflerle ayakkabı yenileme



 Bunları, tozlanıp kirlenmemesi açısından ev ayakkabısı olarak kullanacağım. Ama espadrillerin üzerine uygulandığında silikonla yapıştırmak yerine motifler dikilerek de ayakkabıya yerleştirilebiliyor ve kolayca yıkanıp temizlenme imkanı olduğundan daha rahat kullanılabiliyor.  Bu yaz bitmeden onu da bir denemek lazım:))
 tığ işi patik

Sevgilerimle,

58 yorum:

  1. Çok beğendim, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. tek kelimeyle harika bir çalışma ellerinize sağlık..daha dün hasır tabanlı kot bir ayakkabımın kot kumaşı şeridinden ayrılmıştı..ayakkabı sapasağlam çok üzülmüştüm atmak zorunda kalıcam diye..diktirirsem gözükecekti çünkü boşa çaba diye düşündüm..sayenizde bir çözüm yolu buldum atmaktan kurtuldum rahat ayakkabılarımı :) çok teşekkürler fikir için :) http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar hoş:)) Fikir verebildiğime çok sevindim Meral hanım, kolay gelsin şimdiden:)

      Sil
  3. eskisinden çok çok daha güzel olmuş canım süper bir fikir sahibi olmuş oldum bende sayende çok beğendim gerçektende çok otantik duruyor hatta hazır gibi duruyor süpersin ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nehirciğim, aynı şekilde çantalara da yapılabilir, takım olur:))

      Sil
  4. Çok farklı olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar canım ;umarım iyisindir?Alışmak zor oluyor acı kayıplara,Allahtan sabırlar diliyorum...Motifler ve renkler harika,ayakkabı süper olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Tülin hanımcığım, alışmaya çalışıyoruz, bir şekilde oyalanıyoruz. Çok teşekkür ederim beğenileriniz için.

      Sil
  6. çok hoş çok şık olmuş Füsuncum ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Öznurcuğum:)

      Sil
  7. şıkır şıkır sahi ev ayakkabısı olarak renk renk yapılabilir düz terliklerde bu şekil canlandırılabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Nilgüncüğüm, terlikler de hoş olur:) teşekkür ederim canım:)

      Sil
  8. Çok özgün ve güzel olmuş ellerine sağlık Fusün'cuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım çok teşekkür ederim, benden de sevgiler:)

      Sil
  9. çok güzel olmuş, cıvıl, cıvıl:)) güzel günlerde kullan.
    eline, emeğine sağlık füsun'cum.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) Sevgilerimle.

      Sil
  10. cooook guzel olmus ellerine saglik ellerin derd gormesin :) uye oldum sizi de beklerim rustemovasona.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz:)

      Sil
  11. çok beğendim harikasınız iyi günlerde kullanın selamlar:)

    YanıtlaSil
  12. Füsun hanım, bayıldım. Emeğinize sağlık, mutlu günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra hanım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  13. çok güzel olmuş gerçekten emeğinize sağlık...sevgier...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sevgilerimle:)

      Sil
  14. Şeker gibi olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize sağlık çok güzeller....

    YanıtlaSil
  16. Müthiş olmuş...Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  17. çok güzeL oLmuş
    keyifLi güNLerde kuLLaNmaN diLeğiyLe :)

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık canım çok çok güzel olmuş dışarıda giyilmesi zor dediğin gibi ev için ideal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hatice hanım, yapıştırmalı değil de dikişli yapmak lazım dışarıda da giymek için.

      Sil
  19. renkli menkli bir ayakkabı olmuş:)

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuş Fusun hanım elleriniz dert görmesin.Benim bir sorum olacaktı sarı renkli babetlerimi herşeyle kullanamadığım için aklıma esip ayakkabı boyasıyla siyaha boyama gafletine düştüm sonuç iğğğğrenç bir şey oldu...şimdi bana tavsiye edebileceğiniz bir kapatma yöntemi var mı? bu cicişlere bayıldım ama herzaman kullanamam dışarıda.Babetlerimi de atmaya kıyamıyorum ne yapabilirim?acil cevap lütfennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcığım, teşekkür ederim. Anladığım kadarı ile babetlerin sarılı siyalı alacalı bişey oldu. İstersen siyah bir dantel ile (güpür de olur, naylon dantel de olur) sıcak silikon kullanarak kaplayabilirsin. Ben kızımın eskiyen beyaz babetlerini pembe dantelle kaplamıştım, hem hoş olmuştu hem de dışarıda çok rahat kullabilmiştik. Tozlandığı takdirde nemli bir bezle tozunu alabilirsin.

      Sil
    2. Cok tesekkur ederim fusun hanim denemeye değer bir bilgi verdiniz sonucu mutlaka paylasacagim.

      Sil
  21. Yine harika bir iş çıkarmışsınız ortaya Füsun Hanım bayıldım valla çok güzel çok cici olmuş emeğinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynepciğim, sevgilerimle.

      Sil
  22. Harika,harika... sizin yaraticiliginiza hayranim. Ayrica yaptiklarinizi paylasip fikir verdiginiz icin tesekkurler :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik yorumunuz için ben teşekkür ederim:) Sevgilerimle.

      Sil
  23. Como ficou lindo o sapato! Um encanto. Parabéns! Beautifull!
    Bjs,
    Bel

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel olmuş çok beğendim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. Ne kadar yaratıcısın. Sonuç çok hoş olmuş. :)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  26. İlk defa görüyorum ben de bu fikri, vallahi bravo. Elinize sağlık. Harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
  27. bayıldımmmmm ben buna harika olmuş harikaaaaaaaaaa iyi günlerde giy

    YanıtlaSil