15 Temmuz 2013 Pazartesi

Dantelli ve Kurdele Nakışlı Abajur

Günaydın arkadaşlar,

İlk kez bir abajur yapımı denedim, umarım başarılı olmuşumdur;

kurdele nakışlı abajur yapımı
Üzerindeki danteli çok eskilerde annem örmüştü tek parça olarak, örnek bulunsun elimizde diye;

Çok beğendiğim bir modeldi, geçenlerde düzenleme çalışmaları sırasında elime geçmişti,  değerlendireyim ben bunu dedim, böyle bir abajur çıktı ortaya;

nakışlı abajur modelleri

Seramik bölümünü folkart 675 metallic champagne ile boyadım;


seramik boyama
Bu arada hatırlatayım bu gün ayın 15'i yani "Hamarat Hanımlar Partisi" günü idi. Bir süredir ara verdiğimiz partimize inşallah bayramdan sonra devam edeceğiz. 
Mutlu günler, kolaylıklar dilerim hepinize,
Sevgilerimle,

19 yorum:

  1. Çok çok şık olmuş Füsuncum ellerine sağlık.. O dantel örneği de pek bir zordur, ben de annemden bilirim..Ellerine sağlık anneciğinin de.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. yerine çok yakışmış...ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok zarif çok güzel olmuş yaratıcılık başka bişey ellerine sağlık:))))

    YanıtlaSil
  4. inanmıyorum muthiş bir şey olmus

    YanıtlaSil
  5. Canımcım gerçektende çok yaratıcı bir fikir olmuş ne yapsan hakkını veriyorsun ellerine sağlık çok şık olmuş ...

    YanıtlaSil
  6. çok zarif ve şık bir çalışma olmuş... bayıldımmmmmm

    YanıtlaSil
  7. Füsuncum o dantel modelinden anneannem bana masa örtüsü örmüştü, içlerine halka geçiriliyrdu sanırım, bol sıkiğneli kıymetli bir model. Hem abajuruna çok yakışmış hem de harika bir değerlendirme çalışması olmuş. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş, hem de çok iyi fikir...Ellerine sağlık, yine döktürmüşsün..

    Bekliyoruz o zaman, haydi ama, bayramdan sonra hemen...

    YanıtlaSil
  9. Dantel orjinal halinden çok daha kullanışlı bir hale kavuşmuş bence;)

    YanıtlaSil
  10. çooook çok beğendim. nefis duruyor. dönüp dönüp bakıyorum. yayından çıkamıyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş,çok farklı ve zarif durmuş.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım değerli yorumlarınız için, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  13. süperrrrrrr yaratıcı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım ben bu güzele. Ellerine sağlık. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  15. Merhabalarr ellerinize sağlık çok ama çok güzel olmuş
    kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  16. enfes olmuş enfes!çok beğendim.maşallah sana yaaa.ne becerikli maharetli bir hatunsun.nazar değmesin.güle güle kullan füsuncuğum.anneciğinin de ellerine sağlık ayrıca.maşallah ne kadar düzgün örmüş!

    YanıtlaSil
  17. Harika olmuş, ben neden daha önce görmedim bu bloğu ,takibimdesiniz:)

    YanıtlaSil