24 Haziran 2013 Pazartesi

Minyatür Banyo

Günaydın arkadaşlar;
Sevgili babamızın rahatsızlanması ve ardından vefatı sebebiyle ara verdiğim elişi paylaşımlarıma devam ediyorum. 
Acı kaybımız nedeniyle  bize taziyelerini sunan, acımıza ortak olan, dualarını gönderen tüm dostlarıma gönülden teşekkür ederim. İyi ki varsınız hepiniz.  
El işleri ile uğraşmak her zaman olduğu gibi bu sıkıntılı dönemimde de bana çok iyi geliyor, bir nevi terapi etkisi yaratıyor. O yüzden çok küçük yaşlarımdan itibaren bana bu ilgi ve beceriyi kazandıran sevgili anneciğime bir kez daha teşekkür ediyorum.
Bu gün sizlere sunacağım çalışma ile ilk kez bir minyatür çalışması denemiş oluyorum. Çok zevkli bir uğraştı benim için, sanki oyun oynar gibi keyifle hazırladım, bu yüzden devamı gelecek sanırım;

minyatür banyo çalışması
Şık Düğme/Ankara'dan aldığım porselen ve ahşap minyatürleri kaneviçe, incik boncuk vs. ile harmanlayarak hazırladım.   
Şirin bir obje oldu kanımca,  bakalım sizler beğenecek misiniz;

etamin işlemeli minyatür pano

minyatür ahşap boyama modelleri 
dekoratif banyo
Hepiniz sevgi ve mutlulukla kalın.
Güzel, huzurlu, bol güneşli günler dilerim. 

26 yorum:

  1. Hoş geldin Füsun'cum minyatür çalışman çok güzel olmuş ellerine sağlık.....

    YanıtlaSil
  2. emeğinize sağlık çok beğendim...

    YanıtlaSil
  3. alınan keyif işçiliğe de yansımış...
    iç açıcı, çok şeker olmuş...
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. gerçekten bayıldım, harika. çamaşır makinesi bile işleme galiba! çok tatlı

    YanıtlaSil
  5. Beğenilmeyecek gibimi,süper olmuş ellerinize ,emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim.. hem çok muntazam olmuş hem de sevimli...gözümü alamadım..

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin Füsun'cuğum her zamanki gibi harika bir çalışma olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Çok şık bir banyo olmuş Füsun Hanım ben çok beğendim ve mutlaka devamı gelsin bu güzel çalışmaların :) Siz olmadan olmuyor . sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel gerçekten bende yapmak istiyorum ama ne zamanim var ne de yakinimda minyatür obje satan bir yer

    YanıtlaSil
  10. beğenmek ne kelime hayran kaldım yine.ahh senin marifetli ellerin her şeyi güzelleştiriyor.bravo doğrusu.bencede devam et.o kadar güzel olmuş ki!

    YanıtlaSil
  11. muhteşemmm,ellerine sağlık arayı uzatmadığın için de teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Canım ya, Allah'ım sabır verecek inşallah bu arada da meşgul olabileceğin ilgi alanlarının, bloğunun ve seni seven izleyicilerinin olması gerçekten terapi gibi gelecektir.

    Çalışmana bayıldım! Ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. İnsan birşeylerle meşgul olmadıkça o sıkıntı büyüdükçe büyüyor. Yine harika bir çalışma olmuş ellerine sağlık ablacığım.

    YanıtlaSil
  14. Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar değerli yorumlarınız için, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. Çok sevimli, çok güzel, çok özenli bir çalışma olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Canım vallahi beğenmek ne kelime, bayıldım resmen:) Senin çalışmalarının eksikliği inanılmaz hissediliyor. Tekrar burada olman çok güzel, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Minyatür yapanların sabrına ve hayal dünyasının zenginliğine hayranım.
    Aklınıza fikrinize sağlık...

    YanıtlaSil
  18. ne güzel bir fikir olmuş böyle. hem etamin hem minyatür. emeğinize sağlık....

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  20. çok tatlı birşey bu.ne kadar güzel işler yapıyorsunuz füsun hanım.bayılıyorum size

    YanıtlaSil
  21. mükemmel olmuş.elinize,emeğinize sağlık ..

    YanıtlaSil
  22. çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Peki bu küçük minyatür objeleri Ankarada nerede bulabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yazıda da belirttiğim gibi Şık Düğme Ankara mağazasında bulabilirsiniz.

      Sil
  23. Çok güzel bir çalış a.Emeğinize saglik

    YanıtlaSil