10 Mayıs 2013 Cuma

Kaneviçe İşlemeli Havlu

Günaydın arkadaşlar;
Kaneviçe işlediğim havlumu takdim ediyorum;

kaneviçe işlemeli havlu örneği

Desen Yumak Dergisinin 1997 yılı 11 no.lu sayısına ait. Masa örtüsü olarak işlenmişti dergide ama havlu için de çok uygun bir model oldu bence. Yakından da göstereyim;


etamin işlemeli havlu örnekleri

havlu kenarı örnekleri

Ankara'da puslu ve kapalı bir hava var bu sabah. Umarım hafta sonu açılır. 
Bol güneşli güzel bir hafta sonu dilerim hepinize.
Sevgilerimle.

39 yorum:

  1. çok güzel olmuş çok beğendim ellerine sağlık ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcuğum çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. süperrr olmuş canım ellerine sağlık tam çeyizlik valla insan kullanmaya kıyamaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nehirciğim, çeyizlik değil vallahi, kullanmalık, teşekkür ederim canım:)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. İnanılmaz güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Ne kadar düzgün ve muntazam yapmışsınız. Harika. Bir şey sormak isterim; havlu yapımında arka kısım nasıl oluyor görüntü açısından. İplikler görünüyor mu? Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Arka kısımda iplikler görünüyor ama düğüm, ip koparma filan yapmadığımız için (iplikleri işleme altından geçirerek kesiyoruz) arkası da düzgün görünüyor. Ama arzu eden arka kısmını aynı renk etamin kumaşı ile vs. dikerek kaplayabilir, ben gerek duymuyorum açıkçası:) sevgiler.

      Sil
  5. çok güzel olmuş, kanaviçe duruşu ile ben burdayım diyor:) bayıldım ellerine sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş, bunu kullanabilecek misin Füsuncum:) Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcığım, şimdilik misafirlik olarak kullanmayı düşünüyorum, sonrasında belki gündelik olabilir ama sandığa girmeyeceği kesin:)))Çok teşekkürler canım.

      Sil
  7. Kullanmaya kiyamaz insan
    Harika olmuş
    Ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  8. bugünlerde havalar ülkemiz genelinde kapalı ve yağışlı olacakmış canımsın..havlu harika.ben bunları sanat eseri olarak algılıyorum,kullanamam herhalde:))çok süslü olanları var mesela kurdela işi olanlar falan..hele pullu olanlar çok sinir bozucu:))insanın ağzını yüzünü paralar silmeye kalkışınca düşüncesi deli ediyor beni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan hanım çok teşekkür ederim:) Çok süslü olanlar konusunda size katılıyorum, kurdele işi,boncuk işleme pek havlu kullanımına uygun değil bence de. Eğer kullanılmayacaksa da niye hazırlanıyor o havlu değil mi:)) sevgiler.

      Sil
  9. Çok ama çok şık olmuş Fusün hanım emeğinize sağlık tam çeyizlik insan kullanmaya da kıyamaz harikasınız sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanacağım inşallah Zeynepciğim:) Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  10. Harıkasınız, bloggerlar arasında gördüğüm en zevkli çalışmalar size ait, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ne kadar hoş bir iltifat bu:))) Zehra ve Eymen çok şanslı doğrusu, çok tatlı bir anneleri var:)) sevgiler.

      Sil
  11. Ne kadar zarif olmuş! Ben kullanamazdım bu güzelliği gerçekten.
    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan hanımcığım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  12. Ooooof of... şu kasvetli havada nasıl da içimi açtı... Hani banyoya girse güzelleştirir bu güzellik, emeğine, zevkine sağlık canımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım, çok sevindim içini açtığına, teşekkür ederim:)

      Sil
  13. Havlun nefis olmuş bayıldım.Kullanmaya kıyabilirmisin, harika olmuşş baktıkça bakasım geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycığım, kullanacağım inşallah, çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  14. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) Güle güle kullanın diycem ama insan kullanmaya kıyamaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Masallah nazar degmesin size harika olmus

      Sil
  15. bende kullanmaya kıyılır mı sorusunu soranlardan olacağım:) enfes bir iş ve cidden kıyılmaz.ellerine sağlık çok beğendim füsunum.
    dipnot:aynı örnekten takım yapmıştım bende:))

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş elinize ve emeğinize sağlık, acaba bunu renkli naylon iple yaparsak nasıl olur diye sormamda bir sakınca yoktur inşallah...Bennu

    YanıtlaSil
  17. elinize sağlık çok güzel.Sipariş alıyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sipariş almıyorum.

      Sil
  18. Harika ve çok emek harcanmış belli ellerinize sağlık bakmaya doyamadım.

    YanıtlaSil