1 Mayıs 2013 Çarşamba

Baharlık Hırka

Merhabalar,
Baharın gelmesiyle artık elimizdeki yünler yerlerini merserize, floş iplere bıraktı değil mi? Nihayet...
Kızıma baharlık birkaç cici örmeye başlamıştım, ilki bu hırkamızdı;

örgü çocuk hırkası modelleri

Üzerindeki fırfırlar için Kartopu'nun yeni çıkardığı tül fırfır danteli kullandım. İstediğiniz sıklıkta ilmeklere yerleştiriyorsunuz, bir çok rengi, değişik desenlileri var, çok hoşuma gitti benim. Birkaç model daha var aklımda bu cicilerle, inşallah bahar/yaz bitmeden bitirip giydirmek kısmet olur. 

dantel yakalı örgü çocuk hırkası

Hırkanın üzerinde görünen yaka elbisemizin kendi yakası, ben yapmadım yani:))
Kocaman sevgiler hepinize.  

36 yorum:

  1. Muhteşem :) elinize sağlık... prenses gibi olmuş :D

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı ve şirin olmuş kız çocukları da pembeyi çok sever
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok cici olmuş. Prensese de çok yakışmış canım. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Renk de cok guzel elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Aman aman pek kokoş olmuş,prensese de çok yakışmış,ellerinize sağlık,fıstık cici cici giysin..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmş çok beğendim güle güle giyisn kıznız :)

    YanıtlaSil
  7. Prenses gibi olmuş yine, güle güle giysin...Yaka, senin yaptıkların yanında sönük bile kalmış, hıh, çatlasın da patlasın :))

    Bu arada Kartopu amma geliştirdi bu ip işini yahu, yakında komple hırka çıkacak yumaktan, çok güzelmiş bu da...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş,kızınız sağlıkla giysin,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. ay ay ay ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Bayıldım doğrusu.

    YanıtlaSil
  10. Çok şeker, maşallah, Allah nazardan sakınsın cici kızımı, annesinin de ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. çok hoş,çok şık ve çoook zarif olmuş:)ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. ağzım açık kaldı resmen bir içim su olmuş çok beğendimmmm!prensesede çok yakışmış yani.ne beceriklisin sen füsunum maşallah nazar değmesin.kartopunun böyle bişey çıkardığını bilmiyordum öğrenmem iyi odu:)ellerine sağlık canım kuzuda güle güle giyinsin.sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş elinize sağlık şıkır şıkır bir küçük hanım maşallah :)

    YanıtlaSil
  14. çok şık olmuş çok da yakışmış ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş böyle baktıkça çok özeniyorum yapınca ne güzel giyiniyor prenses benim kızım kocaman oldu yapsamda eskisi gibi değil çok zor beğeniyor hanfendi:)))
    ellerine sağlık çok güzel olmuş çok yakışmış:)))

    YanıtlaSil
  16. ellerinize sağlık çok harika olmuş :) kızımızada maşallah...

    YanıtlaSil
  17. çok beğendim.. harika görünüyor.. ben de yapmalıyım kızıma.. tül fırfırlardan ne kadar kullandınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emine hanım, 1 yumaktan az gitti. Bir yumak alın, kalanını da başka bir projede kullanırsınız.

      Sil
    2. ilginize teşekkürler...

      Sil
  18. ellerinize sağlık, dantellere bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkür ederim hepinize değerli yorumlarınız için, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  20. Hem şık hem şirin olmuş,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  21. kızınıza yaptığınız her ciciyi gördükçe sizin kızınız olasım geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın:)) Çok teşekkürler:)

      Sil
  22. çok güzel olmuş benim gibi örgü sevenleri görmek çok güzel

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve herşeye bayıldım :))) Maşallah çok beceriklisiniz. El emeği göz nuru hepsi...
    Ellerinize sağlık. Çok şık bir hırka olmuş, renk olarak da çok sevdim :)))
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatma hanım, hoş geldiniz:)

      Sil
  24. Diğer posta yorum yaparken bu güzellik gözüme takıldı .Çok şık olmuş zevkine hayranım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nuraycığım.

      Sil
  25. Merhaba yine döktürmüşsün doğrusu...Ben uzun süre buralarda değildim ama inşallah artık ben de paylaşımlarda bulunabileceğim.Önceden yazıştığım bazı bloglara yazı yazdım ama onlar ne cevap verdiler ne de benim yorumlarımı paylaştılar;hem şaşırdım hem de üzüldüm doğrusu!Burada hepimiz paylaşımlarda bulunuyoruz ve iletişim kurarak daha da pekişiyoruz!Birbirimizin hevesini kırmak için burada değiliz...Çok dertlendim sanırım:)Hoşça kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hiç canınızı sıkmayın, belki fırsat bulamamışlardır, mutlaka geri dönüş yaparlar diye düşünüyorum. Sevgiler.

      Sil