30 Nisan 2013 Salı

Tığ İşi Otantik Çanta

Günaydın arkadaşlar;
Bir çanta daha ördüm kızıma, ve yine CD'lerden faydalandım;

CD den çanta yapılışı

geri dönüşüm CD çanta modelleri

Silindir şeklini muhafaza etmesi için iç kısmına kafes hazırlayıp içine (açılmamış) kalem yerleştirdim;


geri dönüşüm örgü çanta modelleri

Aşağıdaki denizci temasını andıran çantayı da yine Funda için örmüştüm ve bloğumu ilk açtığım ay paylaşmıştım, belki hatırlarsınız. Fotoğrafları pek net çıkmamış orada, yeniden çektim; 




CD den tığ işi çanta modeli

CD lerden ufak bir çalışmam daha var, sonra bir süre veda edeceğim kendilerine:) 
Yepyeni işler bizi bekler:))) 
Sevgilerimle.

22 yorum:

  1. Hayranım size ellerinize sağlık...her işiniz mükemmel oluyor,tencere süsleme çalışmanız ve duvar süslemeniz favorim oldu...sevgi ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin hanımcığım çok naziksiniz, çok teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Abartmiyorum gercekleri yaziyorum canım

      Sil
  2. Vallahi maşallah bu tarz vintage örgülere bayılıyorum ben de zaman zaman yapmaya çalışıyorum ama sizin yaptıklarınız cidden sanat eseri gibiler..:))
    Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miyav kedicik ne kadar tatlısın:) teşekkürler:)

      Sil
  3. yine çok orjinal olmuş Fundacım en güzel günlerinde kullansın inşallah:))) Ne desen link partinin müjdesinide ilk senin yorumundan aldım bitmemiş haliyle en çok tıklanan olması beni nasıl mutlu etti inanamazsın:)))) bugün havalarda gezerim artık.... iyi mesailer öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin adına çok sevindim canım, müjdemi isterim artık:) Teşekkür ederim bu arada, sevgilerimle.

      Sil
  4. Günaydın canım. Çok güzel küçük hanım güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın İlknurcuğum, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Renklri muhteşem capcanlı, CD den yapılana da ayrıca bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, CD ile birşeyler çalışmayı çok seviyorum ben, sevindim beğenmenize:)

      Sil
  6. Çok güzel bir çanta olmuş. Kalem fikri ayrıca güzel:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, eğer böyle bir çanta yapmayı düşünürseniz tavsiye ederim kalem olayını, gerçekten fonksiyonel oldu:)

      Sil
  7. Çok şık olmuşlar, bayıldım.Yaratıcılık mükemmel.

    YanıtlaSil
  8. Çok yaratıcı, çok da şık..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim, çok teşekkür ederim.

      Sil
  9. ellerinize sağlık çok şık olmuşlar.sahipleri güle güle kullansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Müge hanımcığım:)

      Sil
  10. ellerine sağlık canım kalan ipleri değerlendirmek için çok iyi bu çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hatice hanımcığım, bir taşla iki kuş:)

      Sil
  11. denizci temalı çantayı görmüş ve hayran kalmıştım bu silindir çanta ise ayrı bir güzel olmuş.kalme fikri ne güzel.yaratıcı kadınsın vesselam.tebrik ediyorum sevgili füsun ellerin dert görmesin.prenses hep söylüyorum çoook şanslı.

    YanıtlaSil