13 Nisan 2013 Cumartesi

Kot Pantolondan Çanta Yapılışı ve Tişört Yenileme

Merhaba arkadaşlar;
Güzel bir hafta sonu geçirmenizi dileyerek kızımla birlikte gerçekleştirdiğimiz yeni etkinliğimizi paylaşıyorum;

kot pantolondan çanta yapılışı

Bu etkinliğimizde, küçülen/eskiyen kot pantolonun paçasından çanta diktikten sonra sonra boncuklar ve sim aplikeler ile süsledik.
İyi hoş da, 8 yaşındaki minnak bir kız bu etkinliğin neresinde yer alıyor ki? diye soracak olursanız işte burasında:))


Gütermann ütü ile yapışan sim aplikeleri kızım şekilli delgeçlerle keserek dizayn etti.
Ütü ile kumaşa monte edilen ve monte edilen giysilerin çok rahatlıkla 40 derece de yıkanabildiği harika bir materyal bu, hobi marketlerde satılıyor (belki tanışmamış olanlar vardır diye altını çiziyorum);


Aynı şekilde tişört süslemesinde de kullandık;

tişört yenileme


kot pantolondan çanta yapılışı

aplike ile bluz yenileme

Bu arada pazartesi günü ayın 15'i yani "Hamarat Hanımlar Partisi"  
günü. Güzel bir sürpriz hazırladım sizler için, beklerim hepinizi:))
Kocaman sevgilerimle.

19 yorum:

  1. O minicik ellerin değdiği şey güzel olmazmı,çantada tişörtlerde çok güzel çok şık olmuş olmuş ellerinize sağlık Füsun'cuğum.Ayrıca son günlerde geçirdiğim zor zamanlarımda verdiğin destek ve moral içinde çok teşekkür ederim,iyiki varsın.
    En içten sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım, ne kadar zarif bir insansın sen iyi ki (sanal ortamda da olsa) seni tanımışım, kocaman sevgilerimle.

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık o aplikeleri daha önceden hiç duymamıştım güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir malzemeymiş.Tanıtım için teşekkürler.Çalışmalarınızda çok güzel olmuş....

    YanıtlaSil
  4. füsunum hep yazıyorum yine yazacağım kızın çook şanslı.hem böyle becerikli hem akıllı hem bilinçli annesi olduğu için.ikinizide tebrik ediyorum çok cici olmuş.
    hem küçük falan değil öyle bir güzel anlıyorlarki!okulda geri dönüşümlerden kıyafet tasarımları yaptırıyorum şuan.o minik beşlerim neler yapıyorlar bir görsen.gözümün önünde yaptıklarından çok iyi biliyorum.yeterki ön ayak ol kullanmayı yapmayı göster.hem el kasları hem bakış açıları hem yaratıcılıkları gelişiyor.tekrar ellerinize sağlık diyorum canım.çenem çok düştü ben kaçıyorum.ailecek keyfili bir hafta sonu diliyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunaycığım, miniklerle aktiviteler yapmak ne kadar zevkli oluyor değil mi?
      Çok teşekkür ederim canım benim, kocaman sevgilerimle:)

      Sil
  5. Cok cici olmus hele t-shirtlerdekiler harika :)

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık bi iki seneye kamaz minik hanımında bir sayfası olur maaşallah pek seviyor anneyle üretmeyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Hatice teyzesi, ne zamandır isteyip duruyor o da blog sayfası ama derslerine mani olur diye biraz endişe duyuyoruz, bakalım hayırlısı:))

      Sil
  7. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık. Kullandığınız malzemeyi bilmiyordum. Öğrenmiş oldum :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Hülya hanım:)

      Sil
  8. Füsun Hanım yine çok cici olmuş demek ki bundan sonra eskiyen, küçülen kotları bu şekilde değerlendirebiliriz :) gerçekten çok güzel bir fikir kızınızın da sizinde emeğinize sağlık geçen sefer kaçırmışım bu sefer inşallah bende katılmak istiyorum hamarat hanımlar partisine eva bebeklerimden biriyle katılabilirim değil mi ? sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zeynepciğim:) Birbirinden cici eva bebeklerinle bekliyoruz partimize, kocaman sevgiler canım:)

      Sil
  9. Sevgili Füsun hanım;ben de çalışmalarınızı hayranlıkla takip ediyorum.Çok ama çok marifetlisiniz.Rabbim nazarlardan korusun sizi ve ailenizi.

    Bu ürün çok hoşuma gitti.Hemen internetten araştırdım,ama bulamadım.Bauhaus,Koçtaş gibi yapı marketlerin hobi bölümlerinde var mıdır acaba?

    İstanbul Bakırköy semtinde bulunan Semih Yener Hobi mağazasına sordum.Onlarda tutkalı varmış bu markanın.Başka ürün getirmiyoruz dedi.Siz bana nereden aldığınızı söyleyebilir misiniz?

    Sizi canı gönülden tebrik eder,başarılarınızın devamını dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıl hanım ne kadar naziksiniz, çok teşekkür ederim. Bu ürünü Ankara'da Zafer Çarşısı içinde yer alan "İpekci Cemal" mağazasından aldım, internette guttermann diye arattırırsanız sanırım bilgiye ulaşabilirsiniz. Sevgiler.

      Sil
    2. Füsun Hanım, verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Allah'a emanet olun.

      Sil