19 Nisan 2013 Cuma

NİSAN / 2013 PARTİMİZİN SONUÇLARI

Günaydın arkadaşlar;
"HAMARAT HANIMLAR PARTİSİ / NİSAN 2013" oylama süreci de sona erdi. Sonuçları açıklamadan önce birbirinden güzel, değerli ve özgün çalışmaları ile partimize katılmış olan tüm arkadaşlarıma ve partimizin oylama ve izleme sürecinde yer alan tüm izleyicilerimize teşekkürlerimi sunuyorum. 

İŞTE SONUÇLAR;

1. sırada; "Dogidogiisimli sevimli köpekcik çalışması ile Pınar hanım (portakalburadakal.blogspot.com) yer alıyor. Bu ayki hediyemizi Pınar hanım kazanmış oldu, tebrikler:)

 

2. sırada; "Goblen işi köy manzaralı tablo" çalışması ile Meral hanım (mrlgrck74.blogspot.com) yer alıyor. Tablo gerçekten nefis olmuş Meral hanımın ellerine sağlık, eminim fotoğrafta göründüğünden daha da güzeldir; 



3. sırada; "Yaşlı Çift" isimli çalışması ile Öznur hanım  (oznurunhobileri.blogspot.com) yer alıyor. Eşi ile 10. yıl evlilik kutlamaları vesilesi ile anlamlı bir hediye hazırlamış kendisi, ellerine sağlık; 




Hediyesini gönderebilmem için Pınar hanımdan adres bilgilerini rica ediyorum.  (elisi.defteri@gmail.com) )
Bir sonraki "Hamarat Hanımlar Partisi" 15 mayıs'ta yine bu adreste. Hepiniz davetlisiniz. 
Kocaman sevgilerimle.

9 yorum:

  1. Pınarcım tebrik ediyorum seni, hediyeni güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. Pınarcım tebrikler canım:))))

    YanıtlaSil
  3. Çooook teşekkür ediyorum :)
    katılan tüm arkadaşların emeğine sağlık...
    Bu tatlı sepeti amacına uygun olarak iplerim için kullanacağım :)) tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederim güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. bu arada ben de sizleri bloguma beklerim arkadaşlar..takipçim az olunca post atmak içimden gelmiyor yoksa :( birlikte güzel paylaşımlar yapmaya adayım..beklerim

    http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Kazanan arkadaşımızı bende tebrik ederim . Bu güzel etkinlik için size de teşekkür ederiz sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. KAzanan arkadaşları tebrik ediyorum, her biri ayrı emek ve sonuçlarda o emeği yansıtıyor.

    YanıtlaSil
  8. Katılan tüm arkadaşlara, birbirinden güzel çalışmaları ile partimize renk kattıkları için tekrar teşekkür ediyor ve hepsini tek tek kutluyorum. Kocaman sevgiler hepinize:)

    YanıtlaSil
  9. kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.seninde ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil