17 Nisan 2013 Çarşamba

HAMARAT HANIMLAR PARTİSİ OYLAMA İŞLEMİ BAŞLADI !

Günaydın arkadaşlar, 


Hamarat hanımlar partimizin oylaması aşağıdaki parti postumuzda (yani burada) başlamış bulunuyor.
Parti ve oylama detaylarından burada bahsetmiştim, bir kez daha hatırlatayım;
Partimize katılan her eserin altında belirmiş olan "vote" butonuna tıklandığında o eser için oy kullanılmış olunacak. 
(Sistem gereği bir kişi en fazla üç oy kullanılabiliyor ve aynı esere birden fazla oy verilmesine sistem müsaade etmiyor. Katılımcılar kendileri için oy kullanamıyor.)  
Partiye katılan/katılmayan herkes oylama yapabilir.
PARTİYE KATILAN ARKADAŞLAR OYLAMA İŞLEMİ KONUSUNDA İZLEYİCİLERİNİ BİLGİLENDİREBİLİRLER. 
Oylama işlemi 19 NİSAN cuma sabah 08:00' de sona erecek ve aynı gün sonuçlar açıklanacak. 
Haydi buyurun oylamaya!:)) 

8 yorum:

  1. HERKESE BOOOOOOOOL ŞANSLAR..sonucu merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. yaaaaa....nezamandır bekliodummmm :( kaçırdım partiyiii :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonrakine beklerim Güldenciğim, 15 mayısta:))

      Sil
  3. ne güzel bir blog bu boyle civil civil bayildim...
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  4. bu kez bende yoğunluktan kaçırdım:(ama oylama yaptım:) herkese bol şanslar sanada kolay gelsin canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, ellerine sağlık:)

      Sil