15 Nisan 2013 Pazartesi

HAMARAT HANIMLAR PARTİSİ NİSAN/2013

GÜNAYDIN ARKADAŞLAR:))))


Hamarat Hanımlar Partimizin ikincisi başlamış bulunuyor. Katılım 17 nisan sabah saat 08:00' e kadar devam edecek ve ardından oylama başlayacak. Parti katılım ve detayları yan taraftaki parti butonumuzda yer alıyor. 
Bu ayki hediyemiz içindeki ufak tefek cicilerle birlikte  "kancaevonline" tasarımı, tatlı bir elişi sepeti:)) (Farklı amaçlarda da kullanılabilir ama ben her gördüğüm sepete elişi sepeti muamelesi yapıyorum:)))
   



28 yorum:

  1. Partimiz başlamış, katıldım bile..
    Bu sefer de hediye harika , ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladı başladı:)) Hoşgeldin Demetciğim, çok teşekkürler:)

      Sil
  2. Herkese hayırlı haftalar veeee bol şanslar olsunnn ;))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Nehirciğim, sana da booool şansss:))

      Sil
  3. davetiyeyi nasıl paylaşıcaz onu bulamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Meral hanım:) Davetiyeyi bloğunuzda post olarak yada side barda gadget olarak paylaşabilirsiniz, (mecburi değil, isteğe bağlı:))

      Sil
  4. merhabalar :)
    partiye ben de renkli köpeğimle katılıyorum.bakalım gerçekten hamarat mıyım :) herkese bol şans diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette hamaratsınız Pınar hanım, hoş geldiniz, bol şans:))

      Sil
  5. Parti başlarda biz kaçırır mıyız hiç :)
    Yeni tamamladığım kırlentle katılıyorum bakalım bu ay neler olur...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, hoş geldin, benden de sevgiler:)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Sağ üst köşede yer alan parti buton resmine tıkladığınızda "hamarat hanımlar partisi geliyor" isimli yazıda detaylar yer alıyor. kolay gelsin.

      Sil
  7. Herkese bol şanslar, çok güzel bir etkinlik :)

    YanıtlaSil
  8. bende burdayım.bol şanslar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz:) size de bolll şansss:)

      Sil
  9. tanışmak,kaynaşmak ve keyifli bir heyecan yaşamak adına çok güzel bir etkinlikmiş teşekkürler ve herkese bol şans...
    bu arada sepete bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, hoş geldiniz, bol şans:)

      Sil
    2. ben resmi değiştirdim ama buradan diğerini slemedim :(

      Sil
    3. Öznurcuğum, ürün sınırlaması yok nasılsa, diğeri de kalabilir canım.

      Sil
  10. Merhaba Füsun Hanım bende geldim !! Geçen sefer katılamadığıma üzülmüştüm . Böyle güzel bir etkinlik hazırladığınız için size teşekkür ederiz. Ben 2 ürünle katıldım . Bir sınırlama var mıydı acaba ? Herkese bol şans diliyorum. Hoşçakalın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Zeynepciğim, hoş geldin:) Ürün sınırlaması yok canım, bol şans dilerim:)

      Sil
  11. Tamam o zaman bende 4 tane çok severek yaptığım ürünümü gönderdim size ayrıca bloğumda da eva süslü kızlar yayınımda paylaştım. Hoşçakalın. Eskişehirden sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. Merhaba bende 3 adet ürünle katıldım :)

    YanıtlaSil
  13. Bende oy vererek katıldım etkinliğinize. Genelde hediye çekilişleri gibi etkinliklere hiç katılmıyorum ama sizin partiniz çok güzelmiş. Tebrikler, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. çok ciciymiş ama geç kaldım galiba kısmet değilmiş bir dahaki partiye inşallah

    YanıtlaSil