27 Nisan 2013 Cumartesi

Ahşap Boyama Kutu

Merhaba arkadaşlar;
Umarım hepinizin hafta sonu iyi geçiyordur. 
Bu hafta sonu için yapmayı planladığım işlerin büyük bir bölümünü bu günden hallettiğim için ben gayet rahatım:)) (Bahsi geçen işlerin küçük bir bölümü ev işi, geri kalanları hobi:)))
Ahşap boyama işlerine uzun bir ara vermiştim, duvarla birlikte yeniden hızlı bir giriş yapınca, aynı hızla bir çok objeyi tamamladım, sırayla görücüye çıkacaklar. Ufak tefek kaneviçe işlerim de devam ediyor bu arada. 
Bu gün ahşap kutumuzu paylaşıyorum, henüz ne olarak kullanılacağı belli değil ama süslenip püslendi bekliyor bakalım:)

peçete dekupajlı ahşap boyama kutu

Peçete dekupajı yapıldı, allandı pullandı:)

ahşap boyama dikiş kutusu

Bu gün itibariyle yine bir projeye başlıyorum, diğer tüm işlerimin yanında yaklaşık bir - iki ay gibi bir süre ile devam edecek. İnsanlık için küçük ama benim için büyük bir proje:)) İnşallah hayırlı ve verimli bir çalışma olur. 
Kocaman sevgilerimle. 

31 yorum:

  1. Tek kelime ile harika olmuş :) En kötü odaya bile renk getirir. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Yeni işinizde kolaylıklar dilerim.
    Nasıl güzel olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. hahahah sonu süper bitirmişsin,kutu muhteşem olmuş ellerine kollarına fikrine sağlık...aynı peçeteden bende bu hafta 7 reçellik 1 kek fanusu siparişim var,çalışacağım.haftaya yayınlanmış olur umarım:)

    YanıtlaSil
  4. Çokkk güzel olmuş, ellerine sağlık. :)

    Arkadaşımda bu kutudan boyayacak nasıl bir peçete yapalım diye baktık bir kaç gün önce. Bittiği zaman eklerim bende.

    Seninki çok hoş görünüyor, renkleri, peçetesi harika. Fiyonklu püskülde apayrı bir hava katmış doğrusu. :)

    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. Süper olmuş ama bu yaa :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. pamuk seker gibiiii cokk guzel olmus el isim ama o duvar neydi oyle mutisss cnm:)

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık:) bu güzelim reçeteleri nerelerden buluyorsunuz ya?

    YanıtlaSil
  8. miss gibi olmuş yaa eline yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim çok :) en kısa zamanda ahşap boyama kursuna gideceğim:)

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık çok güzel olmuş gece gece içim açıldı.

    YanıtlaSil
  11. Şeker mi şeker bir kutu olmuş.Özellikle kurdela ve püskül ne de çok yakışmış.Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  12. OLÁ!SER MUITO BONITO ESSE PROJETO,PARABÉNS.BOM DOMINGO.BEIJO.VALÉRIA.(BRASIL).

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş çok..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  14. Yeni projenizde kolay gelsin,merak ettim :) Kutu da cok cici olmus,pembis pembis bayildim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Harika olmuş bayıldım.. Sanırım ben de ahşap boyamaya başlayacağım sizin yaptığınız bu güzellikleri gördükten sonra..:))
    Selam ve sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  16. her zamanki gibi hem zarif hem şık hemde süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuş Füsuncum ellerine sağlık:))) benimde yarım yarım bidolu işim var onları bir tamamlasam çok güzel olacak ama senin yeni projeni çokkk merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
  18. Füsun Hanım çok güzel çok şık olmuş ! emeğinize sağlık daha önce bu peçeteyi beyaz üzerinde görmüştüm ama pembenin üzerinde daha bir şık durmuş harikasınız her zamanki gibi :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. füsuncum öncelikle yeni uzun soluklu projende kolaylıklar diliyorum.tüm dileklerin gerçekleşsin canım.kutunun nerede kullanacağını bilmiyorsan bak ben çok güzel yerlerde kullanabilirim :)) zira kutuya aşık oldum.çok güzel şık zarif olmuş.başak ne diyeyim.senin çalışmaların o kadar güzel oluyorki tüm kelimeleri yutuyor!

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım hepinize, değerli yorumlarınız için, kocaman sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  21. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim:)

      Sil
  22. Bloğunuzu yeni keşfettim. Ve bayıldımmm...Hepsine tek tek bakamadım ama bu pemboş kutu bir harika. Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hoş geldiniz:) Geleceğim ziyaretinize, benden de kocaman sevgiler:)

      Sil
  23. elinize emegınıze saglık çok guzel işler cıkartmışsınız ortaya. Blogunuzu dolasmaya doyamadım.

    YanıtlaSil
  24. bu ne kadar cici ne kadar başarılı olmuş, elinize sağlık:)
    ne marifetlisiniz, elimden gelmiyor ama isterdim bende yapmayı, incelenecek çok şey var gibi bloğunuzda, takibe alayım sizi,
    banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  25. Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim:) Kutuyu anneme hediye etmiştim, dikiş kutusu olarak kullanıyor.

      Sil
  26. Rengi...çiçek desenleri....kutunun şekli... gerçekten çok çok güzel. Ellerinize sağlık, beğenilmeyecek gibi değil ki :)

    YanıtlaSil