1 Mart 2013 Cuma

Tığ İşi Hırka

Günaydın arkadaşlar;
Görüldüğü üzere artık yazılarımı "fantastik" başlıklar yerine sevgili google 'ın isteği doğrultusunda "aklı başında" başlıklarla sunuyorum:))
Eğer google,
 "Doğru düzgün başlıklar atmazsan yazına, 
  Bulamam seni arama motorumda":)
şeklinde buyurmasaydı,  bu yazıya örneğin  " Hanım Dilendi Bey Beğendi'nin Renklerle İmtihanı"
yada "Gökkuşağı Deryasında Tığ İşi Buluşması" başlıkları da fena olmayabilirdi:)))


Bilindiği üzere bu model altıgen motif olarak başlanıyor ve iki parça halinde örülerek arka ortadan ve omuzlardan dikilerek birleştiriliyor. Örülmesi zevkli, görüntüsü de hoş bir model bence;


Bu kızımın, kendim için de başladım ( "televizyon karşısı örgüsü" olarak:)
Sevgilerimle.

21 yorum:

  1. başlık konusu benide sıkıyor ve zorluyor:)oysa yaratıcılığımı konuşturmayı seviyordum:) hırka yine çok güzel elişi defterim.aynısından bende de var:)örüşüde çok zevkli.renk seçimlerin çok güzel.zevkli kadınsın vesselam vede becerikli.kuzucuğun güle güle giysin sana kolay gelsin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bende başladım bundan bitince paylaşırım inş.

    YanıtlaSil
  3. Renk seçimlerin her zamanki gibi çok güzel ellerine sağlık Füsuncuğum,kızın iyi günlerde kullansın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Wuuu maşallah harika olmuş elinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  6. ÇOK BEĞENDİM AMA ANLYAMADIĞIM YERLER VAR
    MOTİFİ ALTIGEN OLARAK BAŞLAYIP BAŞKA HİÇ BİR ŞEY YAPMADANMI BÜYÜTECEĞİZ
    BİLGİ VERİRSEN SEVİNİRİM
    HAYIRLI CUMALAR

    YanıtlaSil
  7. birmavim bir pembemle birlikte bende başladım hatta yarışıyoruz
    hangimiz önce bitirecek diye yarışıyoruz ellerinize sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel şeyler hazırlamışsınız bu blog'da, özellikle bu hırkayı bende çok beğendim, elimdeki yünlerle motifi örmeyi bir deneyeceğim bakalım nasıl bir şey çıkacak ortaya...Bu arada ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş çok beğendim ellerine sağlık bende küçük prensesime yaz akşamları için tek tek motif başlamıştım ama bu daha güzel görünüyor başlangış yeri koltuk altına gelmiş galiba kendininkini yaparken nasıl iki parçayı birleştirdiğinide resimlersen çok sevinirim:)))

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş ellerinize sağlık, renkleri de çok uyumlu:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş, ben de örmüştüm bir prensese...
    Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım çok şık olmuş.kızın iyi günlerde kullansın sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Çok cici olmuş yine emeğinize sağlık bende televizyon karşısında çok seviyorum örgü örmeyi . Bir şeyler izlerken ortaya da güzel şeylerin çıkması çok hoş oluyor değil mi :)Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. çok şık olmuş yine ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmus emegınıze sağlık

    YanıtlaSil
  16. çok şirin:) eline sağlık.
    google amcanın sözünü dinle:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Cok guzel olmus Fusun Hanim,iyi gunlerde kullansin kiziniz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Kendime ördüğüm hırka bitmek üzere, dikmeden önce aşamalarını detaylıca göstereceğim inşallah. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  19. Ellerinize sağlık. Çok güzel şeyler yapmışsınız. Hepsi çok zevkli va yaratıcı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hoş geldiniz:)

      Sil