27 Mart 2013 Çarşamba

Neşeli Dekoratif Tepsi

Günaydın arkadaşlar;
Cupcake + çuval bezi + dantel + ahşap iş birliği sunar:)
ahşap boyama cupcake tepsi
Çuval bezi üzerine dantel bölmeler hazırlayıp aralarına çift taraflı yapışkanlı tela ile cupcake  aplikeleri oluşturdum. Yani, demem o ki,  bu tepside asıl emek sahibi çerçevecimiz:)) 
kupkek aplikeli tepsi
 Tepsimiz neşeli olduğu kadar da şımarık birazcık, aksesuarlarım olmadan foto çektirmem diyor:)))
(kancaevonline)
Kocaman sevgiler hepinize.

63 yorum:

  1. harika olmuş....ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Şehnazcığım:)

      Sil
  2. Çok hoş düşünce,ellerinize sağlık harika olmuş.

    YanıtlaSil
  3. BUNLARDI İNSAN KULLANMAYA KIYAMAZ YA... ÇOK HARİKA

    YanıtlaSil
  4. Ama bu çok güzellll olmuşşşşşşşşş bayıldım ben bu tepsiye ellerinize sağlık ;)
    Bende bu sabah uyandığımda kendi kendime dedimki elişi defteri nerelerde acaba epeydir bir proje eklemiyor ve bloğuma girdiğimde bide baktımki yeni bir projeyle karşımdasınız nasıl mutlu oldum anlatamam sevgiyle kalın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nehirciğim çok tatlısın:)) Çok teşekkür ederim canım.

      Sil
  5. Çok şeker görünüyor, ellerine emeğine sağlık Füsuncum.. Çerçevecinizi de unutmayalım, onun da ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Demetciğim, çerçevecimiz iyi gerçekten.

      Sil
  6. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Çok gzl olmuş ellerinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  9. bu süper olmuş :) Elinize sağlık çok şirin

    YanıtlaSil
  10. dilediği kadar şımarabilir hakkıdır. çünkü çok güzel olmuş.
    aksesuarlarına da bayıldım:))
    hatta sen de şımar böyle güzel bir tepsi yaptığın için:)))
    eline, emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  11. cupcake, ahşap, çuval ve dantel birlikteliğine bayıldım, harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblesseciğim çok teşekkürler:)

      Sil
  12. Süper süper :) ellerinize sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikmet hanım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  13. cupcakeler dekupajmı? çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Cupcakeler, çuval bezi üzerine çift taraflı yapışkanlı tela ile kumaş aplikesi.

      Sil
  14. pek yaratıcı pekk güzell ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Doğal dokulu çalışmalar hep favorimdir süper olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum Hatice hanım, bunların başında da çuval bezi geliyor:) Çok teşekkürler.

      Sil
  16. böyle fikirler aklınıza nasıllll geliyor anlamıyorum :)) harikasınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bir şekilde geliyor, çok talısınız, çok teşekkürler:)

      Sil
  17. fikir profösörü her yaptığın bir şahaser.ellerine sağlık bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablam ne hoş bir ünvan bu!:) Harikasın!!

      Sil
  18. gerçekten çok neşeli olmuş :))
    tamam çerçeveci emek vermişte çerçeveye şirinlik veren sensin ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz, çok teşekkürler:)

      Sil
  19. bu çift taraflı yapışkanlı telaları hep senin bloğuna gelince hatırlıyorum (alacağımda:) enfes olmuş füsunum bayıldım.dün akşam bloğunu bir arkadaşıma yolladım yani linkini.oda etamin işliyor esin kaynağı olman açısından.bayılmış(blog aleminden değildir kendisi)hayran kalmış.hayran kalınmayacak gibi değil ki harikalar yapıyorsun.birde o çerçevecinin adresini istesem :)) yok valla şaka değil o arkadaşımın etaminleri için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunaycığım bu tela çok kullanışlı bir materyal, her hobi evinde olmalı bence. Çok teşekkür ederim canım, arkadaşına da teşekkür ve sevgilerimi gönderiyorum. Çerçevecimiz Yüksel cad. 37/A / Ankara/Çankaya. "Yeni Fon Çerçeve"

      Sil
    2. çok teşekkür ederim hem kendi adımaa hem arkadaşım adına.kucak dolusu sevgiler....

      Sil
  20. Çuvalı nerede kullansan yakışıyor , hele danteller ben de çok seviyorum kullanmayı...çok güzel olmuş ellerine sağlık... cupcake aksesuarları da çok beğendim özellikle o kaşık ve çatal saplarını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halısın Şuleciğim çuval bezi her yere yakışıyor, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  21. Yine harika bir çalışma ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Meral hanımcığım:)

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Neslihan hanımcığım:)

      Sil
  23. harika görünüyor gerçektende...

    YanıtlaSil
  24. çok hoş olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  25. Mrb sevgili elişi defteri sizi uzun zamandır takip ediyorum,çok güzel çalışmalar yapıyorsunuz.size nacizane bir hediyem olacak blogunuzun için bir hediye,blogunuza uyguun olabileceğini düşündüğüm bir header oluşturdum,siz hazır bir header kullanıyorsunuz bana mail atarsanız göndereyeim beğenirseniz kullanınırsınız
    sevgiler
    basaakpdr@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Ben güzel bir blog keşfettim.İnsan kendine benzeyenleri severmiş.Sizi kendime çok benzettim.İğneden, iplikten velhasıl elimi oyalacak birşeylerden uzak oldum mu mutsuz oluyorum.Emeğinize, elinize sağlık, ben de bloğuma beklerim.Sevgiler,kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoş geldiniz.

      Sil
  27. Tam neşeli bir tepsi olmuş. Çuval bezinin üzerinde de ne hoş durmuş cupcakeler. Bayıldım yine her zamanki gibi harika bir çalışma olmuş. Emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  28. waayyy harika olmuş, insan kullanmaya kıyamaz, keşke üzerine birde cam kestirseydin tatlım,üzerine bi şey dökülse için gider yahu, iyi günlerde kullan.;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım. Cam var zaten üzerinde, tepsi olduğu için mat cam yaptırdım, o yüzden farketmemişsindir. Sevgilerle.

      Sil