10 Mart 2013 Pazar

Mutfak Alışveriş Notluğu

Günaydın arkadaşlar;
Mutfakta kullanılmak üzere, tükenen materyallerin hemen oracıkta not alınabilmesini temin etmek üzere bir notluk hazırladım;

etamin not panosu
Üzerinde yer alan etamin, bir Jeremiah Junction klasiğinin Füsun Arıkan uyarlaması:)))) Meleğin orijinal desenindeki renklerin hiçbirisi elimde yoktu, evde mevcut olan renkleri kullanarak işledim:) 


Bloknotun sert kapak kısmının içine girebileceği büyük bir cep var üzerinde, çerçeveletirken altına ince bir sünger koydurdum. 
Bu notluğu, hediyeleşme etkinliğinde eşleştiğim Saliha hanım için hazırlamıştım, dün kendisine ulaştı, güle güle kullansın.  


Notlukta yazılı malzeme listesine bir bakalım, ne pişirilecek acaba bunlarla?:)


Gökkuşağı omletleri:))))


Patatesleri küp küp doğrayıp kızarttıktan sonra rendelenmiş peynir (kaşar yada beyaz peynir yada her ikisi de) yumurta, kıyılmış maydonoz ve baharatla karıştırıp, dilimlediğimiz renkli dolmalık biberlerin içinde tavada arkalı önlü pişiriyoruz. Renkli biber dilimlerini kalıp olarak kullanıyoruz yani. Bu amaç için üretilmiş   silikon kalıplar da var bildiğiniz gibi, ama ben biberleri tercih ederim doğrusu, hem göze daha hoş görünüyor hem de yenebiliyor:)) 

Sevgilerimle.

27 yorum:

  1. Günaydın! Pano çok güzel olmuş. Biber içindeki bu omlet fikrini de çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, her ikisini de denemenizi öneririm:))

      Sil
  2. Mutlu pazarlar :)
    Pano gerçektende çok şahane olmuş çekiliş arkadaşınız güle güle kullansın ;)
    Ayrıca bu renkli omletlerde şahane gözüküyor iştah açıcı ;) Süper bir fikir teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nehir hanım, beğenmenize sevindim:)

      Sil
  3. hem hedıyenız harıka olmus hem pazar onlet fıkrı tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Müge hanım, sevgilerle:)

      Sil
  4. Notluğu çokkkk beğendim,sahibi güle güle kullansın,ne çok sevinmiştir:)Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nuraycığım, Saliha hanım çok sevindi gerçekten, güle güle kullansın:)

      Sil
  5. ah yine harika bişey yapmışsın.saliha hanım çok şanslıı.güle güle kullasın ve seninde ellerine sağlık canım.işlemedeki renkler çok güzel uymuş belki orjinali bu kadar değildir.
    omleti ilk duydum tarif olarak ve çok beğendim renkli biberleri alır almaz denemek isterim.teşekkürler elişi defterim.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunaycığım çok teşekkürler, bazen böyle yapıyorum ben (aslında sık sık:)) eldeki iplerle işliyorum etaminleri, her ayrı desen için çıkıp renk almaya üşeniyorum açıkçası:)) Omletleri dene mutlaka:) sevgilerimle.

      Sil
  6. ne kadar cici ve pratik birşey , her mutfakta olmalı :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Neslihan hanım, sevgilerimle.

      Sil
  7. notluk çok hoş olmuş,ve omlet fikri çok enteresan elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, sevgilerle:)

      Sil
  8. notluk çok hoşuma gitti..çok kullanışlı..ellerine sağlık kuzum...
    tarif de harika bir şeye benziyor bi denemek lazım...
    sevgiler kuzucumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım, dene mutlaka sen de, sevgiler benden:)

      Sil
  9. Çok kullanışlı bir notluk yapmışsın. Yaratıcı marifetli hanımın hali başka oluyor tabi. :) Ellerine sağlık.

    Renkli omletler harika görünüyor, en kısa zamanda yapmak sonrada afiyetle yemek lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, sevindim beğenmene, şimdiden afiyet olsun:))

      Sil
  10. çok beğendimmm ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hatice hanım:)

      Sil
  11. çok güzel olmuş canım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  12. çok güzel çok şirin olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Baharcığım:)

      Sil
  13. Senin bu çerçeveci Tarabya'da bir yalı almış kendine, diyenlerin yalancısıyım:)) Harika olmuş her zamanki gibi, ellerine sağlık canım, omletler de nefis görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcığım:)) Valla benim de kulağıma çalındı öyle birşeyler:)) Abarttım sanırım son zamanlarda. Teşekkür ederim, sevgilerimle:)

      Sil
  14. Gökkuşağı omletler harika görünüyor. :)

    YanıtlaSil