19 Mart 2013 Salı

MART 2013 PARTİMİZİN SONUÇLARI

Günaydın arkadaşlar;
"HAMARAT HANIMLAR PARTİSİ / MART 2013" oylama süreci de sona erdi. Sonuçları açıklamadan önce birbirinden güzel, değerli ve özgün çalışmaları ile partimize katılmış olan tüm arkadaşlarıma ve partimizin oylama ve izleme sürecinde yer alan tüm izleyicilerimize teşekkürlerimi sunuyorum. 
Sıralamayı tespit ederken aynı sayıda oy alan çalışmalarda tıklanma sayısını esas alıyoruz.
Buna göre;

1. sırada; "Amigurumi Gelin-Damat Bebeklerim" isimli çalışması ile Demet hanım (amigurumiaskina.blogspot.com) yer alıyor; (Kızımın favori çalışmalarından birisi idi, ellerine sağlık Demet hanım:) Bu ayki hediyemizi Demet hanım kazanmış oldu, tebrikler:)

 

2. sırada; Dikiş Kutusu ve İğnedanlık adlı çalışması ile Şule hanım
(fiammaninguncesi.blogspot.com) yer alıyor. (İğnelerin nereye batırılacağını tahmin edersiniz:))) Alemsin Şuleciğim, tekrar ellerine sağlık:)) Bu arada, bu sevimli iğnedanlık teyze kimin yaşlanmış halini temsil ediyor bir bakalım mı şuraya:)))


3. sırada; "Dinazor" isimli çalışması ile Necla hanım (benoglumhobilerim.blogspot.com) yer alıyor. Ellerinize sağlık, çok sevimli dinazorlar gerçekten:)


Oy sayıları aynı olan 1 ve 2. sıradaki çalışmalara ait tıklanma raporunu da vereyim;



(Bu arada hediyesini gönderebilmem için Demet hanımdan adres bilgilerini rica ediyorum.  (elisi.defteri@gmail.com) )
Bir sonraki "Hamarat Hanımlar Partisi" 15 nisan'da yine bu adreste. Hepiniz davetlisiniz. 
Kocaman sevgilerimle.

29 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Katıldığınız için teşekkür ederim, ellerinize sağlık, sevgiler.

      Sil
  2. ayy çok güzeller:))) valla benim birincim iğnedanlık teyze:)))çok tatlıııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi birbirinden güzel gerçekten de ama haklısın iğnedanlık teyze bir ekol:)))

      Sil
  3. Aman Allah'ım inanamıyorum...
    Oy veren tık yapan parmaklarınıza , beğenen yüreğinize sağlık.. Füsun Hanımcım sabah sabah ne kadar mutlu ettiniz beni yazmak o kadar zorki...
    Katılan oy kullanan herkese çok ama çok teşekkür ediyorum, adresimi hemen gönderiyorum, çok heyecanlandım.. ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Demetciğim böyle sevinmene:)) güzel günlerde kullan, sevgilerimle.

      Sil
  4. üçü de hakediyor... tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin de ellerinize sağlık:)

      Sil
  5. Bayıldım, hepsine bayıldım, bu güzellikleri yapan eller dert görmesin, sabah sabah güldüm de güldüm, çooook tatlılar hepsi... İğnedanlığın müzip hali zaten ayrı bir çeşit. Tüm hünerli hanımlarımızı tebrik ediyorum gerçekten çok tatlılar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iğnedanlık teyze kırdı geçirdi hepimizi:)))) Teşekkürler canım, sevgiler.

      Sil
  6. Sevgili Demetciğim yürekten tebrik ediyorum. Hediyeni iyi günlerde kullan. Bu güzel party için de teşekkürler Sevgili Füsuncuğum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)))
      Oy verdiğim bir çalışma ile aynı oyu almak çok ilginç oldu:))
      Üç oyumun ikisi ilk üçte :))
      Fiamma senin koca totolu deli işi dikiş kutun benim gönlümdeki birinci :) Ellerine yüreğine sağlık..

      Sil
    2. Şuleciğim, bizler de seni tebrik ediyoruz, ilk partimize damganı vurdun resmen, ellerine, kollarına, fikrine, mizah yeteneğine sağlık:) Kocaman sevgiler.

      Sil
  7. Füsuncum çok güzel bir etkinlikti emeğine sağlık arkadaşım bana göre en çok tıklanan üç etkinlikte 1. hepinizi tebrik ediyorum arkadaşlar:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcuğum, çok teşekkürler, katılımın için, emeklerin için:) Haklısın seçim yapmak çok zor, katılan tüm çalışmaların hepsi birbirinden güzeldi, hepinize sonsuz teşekkürler.

      Sil
  8. çok zevkliydi:) demetcim hayırlı olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgün hanımcığım, sevgilerimizle:)

      Sil
  9. Tebrik ediyorum arkadaşı.Sevgili Füsun teşekkür ediyorum parti için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim İlknurcuğum, iyi ki varsınız hepiniz:)

      Sil
  10. Ben de hem ilk üçü, hem de tüüüm katılanları tebrik ediyor, ev sahibimemize de tekrar teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim, çok teşekkür ederim katılımın ve desteklerin için, iyi ki varsın, kocaman sevgiler:)

      Sil
  11. Tebrik ederim hediyenizi sağlıcakla kullanın çok güzel bir etkinlikti herkesin ellerine sağlık :;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Nehir hanım, sevgilerimizle:)

      Sil
  12. çok teşekkür ederim arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  13. ay çok tatlılar ya... bayıldımmmm...

    YanıtlaSil
  14. hediyem biraz evvel geldi :)))))
    İnanılmaz mutluyum ve mutluluğumu fotoğrafladım.. Beni temsilen bir küçük hanım var fotoğrafta..
    Buyrun burdayız.. http://amigurumiaskina.blogspot.com/2013/03/gunun-karesihediyem-geldi.html

    Füsun Hanım size ne kadar teşekkür etsem az gelir...kocaman sevgilerimi gönderiyorum size...

    YanıtlaSil
  15. harıka olmus hepsııı ay bayıldım o ıgnedanlıga ellerıne yuregıne saglık hala guluorum:)))

    YanıtlaSil
  16. ahahha iğnedanlığa öldüm bayıldım
    yapılışı var mı ?

    YanıtlaSil