18 Mart 2013 Pazartesi

Kot Pantolondan Geri Dönüşüm Çanta

Günaydın arkadaşlar;
Daha önce kendim için hazırlamıştım böyle bir kot pantolondan geri dönüşüm çanta, belki hatırlarsınız burada yayınlamıştım. Kızım da epeydir istiyordu ondan. 
Kot pantolonumuz artık küçülünce nihayet onun da bir kot çantası oldu:)

kot pantolondan çanta yapılışı

Malzemelerimizin toplu görünümü;

kot pantolondan geri dönüşüm çanta

Bu arada partimizin oylamaları devam ediyor, henüz oy kullanmadıysanız buraya geçebilirsiniz.
Yarın sabah sonuçlarla birlikte buradayız, bizden ayrılmayın:))
Sevgiler hepinize.

14 yorum:

  1. ne kadar güzel olmuş elişi defterim.kızın cidden çok şanslı.böyle yaratıcı ve becerikli bir annesi olduğu için.prenses güle güle kullansın.sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuş :) Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. :)) Cıvıl cıvıl ne güzel olmuş Füsun hanım.Güle güle kullansın Funda'cım :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş gerçekten de..

    YanıtlaSil
  5. ayyy ne kadar tatlı olmuuuş...
    çok sevimli çok cici bayıldımmm ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. vay vay vay çok hoş olmuş ya.

    YanıtlaSil
  7. amaninnnnn cok sekey olmus;) benimde kizima yapmam sart oldu ;)

    YanıtlaSil
  8. çok cici olmuş küçük hanımın çantası:))
    güzel günlerde kullansın.
    sapları çok güzelmiş. değişik:)
    eline sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar çok ama çok cici bir çanta olmuş emeğinize sağlık bu arada partiye bende katılmak istiyordum ama bugün yarın derken geç kalmışım neyse inşallah bir daha ki sefere katılorım çok güzel bir etkinlik olmuş hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  10. çok şeker 6 -7 yıl önce kısalmış kot etekleri böyle uzatmıştım:) çanta halide çok güzel bayıldım

    YanıtlaSil
  11. Harika bir çanta bayıldım kızım görmesin:))

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuşşş ellerine sağlık bayıldım ben kuzuğunda sağlıkla kullansın ;)

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederiz arkadaşlar değerli yorumlarınız için, kocaman sevgilerimizle:)

    YanıtlaSil
  14. ne kadar hoş olmuş.kızım büyüün ben de yaparım inşallah.feyzanincicileri

    YanıtlaSil