22 Mart 2013 Cuma

Kapı / Duvar Süsü


Böyle olur (muş) "Elişi Konusunda Kafayı Sıyırmış Olan Bayan Kişisi" nin kapı / duvar süsü:)))

hobi odası için duvar süsü

Yukarıdaki betimleme tamamen şahsıma aittir, yanlış anlamayınız, yoksa ev ahalisinin benim el işi takıntım (pardon hobim) konusunda ÇOK FAZLA şikayetleri bulunmamaktadır:))))

hobi odası için kapı çelengi

minyatür süsler

Taban kısmını kalın maket kartonuna (fotoblok da deniyor) hasır ipini sararak oluşturdum;



Kenarlarına yine hasır ipi ile firkete örgüsü yaptım;







Bu akşam bir projeye başlayacağım, aralıksız tüm hafta sonumu ve  önümüzdeki hafta başını kapsayacak muhtemelen, epeydir yapmak istediğim bir işti, sonucunu ben de merak ediyorum. ("Ne yapacak acaba bu gene!" diye düşünüp merak edenler olabilir diye ipucu vereyim: büyük çaplı bir boyama çalışması:))
Haydi o zaman 
Kolay gelsin hepimize,
Kocaman sevgiler hepinize. 



59 yorum:

  1. Canım benim mükemmel bir iş olmuş..
    Kendini işine vermek buna diyorlar sanırım, ya da kendinden birşeyler vermek.. Yeni çalışmanı sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demetciğim, çok teşekkürler, kendimi elişine verdiğimin resmidir:)

      Sil
  2. İLK YORUM BENDEN YEHU YAPTIKLARI HOŞ VE GÜZEL BİZİ VE BİZİM GİBİLERİ ANLATIYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bizleri tarif ediyor canım, teşekkürler:)

      Sil
  3. İnsanın ruh hâli sürekli değişiyor. Oyumu ilk kullanan olmak beni şaşırttı. Ama yaptıklarının çeşitliliği çok hoş. Açıkçası beni çekende bu.. Ben blog açarken boyama yapıyordum. 2 yılın sonunda şimdi dikiş dikiyorum. Dediğim gibi insan ne yapmaktan hoşlanıyorsa onu yapmalı sonuçta zorlamayla yapılanlar karşındakinide senide mutlu etmez diyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, bu anket de sırf meraktandı zaten:) Teşekkürler yorumunuz için, sevgiler.

      Sil
  4. hobi odasına ne yakışır ama, bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblesseciğim nerelerdesin sen, çık gel artık özledik vallahi, çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  5. firkete yaptığnı da görünce şoka girdim.
    bilmediğin birşey yok sanırım.
    maşallah diyorum sana kocaaaammmaaannn:))))
    kapı süsü çok şirin olmuş, çok sevdim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim canım, firkete benim çocukluktan beri yaptığım birşey. eskiden çok modaydı (benim çocukluğumda), nakış ipleri floşlar filanla oda takımları yapılırdı bununla, şimdilerde yeniden moda oldu, ama yün iplerle giysi şal vs. yapımında daha çok kullanılıyor. Sevgilerimle.

      Sil
  6. Ellerine sağlık güzelim vallahi kolaj çalışması olmuş hem de pek şirin olmuş :D

    Kolay gelsin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sibelciğim, sevgilerimle canım:)

      Sil
  7. bu son yorumun kapı süsüne hobicilere kapak olacak cinsten olmuş.ba-yıl-dımmmm!çok güzel elişi defterim.yaratıcılığın ve becerin karşısında şapka çıkarıyorum.ellerine sağlık.merakla bekliyorum son projeni.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunaycığım çok teşekkürler, hepimize kapak oldu yani bu süs:) çok sevdim bu yorumu:)) Sevgilerimle canım.

      Sil
  8. Nefis olmuş ki bu kapı süsü elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Çok değişik bir çalışma olmuş.Evet hobi odaları için ideal bencede. Ankette "Kafana göre takıl sen, ortaya karışık bişeyler yap işte" yi işaretledim:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. İyi yapmışsın, benim için de favori şık oydu:))

      Sil
  10. Merhabalar tesadüfen bloğunuza rastladım.Çalışmalarınız çok güzeller ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beklerim her zaman , sevgiler:)

      Sil
  11. Harika birşey bu ablacığım ya... Sen gerçekten inanılmazsın :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim, çok tatlısın, çok teşekkürler:)

      Sil
  12. Füsuncum tam senin benim ve bizim gibilerin tarzı olmuş:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Öznurcuğum, bizi anlatıyor:)) Sevgilerimle.

      Sil
  13. Ben de o "sıyırık"lardan biri olduğumdan bayıldım doğrusu nefis olmuş.

    Galiba bu sefer sizin binanın dış cephe mantolama işine giri,şiyorsun, kutu, sehpa, büfe derken bu noktalara varacağın belliydi zaten :))Kolay gelsin, merakla bekliyorum şaka bir yana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim, harika sıyrığım benim:) Yorumunu ilk okuyup yayınlarken az kalsın elimdeki çayı düşürüyordum, alemsin yahu:)))
      "Dış cephe mantolama" değil ama "iç cephe hırkalama" diyebiliriz yeni çalışmama:))) Bakalım beğenecek misiniz:) Kocaman sevgiler canım.

      Sil
  14. BAYILDIM
    ELLERİNİZE , YÜREĞİNİZE , YARATICILIĞINIZA SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sevgilerimle.

      Sil
  15. çok şirin olmuş ellerinize sağlık....:)

    YanıtlaSil
  16. müthiş birşey olmuş bu:)))

    YanıtlaSil
  17. Harika olmuş, ben bayılırım böyle yaratıcı çalışmalara, hem yapan insanın özeti olur hem de hikayesi:) Ellerine sağlık ve boyama çalışmanda kolaylıklar dilerim, bir de mutlu haftasonu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim özetim bu gerçekten, çok hoş bir tespit Baharcığım:)) Çok teşekkürler, sana da mutlu hafta sonları:)

      Sil
  18. Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Ayyy bayılırım böyle karman çorman tasarımlara, çok sevdiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Banu ablacığım, beğenmene sevindim:)

      Sil
  20. Çok özgün bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  21. Ben çok sevdim ki bunu :) Tam bizlik olmuş, ilham verici bence :) Bakıp bakıp aklına bir fikir gelir insanın... Bence hobi odası kapısı için mükemmel olur. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, periciğim hobi odasına daha uygun olur ama ben giriş kapısına astım, "Dikkat bu evde bir elişi sıyrığı yaşıyor!" manasına:))
      Çok teşekkür ederim canım, sevgiler:)

      Sil
  22. Muhteşem olmuş :)) takipteyim yenilikleri merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, beklerim her zaman:))

      Sil
  23. ah bayıldımm.kendimi buldum, heyecanlandım, yeniyeni fikirlendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş:)) Çok teşekkür ederim, sevgilerimle:)

      Sil
  24. merhaba tesadüfen buldum sayfanızı ve bakındım da gayet güzel şeyler var ellerinize sağlık ....benimde bir blogum var eğer göz atmak ve sitem hakkında yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok çok çok mutlu olucam şimdiden teşekkürler...
    www.hamarathatunum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş gelmişsiniz, çok teşekkürler, beklerim her zaman:) Geliyorum yanınıza, sevgiler.

      Sil
  25. So cute and creative! Would love for you to come and link this up to our party.

    http://www.huckleberrylove.com/2013/03/much-ado-about-monday-no-2-and-features.html

    Hope to see you there,
    Jamie

    www.huckleberrylove.com

    YanıtlaSil
  26. Tam benlik....
    Benim bir haberim var size,

    Yeni bir alışveriş sitesi oluşturduk.Üyelik ,dükkan açmak, satış yapmak tamamen ücretsiz.Havale,kapıda ödeme,kredi kartına taksit ve paypal ödeme seçenekleri de mevcut. İlgilenirseniz site adresimiz www.teminedin.com
    Benim kendi dükkanım asosh.teminedin.com beklerim.

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel bir çalışma olmuş, bayıldım!

    YanıtlaSil
  28. This is adorable! Thank you for linking up with us this week on Much Ado About Monday with the Huckleberry love ladies! We hope you come back every Monday!

    Karla
    www.huckleberrylove.com

    YanıtlaSil
  29. Nefis Bir çalışma olmuş , gerçekten de çok yaratıcı
    Ellerinize sağlık olsun. çok beğendim

    YanıtlaSil
  30. çok eğlenceli bir kapı süsü.bayıldım

    YanıtlaSil