9 Mart 2013 Cumartesi

Hobi Etkinliği Hediyem Geldi

Merhabalar;
O Bir Anne bloğunun sahibesi sevgili Müge'nin düzenlediği hediyeleşme etkinliğinde eşleştiğim sevgili blogdaşımız Saliha hanım (Bilgenin Gemisi) çok cici bir kırlent hazırlamış bizim için, bu sabah teslim aldık;


Kızımın odasına çok yakıştı, teşekkür ederiz Saliha teyzesi;



Saliha hanım bloğunu yenilemiş. Çok cici çalışmalarının bulunduğu yeni bloğu "Hobim Efsane" burada yer alıyor. 
(Sürprizi bozmayayım diye, benim hediyem kendisine ulaştığında paylaşacağım:)
Bloglar arası etkinlikler çok tatlı oluyor değil mi, elimden geldiğince ben de katılmaya çalışıyorum.
Bu arada, aşağıda yer alan etkinlik yazımı okumamış olan blogdaşlarım için tekrar hatırlatayım, 15 Martta başlıyor etkinliğimiz. 
Musmutlu bir cumartesi geçirmenizi dilerim. 

10 yorum:

  1. gule gule kullanın harıka olmus bend bugun aldım hedıyelerımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, siz de güle güle kullanın.

      Sil
  2. İyi günlerde kullanın canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ayşıncığım:)

      Sil
  3. Çok güzelmiş güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hikmet hanım:)

      Sil
  4. Merhabalar, sayfamdaki yorumunuzu okudum face konusunda yalnız olmadığıma sevindim baksanıza bloglarda kimsecikler kalmadı yorumda yazılmıyor paylaşımda pek yok. gerçektende, bloğun tadı tuzu kalmadı .Oysaki kapanacağı zaman herkes nasılda engellemeye çalışmıştı hepsi buhar oldu değil mi?

    partiye katılmayı çok isterimde bu aralar biraz fırsat bulamıyorum ama ilk fırsatta katılacağim görüşmek üzere hoşçakalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meral hanımcığım inşallah geçici bir durumdur bu. Beklerim her zaman sevgiler.

      Sil
    2. güle güle kullan canım,hayırlı olsun :))

      Sil
  5. çok gğzel gerçekten . İşyerim klasik mobilya dan selamlar

    YanıtlaSil