17 Mart 2013 Pazar

HAMARAT HANIMLAR PARTİSİ OYLAMA İŞLEMİ BAŞLADI / MART 2013

Günaydın arkadaşlar, 


Hamarat hanımlar partimizin oylaması aşağıdaki parti postumuzda (yani burada) başlamış bulunuyor.
Parti ve oylama detaylarından burada bahsetmiştim, bir kez daha hatırlatayım;
Partimize katılan her eserin altında belirmiş olan "vote" butonuna tıklandığında o eser için oy kullanılmış olunacak. 
(Sistem gereği bir kişi en fazla üç oy kullanılabiliyor ve aynı esere birden fazla oy verilmesine sisitem müsaade etmiyor.)  
Partiye katılan/katılmayan herkes oylama yapabilir.
Oylama işlemi 19 mart salı sabah 08:00' de sona erecek ve aynı gün sonuçlar açıklanacak. 
Haydi buyrun oylamaya!:)) 

12 yorum:

  1. Herkese bol şanslar :)
    Ben oyumu kullandım ..Hayırlı sı olsun
    Yalnız bişi daha sormak istiyorum canım kendimize oy kullanamıyormuyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun:) Katılımcılar kendilerine oy kullanamıyorlar, sistem müsaade etmiyor.

      Sil
  2. hadi bakalım hayırlısı olsun:)sanada kolay gelsin elişi defterim..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Füsun,eserleri nerde görüp oylayacağımı bulamadığımı utanarak itiraf etmeliyim:((
    yardımcı olursun değilmi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan hanımcığım, her fotoğrafın altında "vote" butonu var, o butona tıklayınca o eser için oy kullanmış olunuyor. 3 oy kullandıktan sonra, oy kullanan için oy butonları ekrandan kalkıyor (tekrar oy kullanılamasın diye).

      Sil
  4. ilk parti, ilk oylamalarımız, haydi hayırlı uğurlu olsuuunnn

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar Hayırlı uğurlu olsun. Bol şanslar:)

    YanıtlaSil
  6. Oleyyyyyy, oylarımı kullandım bile,yarını sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  7. nasil yeteneksiniz siz hersey muhtesem hayranlikla hepsini inceledim bende becerebilmeyi cok isterdim takipcinizim

    YanıtlaSil