7 Mart 2013 Perşembe

HAMARAT HANIMLAR PARTİSİ GELİYOR:)))))

Günaydın arkadaşlar;


Bir önceki yazımda bir sürprizim olacağından bahsetmiştim,   resimden de anlaşılacağı üzere sürprizim: "Hamarat Hanımlar Partisi" adını taşıyan link partisi!  
Aylık olarak yapacağımız bu parti organizasyonlarına tüm izleyicilerimiz davetlidir. Partiye katılmak için kullanacağımız program ile, isteyen her hamarat arkadaşım kendi hazırladığı ve bloğunda yada 10 marifette paylaşmış olduğu bir elişi çalışmasının linkini parti yazımıza ekleyerek partimize katılabilecekler. Partimiz süresince sistem üzerinden, eklenen tüm çalışmalar için tüm izleyiciler tarafından oylama da yapılacak ve en çok oyu alan tasarımcı blog arkadaşım, parti başlangıcında sunulan hediyeyi de kazanmış olacak.   

Sözü fazla uzatmadan parti detaylarını paylaşayım hemen;


Partinin Amacı Nedir?
Partimizin bir değil birçok amacı var:) Sıralayacak olursak; Etkinlik olsun, linkleşilsin, kaynaşılsın, yeni yeni bloglar keşfedelim, yeni hamarat arkadaşlar edinelim, mevcut arkadaşlarımızı ve onların gözümüzden kaçmış olabilecek çalışmalarını yeniden keşfedip daha yakından tanıyalım, hayatımıza ufacık da olsa bir renk katalım, heyecan duyalım, paylaşmanın keyfini sürelim...... ve daha pek çok güzel sebep:)))

Parti Katılım Koşulları Nelerdir?:
Partimize katılım için gerekli TEK ŞART "Parti Mekanımızın Üyesi Olmak" yani izleyicim olmaktır. Sunduğum parti davetiyesini paylaşmak TAMAMEN SERBESTTİR. 
(Katılımcılarımız partimize sadece kendi yapmış oldukları elişi çalışması ile katılabilirler. )


Partinin Özellikleri Nelerdir:
Partimiz her ayın 15'inde sabah saat 08:00' de başlayacak, 2 gün süre ile devam edecek yani her ayın 17'si saat 08.00' de katılım sona erecek ve aynı anda oylama süreci başlayacak ve 2 gün süre ile yani her ayın 19'u saat 08:00' e kadar devam edecek ve aynı gün sonuçlar açıklanacak. Yani;

Parti Başlangıcı.....: Her ayın 15'i saat 08:00
Katılım Süre Sonu.: Her ayın 17'i saat 08:00
Oylama Başlangıcı:  Her ayın 17'si saat 08:00 (yani parti katılımı  süre sonunda oylama başlıyor) 
Oylama Bitişi........:  Her ayın 19'u saat 08:00
Parti Sonucu Açıklaması: Her ayın 19' u gün içinde. 
Ayrıca parti katılım ve oylama sürecini güncel tutacağız.

Parti Sonucunda Ne olacak?:
Partimizin sonucunda en çok oy alan üç çalışma sırası ile duyurulacak. Birinci olan katılımcımız benim her parti başlangıcında sunacağım hediyeyi kazanmış olacak. Oyların eşit çıkması halinde tıklanma sayılarını dikkate alarak sıralama yapacağım. Tıklanma sayıları da eşit çıkarsa seçimi Funda'nın minnak ellerine teslim edeceğim:)))

Partiye Nasıl Katılabilirim?
Artık pekçoğunuzun bildiği üzere partimiz başladığında aşağıdaki resimde görüldüğü gibi mavi renkli (add your link) butonuna tıklıyoruz. (Bu buton, katılımcı resimleri yüklendikçe resimlerin altına doğru iniyor, yani postun en sonunda yer alıyor). Tıkladığımızda üç satırdan oluşan bir pencere açılıyor; 



URL kısmına, partiye katılmak istediğimiz çalışmaya ait linki yapıştırıyoruz. (BLOG SAYFASI ANA LİNKİMİZİ DEĞİL)
 NAME kısmına, partiye katıldığımız çalışmaya verdiğimiz ismi yazıyoruz, (BLOG İSMİ YADA KENDİ ADIMIZ DEĞİL)
EMAİL kısmına mevcut gmail adresimizi yazıyoruz. (mail adresi ekranda görünmüyor, o bakımdan endişe duymayınız)
Bu şekilde doldurduktan sonra altta yer alan mavi renkli "next step" butonuna tıklıyoruz ve karşımıza, belirttiğimiz bağlantı adresinde yer alan resimlerin bulunduğu aşağıdaki gibi bir pencere çıkıyor;



Burada, partiye göndermek istediğimiz fotoğrafın altında yer alan "select" butonuna tıklıyoruz ve katılım sürecini tamamlamış oluyoruz, karşımıza şu (bilgilendirme) sayfası geliyor;



Oylama Süreci Nasıl Olacak;
Parti katılım süresi bittiğinde "add your link" butonu ortadan kalkıyor ve oylama başlamış oluyor. Oylama (yukarıda belirttiğim başlangıç saatinde) başladığında ekranda yer alan katılımcı ürün resimlerinin altında (aşağıdaki gibi) yıldız amblemli "vote" seçenekleri beliriyor; Bu "vote" yazısına tıklandığında o resim için oy kullanılmış oluyor.  



Bir kişi en fazla 3 (üç) oy kullanabilecek ve aynı kişi aynı fotoğrafa birden fazla oy veremeyecek, yukarıda resimde görüldüğü gibi oy kullanılan resmin altında (already voted this) ibaresi belirip mükerrer oy kullanmayı engelleyecek. (Katılımcı kendi fotoğrafına oy veremiyor.)
Hangi fotoğrafın kaç oy aldığı oylama süresi bitene kadar ekranda görünmeyecek (ama ben parti organizatörü olarak kendi özel kumanda panelimde görebileceğim:)))), ancak oylama bittiğinde  ekranda ilk üçe giren çalışmaların ne kadar oy aldığı görülebilecek.  
Tüm izleyiciler (partiye katılan yada katılmayan) oylama sürecinde yer alabilecek.
Detaylar bu kadar. Umarım başınızı çok ağrıtmamışımdır:)

"Oylamalı, Tıklamalı, Hediyeli, Bol Eğlenceli, Aylık Hamarat Hanımlar Partisi" ile yakında görüşmek üzere kocaman sevgiler hepinize:))

49 yorum:

  1. ayyy çok heyecan verici görünüyor ama benim biraz kafam karıştı, biz sadece katılımcı oluyoruz ve mekan sahibi olarak kazananlara siz hediye mi gönderiyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım aynen öyle:))) Sizler katılıyorsunuz, kazanan kişiye ben hediye gönderiyorum:))

      Sil
    2. Çok cömertsiniz, ben nasıl katılacağımızı anlar anlamaz dahil olacağım bu güzel organizasyona :)))

      Sil
  2. çok heyecanlı görünüor:)))her sefer farklı bir tema uygulayabilirsiz canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Uygulamaya başladıktan sonra şekilden şekile sokarız biz onu:))

      Sil
  3. Tebrik ederim. Parti fikri güzelmiş, seviyorum ben de yeni bloglar, yeni işler keşfetmek zevkli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elifciğim, parti fikrini "ne desem beğenirsin" ekibine borçluyuz. Gerçekten de hoş fikir:)

      Sil
  4. Çok güzel düşünülmüş çok heyecanlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hikmet hanım:)

      Sil
  5. katılayım bakalım,bana gayet hoş bir fikir gibi göründü,teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, beklerim her zaman:)

      Sil
  6. Ayy umarım kaçırmam şu günleri de partine katılabilirim Sevgili arkadaşım... Hemen gidip not alayım takvimime:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleciğim, sen unutsan da ben hatırlatırım sana, merak etme:))

      Sil
  7. Güzel düşünmüşsun Fusün'cuğum bu vesile ile yeni arkadaşlar tanıma şansımız olacak.Bende Şule hanım gibi unutmam inşallah.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtapcığım, hatırlatırım ben sana:) Sevgilerimle.

      Sil
  8. Cok guzel bir fikir bende katilmayi dusunuyorum
    .basarilar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, her zaman beklerim:)

      Sil
  9. nasıl olacak ,ben şu anda uyku gözümden akar vaziyette sonuna kadar okudum ama doğal olarak anlayamadım canım....yarın tekrar okumak istiyorum güzel yazını.Ama beni de dahil edin,bende yaptıklarımı sizin sayenizde paylaşmak isterim.Hediye önemli değil sizinle birlikte olmak herşeye değer ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkür ederim:) Hediye bahane, eğlence şahane:) Katılmak çok kolay, beklerim her zaman:)

      Sil
  10. ne desem beğenirsin dekine katıldım sendekini de takipteyim haber verdiğin için teşekkürler.
    bi de yabancı dostlarınkine bakayım. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim Hatice hanım, beklerim her zaman:) sevgilerimle.

      Sil
  11. Sabırsızlıkla ilk etkinliği bekliyorum Füsuncum hemen yeni birşeyler hazırlamaya başlayayım ben zaten bu aralar tembellikten dibe vurdum :))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, beklerim her zaman. İllaki yeni bir çalışma yapman gerekmiyor katılmak için, kendini sıkma.

      Sil
  12. Hayırlı olsun Füsun Hanım'cım, heyecanla beklemedeyim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nalan hanımcığım, beklerim her zaman, sevgilerimle.

      Sil
  13. elişi defterim(sana bu isimle yazmayı daha çok seviyorum) çok güzel heber ve etkinlik ve tabiki katılmayı çok isterim.hayırlı uğurlu olsun diyelim o zaman.sevgiler ve kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Alanaycığım, beklerim her zaman, sevgilerimle.

      Sil
  14. HARİKA BİR FİKİR BENDE KATILMAK İSTİYORUM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel etkinlik,katılma şeklini becerebilirsem ben de katılıcam.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel düşünmüşsün Füsun abla. En beğenilenler arasına girmene çok mutlu oldum. Bende katılmak isterim bu etkinliğe şimdi şartlara bi bakayım :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. çok güzel bir etkinlik tebrikler canım:)

    YanıtlaSil
  18. füsun hanım son anda katıldım ama Fiamma gibi bir rakibenin yanında oy alabilirmiyiz bilemiyorum :))

    Bakalım belki diğer partilerde şans bize güler herşey için teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, her zaman beklerim:)) sevgiler.

      Sil
  19. harıka bır sey bu sımdılık oy verecegım ama bır sonrakı ay bende gelıyorummm

    YanıtlaSil
  20. Hımmm bu fikri çok beğendim.Şu ralar özgün birşey yapmasam da izleyicci ve oylayıcı olarak mutlaka organizasyonda olmalıyım dedim:))sevgiler

    YanıtlaSil
  21. özür dileyerek şu add your link butonunun nerede olduğunu sorabilir miyim...çok yeniyim bu tip atraksiyonlarda :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meral hanımcığım, 15 mart tarihli "hamarat hanımlar partisi mart 2013" isimli yazımız ile başlamıştı parti 15 mart saat 08:00' de. 17 mart saat 08:00'de katılım sona eriyor ve oylama başlıyor. Katılım sona erdiği için add your link butonu kayboluyor. Yani şu anda, belirttiğim yazıda katılım artık yok, oylamaya geçildi. Aynı şekilde her ayın 15 inde saat 08:00'de parti başlayacak, katılımlar 2 gün süre ile devam edecek ve ardından oylamaya geçilecek.

      Sil
    2. yani ben bu partide oylama yapamayacağım doğru mu anlamışım?
      Bir de "E-posta yoluyla abone ol " tıkladığım halde yorumlar bana gelmiyor neden acaba?

      Sil
  22. Nalan hanım, oy kullanabiliyorsunuz, her fotoğrafın altında "vote" butonu var, o butona tıklayarak. (15 mart tarihli "hamarat hanımlar partisi mart/2013" isimli yazının altında yer alıyor) aboneliği çözemedim ben de, bilmediğim bir konu, araştıracağım.

    YanıtlaSil
  23. ben de katılmak istiyorum...

    http://bebegimincicileri.blogspot.com/2013/03/annesinin-kuzusuna-kuzucuklu-battaniye.html

    çok güzel bir etkinlik... teşekkürler..

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. oylamaya katıldım.. herkese bol şanslar....

    YanıtlaSil
  26. ÇOK GÜZEL BİR ETKİNLİK KATILMAK İSTERİM:)

    YanıtlaSil