14 Şubat 2013 Perşembe

Goblen İşlemeli Yastık

Günaydın;
Sevgililer gününüz kutlu olsun efendim.
Günün anlam ve önemine uygun olarak aşklı-meşkli birşeyler yapayım dedim, ortaya bu goblen işlediğim kırlent çıktı;

goblen işlemeli kırlent

Vervaco serisine ait bir etamin yastık kitidir bu. Tüm aile fertlerimiz için işledim ama renk uyumu münasebetiyle kızımızın odasında ikamet edecek:)
Bu yastığın bir de kardeşi var, bittiğinde tanıştıracağım onu da:)


goblen yastık kılıfı yapılışı

Kızımla beraber yaptığımız kurabiyelerimiz gibi sıcacık, mis kokulu, sevgi dolu bir gün geçirmenizi dilerim.


kurdeleli kalp kurabiye

Hoşçakalın.

48 yorum:

  1. elişidefteri harikasın :) çekilişne katılmıştım ama ne yazık ki şans beni bulmadı:(( takibindeyim, yaptığın bu işlere sahip olamasam da gözümü gönlümü açmaya da yetiyor..görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, bir dahaki çekilişimde şansın daha bol olur inşallah:) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. yastığa bayıldım,çok cici olmuş elinize sağlık olsun ve sevgililer gününüz de kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de kutlu olsun Eylülcüğüm, çok teşekkürler.

      Sil
  3. yastık çok güzel olmuş ellerine sağlık:))) kuarbiyelerde çok şıklar eminim tadıda nefis olmuştur....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcuğum, kurabiye sık sık yaptığımız Dr. Oetker'in kurabiyesi, hem tadı çok hoş hem de pratik. Denemediysen tavsiye ederim. Çok teşekkürler yorumun için.

      Sil
  4. Füsuncuğum günün anlam ve önemi bundan daha güzel anlatılamaz.Yastık harika renklerine bayıldım,kurabiyelerde çok iştah açıcı gözüküyor ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım çok teşekkür ederim, senin kalpler taşıyan kuşunu da çok sevdim ben:) Sevgilerimle.

      Sil
  5. harika olmuş, ebatını merak ettim doğrusu?
    çünkü çok uğraşmışsınız hakkaten.
    ben de kanaviçe yastıklar yapıyorum,
    beklerim bloğuma,
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Fırfır hariç, işlenen kısmın ebatı 40x40. çok büyük değil yani. Geliyorum bloğuna, sevgilerimle.

      Sil
  6. çok güzel olmuş yastıkk..
    bende mi iş çıkışı kızımla kurabiye yapsamki canım çekti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap valla, insanın kızıyla yapabileceği en güzel etkinliklerden biri bence:) Çok teşekkürler canım.

      Sil
  7. Yastığa bayıldım kurabiyelerde nefis görünüyo ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. ayy ne şekerler kurabiyeler falan hepsi mükemmel : ) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Mavi puantiyeli fisto yastıga çok yakışmış Füsuncuğum.Ellerine sağlık.Güzel seçmişiz fistoyu...
    Senin de sevgililer günün kutlu olsun.Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunaycığım, sen olmasaydın ben saçma sapan bir fisto alıp gelicektim herhalde, kenan'ın gösterdikleri öyleydi çünkü:)) Teşekkür ederim canım, beğenmene de sevindim, ben de öpüyorum.

      Sil
  10. ellerine sağlık canım.çok şık olmuş yastık.emeğini rabbim zayi etmesin. mis gibi sevgi kokan kurabiyelerinden aldım bir kendime bir kızıma .sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkür ederim, sevgilerimle.

      Sil
  11. çokkkk teşekkür ederim cnm, sevgiler benden olsun :

    YanıtlaSil
  12. yastığa da bayıldım kurabiyelere de harika görünüyolar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmenize sevindim.

      Sil
  13. Kurabiyelere bayıldım :) Tabii yastığada ...ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Neslihan hanım, sevindim beğenmenize.

      Sil
  14. yastığa bayıldım harika olmuş ellerinize sağlık..kurabiyelerde öyle tabikii..

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar ne cici bir yastık olmuş bu böyle tam bugüne özel .Sevgililer gününüz kutlu olsun . Kalpli kurabiyelerinizden de bir tane aldım gidiyorum :) Ellerinize sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynepciğim, afiyet olsun:) Sevgilerimle.

      Sil
  16. Fusun Hanim yastik harika,ee gunun anlam ve onemini cok iyi anlatmis.Kurabiyeler zaten hediyelik ciciler gibi,ben de deniyim bir ara soyle kurdeleli susli biseyler,ellerinize saglik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene bence de çok zevkli:) Çok teşekkür ederim canım, sevgilerimle.

      Sil
  17. Bu kadar güzel şeyleri ne ara yapıyorsunuz cidden hayranım size,ellerinize sağlık her zamanki gibi harika olmuş...Kurabiyeler de nefisss görnüyor...Sevgi gününüzde kutlu olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) Bu goblenler iri delikli olduğu için sanıldığı kadar uzun sürmüyor. Sevgilerimle canım:)

      Sil
  18. anneli kızlı maharetliler ne diyeyim süper olmuşlar.ellerinize sağlık ve seninde kutlu olsun elişi defterim.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Dolunaycığım, sevgilerimizle:)

      Sil
  19. Çok şirin bir yastık olmuş. Kurabiyeler de öyle:)

    www.shelbyfashion.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Seher hanım.

      Sil
  20. Kurabiye ve yastıga bayıldım.Yastığın renkleri ne kadar hoş ve uyumlu. Gene harikalar yaratmışsınız....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)) sevgiler..

      Sil
  21. arkadaşım, sen nasıl zaman buluyorsun bu kadar işlemeye? Ya işler durgun bu aralar, çalışırken bir yandan da işliyorsun, ya da sonunda kopyalattın kendinden, bir kopyan koşturuyor, öbürü oturup kanaviçe işliyor, maşallah, maşallah diyorum, öpüyorum çok, bayıldım yastığa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook tatlısın Elifciğim:)) vallahi aslında otursam ben bir günde bitiririm bu gobleni, çünkü hem tek taraflı (çarpı işi değil yani) hem de iri delikli olduğu için sanıldığı kadar uzun sürmüyor ama gene de işten güçten fırsat buldukça işledim, bir hafta falan sürdü. Çok teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim, ben de öptüm seni:)

      Sil
  22. cok guzeller, bu arada
    hobi etkinliğimize katılmak ister misiniz?
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/02/marifetli-hanimlar-buraya-etkinlik.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mügeciğim, geliyorum bloğuna.

      Sil
  23. Hello Dear :) .
    Great blog. Interesting post.
    Have a nice weekend.
    Welcome to my blog.
    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    Like me on Facebook. I will be extremely grateful.
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    YanıtlaSil
  24. Yastığa bayldım,elinize sağlık.Kurabiyelerde çok cici, sunumda çok hoş.

    YanıtlaSil