22 Şubat 2013 Cuma

Cupcakelerin Dansı:)))

Günaydın;
Geçen gün internette araştırma yaparken "Blog Yönetimi" konusunda - belki pek çoğunuzun bildiği ama benim yeni edindiğim- önemli ve yararlı pek çok bilgiye rastgeldim ve içlerinden biri özellikle ilgimi çekti. Derler ki; "bloğunuzun google aramalarında daha çok yer alması için blog yazınızın başlığını benzer konularda yapılan google taramalarında en çok kullanılan arama terimlerinden oluşturmalısınız. Bunun için yazınıza koyacağınız başlığı, önce arama motoruna yazıp doğru ve verimli sonuç alınabiliyor mu  diye kontrol edip öyle seçmelisiniz". Bunun üzerine bir düşündüm, bloğumda gezindim ve de kendi kendime güldüm:)) 
Benim yazılarıma koyduğum başlıklara bakar mısınız?
- Çatalların Saltanatı:)
- Bilmece Bildirmece:)
- Cupcakelerin Dansı:))
...........
Yahu hangi aklı başında insan google da bir etamin şablonu, çalışması, tablosu vs. bulmak istediğinde arama hanesine "çatalların saltanatı" diye yazar ki?:)))
Ya da herhangi bir örgü örneğini "bilmece bildirmece" yazarak sorgulatır? 
Bu yayını hazırlarken bu doğrultuda bir başlık seçeyim dedim ilk önce,  yazdım arattırdım vs.. sonra bir baktım ki cupcakelerimi dansettiriyorum:)))))
Huylu huyundan vazgeçmiyor:)))

cupcake desenli bardak altlıkları

Pötikare + Cupcake + Ahşap = Sevimli Bardak Altlıkları :))))
(Başlık bu da olabilirmiş aslında:))

aplikeli ahşap bardak altlığı


Bu bardak altlıklarının hazırlanışı son derece kolay. Cupcake desenli kumaştan desenleri kesip, çift taraflı yapışkanlı tela ile ütüleyerek pötikare kumaşa yapıştırıyoruz ve çerçeveciye veriyoruz. Cam olarak mat cam kullanılması daha uygun oluyor.  Bulundukları yüzeyi çizmemeleri için alt kısımlarını kadife kaplattırıyoruz.

cupcake aplikeli bardak altlığı yapılışı

Hepinize mutlu hafta sonları dilerim.
Sevgilerimle.

34 yorum:

  1. :)benim başlıklar seninkine beş basar bu konuda.hiç yaratıcı değilim:) dans tam vals olmuş harika.çok beğendim ellerine sağlık elişi defterim.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunaycığım:))) Başlık bulmak bence post hazırlamanın en zor kısmı:)) Yazıyı oluşturmak da zor aslında. Galiba en kolayı elişini yapmak:))
      Çok teşekkür ederim canım, sevgilerimle.

      Sil
  2. çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık. bu deseni dekupaj olarak kullanıp kendime bir baharat takımı yapmıştım, çok seviyorum :) siz yazınca baktım ki ben yazıma başlık koymayı bile unutmuşum :):)

    http://tugbaagaci.blogspot.com/2012/09/merhabalar-bugun-sizlerle-ilk-hamur.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden bile beterleri varmış desenize:)) Ben gene de iyi kötü bir başlık uyduruyorum:))
      Çok teşekkür ederim beğenileriniz için. Cupcake desenleri ve pötikare gerçekten özellikle mutfak, yeme, içme ile ilgili objelere çok yakışıyor. sevgilerimle.

      Sil
  3. Çook güzeller çook tatlı duruyoorlar...

    YanıtlaSil
  4. valla okurken bende guldum :) bu arada cok cıcı olmuslar cercevelerı ozel mı yaptırıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim:)) Kumaşları aplike edip hazırlayıp çerçevecime veriyorum o çerçeveliyor. Altıgen şeklinde ve bu kadar minik boyda çerçeve yapan çok fazla çerçeveci yok sanırım, birhayli zor buldum. Ankara da oturuyorsan, benim çerçevecim Yüksel Caddesinde " Yeni Fon Çerçeve".

      Sil
  5. ÇOK GÜLDÜM SABAH SABAH ... NE GÜZEL ANLATMIŞSINIZ ... BARDAK ALTLIKLARIDA GERÇEKTEN ÇOK CİCİ OLMUŞ ..SEVGİLİ ESCE SORMUŞ GERÇİ AMA BENDE ÇERÇEVELERİ MERAK ETTİM , NERDEN TEMİN EDİYORSUNUZ .PAYLAŞIRSANIZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah sabah sizleri böyle güldürebilmek ne hoş:)) Çok teşekkür ederim. Esce'ye bahsettiğim gibi ben çerçeve ile uğraşmıyorum, çerçeveciye veriyorum kumaşı, çerçeveliyor. Yani işin zor kısmı ona ait:)

      Sil
  6. çok şeker olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Şehnazcığım:)

      Sil
  7. Bu bardak altlıkları harika. Ellerine sağlık. Çekiliştede en çok istediğim objelerdendi.Kısmet işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknurcuğum çok teşekkürler canım, yakında bir sürpriz çekilişim daha var, bu sefer farklı bir formatta olacak, katılırsan şansın bol olur inşallah:) sevgilerimle.

      Sil
  8. Canım biz seo konusunda araştırma yapmaktan bir hal olduğumuzdan takıntılı bir şekilde dikkatliyiz bu konuda. Sadece başlık koyman yetmez, başlık kısa olacak, başlıkta geçen kelime yayının ilk postunda yer alacak, yazının konusunu oluşturan kelimeleri koyu harf, yatık ve altı çizili yapıcaksın ki google böcekleri o konuyu farkedip bloguna gelsinler. Etiketler yine buna uygun olacak ve draft blogger üzerinden yayın yaparsan yazının başlığı ne olursa olsun html adresini sen seçebiliyorsun. Örneğin cupcakelerin dansı başlık olsa da sen cupcake.html olarak yazını seçip böylece kısa bir url ye sahip olabilirsin. Çenem düştü, ben o danseden cupcakeleri yerim, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcığım:)))) İnan ki bu yazdıklarını okuyunca bu konularda ne kadar cahil olduğumu daha net bir şekilde gördüm:)) Kullandığın terimlerin "T" sinden bile haberim yok, hiç birşey anlamadım:))))(akıllı geçinirim halbuki:)) Elişini yaptıktan sonra fotoğrafını güzel bir şekilde çekmeye çalışmak, nasıl bir post hazırlasam, neler yazsam diye düşünmek zaten beni acayip zorluyor, üstüne bir de bu htmllere, draftlara filan girersem işin içinden hiç çıkamam sanırım:)) Sizlere çok imreniyorum baharcım, madem bu blog işine girdik, en ince ayrıntısına kadar öğrenip elimizden geleni yapmamız lazım blog yönetimi konusunda ama internet-bilgisayar-teknoloji vb. konularında oldum olası bir kapasite ve ilgi eksikliği hissetmişimdir. Ne yapayım, google böcekleri de bana gelmeyiversinler:))
      Bu arada, o cupcakelerin dansetmiyeninden ama yenilebilir olanından ikram ederim inşallah bir gün:) Sevgilerimle canım.

      Sil
    2. Canım benim biz de bilmiyorduk ama araya sora az biraz öğrendik, ilgi alanım benim de bu kodlar değil çok şükür:)) http://www.seohocasi.com/seo/ adresine bi boş vaktinde gir adresini, bak bakalım seo durumuna, ilgini çekerse araştırırsın, yoksa senin okuyucu trafiğin zaten iyi durumda, ihtiycın da yok yani, sevgiler:)

      Sil
    3. Teşekkürler Baharcığım, tez zamanda bakacağım:)

      Sil
  9. çok beğendim bunları:)nasıl ciciler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ömür hanım:)

      Sil
  10. Çok cici olmuşlar bunlar Fusuncum bu malzemeleri aldığın yerde internetten alışveriş imkanı varmı çok merak ettim hepsi harika olmuş ellerine sağlık:)) bu arada banada uğrarsan boyadığım tepsiyi görürsün seninkiler kadar güzel olmadı ama fikrini almak isterim eksiklerimide yazarsan sevinirim sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, malzeme derken sadece kumaş kullandım burada, Şık Düğme / Ankara dan aldım ama internet satışları yok malesef. Çerçeveler bana ait değil, çerçeveciye yaptırıyorum. Tepsin mutlaka çok hoş olmuştur merak etme, şimdi gidip bakıyorum. Sevgilerimle canım.

      Sil
  11. bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmm ellerine sağlık çok çokk ama çokkk zevkli arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacımmmmmmm:))) Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  12. Süper fikir,bayıldım.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Harika olmuşlar yine ellerinize sağlık.
    Gerçektende blog konusunda ne kadarda cahilmişim okuyunca anladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meral hanımcığım çok teşekkür ederim:)
      Blog yönetimi konusunda sanırım kendimizi biraz yetiştirmemiz gerekiyor, ben çalışmalara başlayacağım, haydi hep beraber birbirimize destek olarak kotarmaya çalışalım bu işi:) Sevgilerimle.

      Sil
  14. merhaba,
    hobı blogları etkınlıgı eslesmelerı bellı oldu..Ugrayıp eslesme sonucu bloggerla ırtıbata gecıp benı de bılgılendırırsenız sevınırım.
    tesekkurler

    not: cok guzel olmuslar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OK. Gün içinde uğrayacağım. Teşekkürler.

      Sil
  15. blok konusunda verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler bu konuda çok acemiyim inanın yazınızdan ve yapılan yorumlardan çok faydalandım.bardak altlarınız çok güzel olmuş.ellerinize sağlık sizde benim bloğuma gelerek noksanlarımı tamamlamam için yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim farklı görüşlere ihtiyacım var.ayrıca şunuda söylemeliyimki yaptıklarınızı çok beğenerek izliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yeldacığım, hoşgeldin. Aslına bakarsan SEO konusunda çok bilgili değilim, yani arama motorlarında blog sırası nasıl artırılır, trafik artışı sağlamanın püf noktaları nelerdir vs. gibi teknik konularda pek bir bilgim yok. Ben sadece belirli düzgün aralıklarla, özgün ve kaliteli içerik üretmeye çalışıyorum. Elbette gelirim bloğuna, sevgilerimle.

      Sil