12 Şubat 2013 Salı

Çatalların Saltanatı:)

Günaydın;
Birçoğumuz gibi bende de büyük bir "pötikare aşkı" mevcut. Eklendiği her elişi çalışmasını güzelleştiriyor  bu desen. İçinde pötikare barındıran her materyal   dekoratif bir objeye dönüşebiliyor, aşağıdaki Pano/Askılık'ta olduğu gibi:)

etamin mutfak panosu

kaneviçe işlemeli askılık

Etamini işleyip cici çatalları silikonla yapıştırdım, porselen kulplarla birlikte çerçeveciye teslim ettim, oldu bitti:)
Daha başka yeme/içme materyalleri üzerinde de eylemlerim devam ediyor bu arada:)




Çok güzel, verimli bir hafta dilerim hepinize, 
Sevgilerimle.

SixSistersStuff.com - See more at: http://www.sixsistersstuff.com/2013/03/strut-your-stuff-link-party-week-86.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FyJOAYq+%28Six+Sisters%27+Stuff%29#sthash.1HfAuHJ0.dpuf

67 yorum:

  1. Ellerine sağlık harika olmuş. Nerden bulursun bu cici şeylerin bilmiyorum ben ara tara bulamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, pazardan aldım tanesi 1 TL.ye:) tezgahın üstünden "al beni, dekoratif bişeyler yap!" diye bağırıyordu :))

      Sil
  2. Nasılda güzel olmuş.Potikareyi bende çok severim her yere yakışır.Etamindeki işlemelerin kurdela ve çatallarlarla uyumu harika ellerine sağlık Füsuncuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim mehtapcım çok teşekkürler, pötikare olsun da çamurdan olsun:) diyenlerdenim ben de:)

      Sil
  3. günaydın elişi defterim.yine sabah sabah içim açıldı.nasıl güzel olmuş.çok ama çok beğendim.ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın canım, çok tatlısın, çok teşekkürler:))

      Sil
  4. günaydın:) seni bir süredir takip ediyorum gerçekten çok güzel bir tarzın var hatta çekilişine de katılmıştım ama ne yazık ki şans bana gülmedi:( umarım bidaki sefere:)
    yaşasın pötikare kardeşiliği:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, bir dahaki sefere bolll şans dilerim sana:)

      Sil
  5. çok tatlı olmuş... diğerlerini merakla bekliyorum şimdiden... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ruşen hanım:) Diğerleri de yolda:)

      Sil
  6. Harika bir şey.....Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Fikir muhteşem. çatalların renkleri, işleme bu kadar mı birbirine uyar. bayıldım. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, bence de renk uyumu iyi oldu galiba:)

      Sil
  8. benim bile işleyebileceğim kadar basit ama güzel bir etamin işiyle ne güzel bir pano hazırlamışsın. pötikare ve puantiyeyi seviyorum ben de. yani diyorum ki ben de yapabilirim bu cici panodan:)))
    eline, emeğine sağlık. bayıldım:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, yap tabiiki çok hoş olur eminim. Çok fazla girift ve uzun süreli desenleri işlemek zor geliyor artık bana, böyle kocaman kocaman işleyip bişeylerle bütünleştirmek daha zevkli hale geldi benim için:) sevgilerimle canım.

      Sil
  9. eline emegine saglık çok güzel olmuş.nerden buluyosun bu fikirleri..çok hoş olmuş..takipteyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, pötikare ve puantiyeye bayıldığım için hep dekoratif tarzda düşünüyorum bu desenleri, sanırım ordan geliyor:) her zaman beklerim, sevgiler.

      Sil
  10. Çok güzel düşünülmüş :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hikmet hanımcığım:)

      Sil
  11. Çok hoş olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Burçin hanımcığım:)

      Sil
  12. ama ama bu çok sevimli olmuş :) ayrıca katılıyorum pötikarenın olduğu her yerde şahane duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pötikare ve puantiye, eklendiği her objeye güzellik ve şirinlik katıyor. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  13. Tek kelime ile harika olmuş,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  14. Çok çok çok güzel olmuş bayıldım ve çok iştahla yapma isteği uyandı içimde :) güle güle kullanın elinize sağlık ve bir sürü şey daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman sevgilerimle canım, çok teşekkürler:)

      Sil
  15. İşlemeleri çok hoş olmuş.Çatallarda ayrı bir güzellik katmış. Ellerine sağlık:)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlemeler çok basit aslında, çatallarla uyumu gösteriyor birazcık. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  16. çok güzel olmuş Füsuncum ara ara susup ortalardan kayboluyosun ve ortaya çıktığındada patlatıyosun valla ellerine sağlık çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar çocukların dersleri çok yoğun, onlarla meşgul olabilmek için mecburen elişlerini biraz rölantiye almış durumdayım. Çok teşekkür ederim canım tatlı yorumun için:)

      Sil
  17. Amaaaa bu çok güzel ben buna aşık oldum resmen ..
    Elinize Sağlık.. bende istiyorm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yorumuna aşık oldum canım:) kocaman sevgiler..

      Sil
  18. Sen ne yaratıcı bir insansın, hayranlıkla ve büyük bir keyifle izliyorum yaptıklarını:) Muhtemelen mutfakta kullanıcaksın değil mi bu askılığı? Peki kirlenme durumunda nasıl temizlemeyi düşünüyosun, kolay bir yöntemin vardır kesin senin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım çok tatlısın, çok teşekkür ederim. Çatal sözkonusu olduğu için mutfak objesi olarak tasarladım, doğru bildin:) Kirlenme için özel bir yöntemim yada düşüncem yok, duvarda asılı duracak, yağdan-buhardan vs. uzak bir konumda. Ara ara süpürge ile tozunu alırım sanırım ama çok da tozlanıp kirleneceğini sanmıyorum, bu şekilde camsız kullandığım bir çok pano var, kirlenme sorunu olmuyor. Sevgilerimle canım.

      Sil
  19. Çok zevkli, özenli ve güzel çalışmalar yapıyorsun canım. Keyifle takip ediyorum.
    Kocaman sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ayşıncığım çok zarifsin her zamanki gibi:) Benden de kocaman sevgiler..

      Sil
  20. Çok sevdim ben bu çalışmayı . Ellerine sağlık.. çok güzel - çok cici olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Neslihan hanımcığım:)

      Sil
  21. Çok güzel olmuş :) bunlardan harika ev hediyesi olur , paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım, beğenilerin için.

      Sil
  22. Harikasınız yapıştım resmen ekrana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim bu kadar beğenmene, çok teşekkürler canım:)

      Sil
  23. Sizin calismalarinizin hepsi birbirinden yaratici. Bu panoya bayildim.Catallar etamin ve potikarenin harika uyumu :) ellerinize saglik!
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim, sevgilerimle.

      Sil
  24. AYYY BAYILDIM NE YORUM YAZACAĞIMI BİLEMEDİM.HARİKA BİR FİKİR.ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM

    YanıtlaSil
  25. Çok teşekkür ederim ablacım, beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel olmuş.Ben de böyle çatal kaşık arıyorum ama bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Ben pazardan aldım (Ankara perşembe pazarı) ama muhtelif züccaciyecilerde de rastlamışlığım var.

      Sil
  27. beğenmemek mümkün değil sanırım
    Ellerine sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Güz:)

      Sil
  28. harika bir fikir,çok şık olmuş....

    YanıtlaSil
  29. harikasın canım ellerine sağlık bayılıyorum senin tasarımlarına sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimahcığım çok teşekkürler:)

      Sil
  30. Ayyyy bu ne güzel ne farklı birşey böyle emeğinize sağlık walla bayıldım az kalır yanında...süper süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elmascığım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  31. Böyle güzel, orjinal fikirleri hayralıkla takip ediyorum. Çerçeve olarak asacağınızı anlamış (görünen köy kılavuz istemediğinden) fakat kulpları farketmemiştim. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Tablo yapa yapa sıkıldım biraz galiba:) fonksiyonellik de katmak istiyorum artık. umarım başarılı olabilmişimdir.

      Sil
  32. Muhteşem olmuş, çok güzel bir fikir ellerinize sağlık :'))

    http://www.pembekopuktasarim.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim pembe köpükcüğüm:)

      Sil
  33. Yaratıcılığınıza bayıldım,hangi birini yapsam diyorum.

    YanıtlaSil
  34. Bunu tuttumm bırakmam yani benn :)
    çok güzel bişey olmuş bu, ellerine sağlıkk :)
    Sevgilerlee..

    YanıtlaSil