19 Şubat 2013 Salı

Bilmecemin Cevabı:))

Sabah yaptığım yayında sorduğum örgülerin bitmiş halleri karşınızda:)

1. Sıradaki; Kızıma ördüğüm hırka idi. (Daha önce paylaşmıştım.)









2. Sıradaki:  Yine kızıma ördüğüm başlık/ bere idi;


örgü çocuk beresi

Dikdörtgen örüp katlayıp arka ortadan diktim;



Kuzumun üzerinde böyle duruyor;


Eldivenlerimiz de var;



3. Sıradaki: Kendime ördüğüm yelekti;



Genelde bere ve yeleği pek tahmin edememişiz:))
Tahminlerini paylaşan tüm arkadaşlarıma çoook teşekkür ederim.
Kocaman sevgiler hepinize.

22 yorum:

  1. Kısmen bilmişim :) Bu arada çok cici oldular içim ısındı görünce ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık küçük kızımız güle güle giysin üstünde paralansın diyelim bari

    YanıtlaSil
  3. CANIM HEPSİ BİRBİRNDEN GÜZEL OLMUŞ
    ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. çok çok güzeller ellerinize sağlık, bebiş de güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  5. canım nekadar güzel şeyler örmüşsün hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık..
    kızında sende iyi günlerde kullanın ..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Hepside harika olmus ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  7. Allahım hepsi güzel, marifetlisiniz:)

    YanıtlaSil
  8. Üçüde birbirinden güzel olmuş hırka ile bere çok cici küçük hanım iyi günlerde giysin. Sizin yeleğinizde çok şık olmuş. Kullandığınız renklere bayılıyorum Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık hepsi ayrı ayrı güzel. sağlıkla kullanılsınlar.

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık hepside çok güzel özellikle hırkaya bayıldım. Siz de kızınızda iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok hoş ama hırka çok daha hoş olmuş. İyi günlerde kullanın. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. ne güzel şeyler bunlar...
    Ne kadar şanslı bir kızınız var..Ben örgünün ö 'sünden anlamıyorum :(
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Hırka inanılmaz güzel olmuş, benim de kızıma öresim geldi.

    YanıtlaSil
  15. hepsi çok güzel olmuş hırka göz alıcı süper ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. Bütün çalışmalar çok hoş emeğinize sağlık... Benimde çalışmalarımı görmek isterseniz buyrun;
    http://alfabenineharfii.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. oo sizin evde tekstile hiç para harcanmıyor desene :D
    herşeyi sen ördüğüne göre..
    maşallahh sana..

    YanıtlaSil
  18. Nasıl güzel nasıl şeker şeyler bunlaaaar, çok değişik çok özenli, harikasın yaaaa :)

    YanıtlaSil
  19. Hepsi çok güzel olmuş ,zaten konu siz olunca aksi düşünülemez bence ellerinize sağlık. En çok hırka hoşuma gitti bayıldım...

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım değerli yorumlarınız için:) Hepinize kocaman sevgilerimi gönderiyorum:)))

    YanıtlaSil
  21. çok değişik modeller ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. benim en çok hoşuma giden aslında kırmızılı vede eldiveni olan örgü hoşuma gitti aslında ben kendime parnak arası geçirmeli bir eldiven örcektim güzel model bulamayınca kaldı bu örneği değerlendirebilirim çok güzel olmuş elinize sağlık....iyi yayınlar hepsi çok güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil