3 Ocak 2013 Perşembe

Yılbaşı Panosu

Yılbaşı hediyelikleri hazırlarken kendimi de ihmal etmedim:))
İşte kendim için hazırladığım yılbaşı hediyem;



Çerçeve üzeri için aslında ahşap "sweet home" yazısı almıştım, fakat hangi renge boyayacağıma karar veremediğimden anneme bir danışayım dedim (çok zevkli bir bayandır kendisi), ama o yazının renginden çok  içeriğine taktı ve "ne bu, bu olmaz kızım, Türkçesi yok mu bunun!" şeklindeki söylemi ile beni benden aldı:)))


Şekilde görüldüğü üzere annemin sözünü hep dinlerim ben;



Kocaman sevgilerimle.

27 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok cici olmuş.Mutlu sağlıklı günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, sevgiler:)

      Sil
  2. Ama ama buda çooookkkk güzel olmuşşşşşşşşşş :)ellerinize sağlık el işlerinize
    bakmaya doyamıyorum harikalar hepside;) Sağlıkla mutlulukla kullanın MUTLU SENELER olsun :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nehircim, çooook teşekkür ederim:) sana da mutlu seneler...

      Sil
  3. harika olmuş ve kızına aferi,n Türkçe yazı kullanılmasından yanayım ben de.Dilimiz kayboluyor gün geçtikçe,Kızımıza da teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanım, çok teşekkürler, haklısınız, Türküz ve Türkiye'de yaşıyoruz....

      Sil
  4. Çok güzel olmuş elinize sağlık.. Türkçe yazı daha iyi olmuş bende böyle daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım çok teşekkür ederim, bundan sonraki çalışmalarda da yabancı kelimeler kullanmamaya özen göstereceğim.

      Sil
  5. çok güzel olmuş ellerine sağlık:)) bu işlediğin iplerin markası ve numarasını öğrenebilirmiyim sana heveslendim tepsi yaptığın etaminden işledim ama benim ipler sanırım biraz ince oldu o kadarda azmedip bir gecede bitirmiştim oysaki:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkürler. DMC ya da Anchor'un 6 katlı koton nakış iplikleri kullanıyorum. İşlediğin kumaşın doku şekline göre ipin katını ayarlayarak kullanabiliyorsun. Örneğin bahsettiğin tepsiyi 14 ct etamine ipliğin 4 katı ile işledim. 16 ct etaminde de 2 kat iyi duruyor mesela. Ama yukarıdaki işlemeyi (kareleri dörder kullandığım için) ipliğin katını ayırmadan (yani 6 kat iplik ile) işledim. İstersen önce kumaşın bir kısmında denemeler yaparak ipliğin katını kumaşına göre ayarlayabilirsin.

      Sil
  6. Mükemmel ötesi olmuş gerçekten.. Maşallah çok yeteneklisiniz ve yaptıklarınız da harika.. Mutlu yeni yılda mutlulukla kullanın inşallah..:))
    Selam ve sevgilerimle...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim miyav kedicik:) sevgilerimle.

      Sil
  7. Yine mükemmel bir çalışmayla karşımızda Fusün Abla :)
    Bu nasıl bir yaratıcık ya her gün hayranlığım biraz daha büyüyor. Detaylara verdiğin özenle bir başka güzel olmuş. Ellerine SAĞLIK..
    Kocaman SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok naziksin elifciğim, sevgilerimle.

      Sil
  8. Harika işler çıkarıyorsunuz.Sizi hayranlıkla takip ediyorum.Ellerinize düşüncelerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım:)

      Sil
  9. emeğinize sağlık harika olmuş.bencede türkçesi daha güzel olmuş.size bir soru sorsam ve yanıtlamaya siteme davet etsem...gelirseniz sevinirim.siz hangi NOKTALAMA İŞARETİ olmak isterdiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, bir bakayım merak ettim:)

      Sil
  10. Bence bu hediyeyi çoktan hakettiniz ,iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Meral hanım.

      Sil
  11. anneler ne söylerse doğru söyler:)çok beğendim elişi deterim yine maşallah sana.arkadaşlarım faceden senin yeni yıl çekilişini paylaştığımda hediyelerine bayılmışlar.hiçbirinin bloğu yok o yüzden katılamamışlar:)eğer çıkarsa hep bir ağızdan bana vereceksin deyip durdular:)bu arada bende seni anlattım onlara ve maharetlerini.hepsi seni tebrik ediyor.sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Canım benim:) Bloğu olmayan arkadaşlar için de yeni bir çekiliş yapacağım, çok teşekkür ederim hepinize, iyi ki varsınız:) Kocaman sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. Очень красивая вышивка!

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş.. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  15. Merhaba elisidefteri.blogspot.com,
    Çok tatlı ve güzel paylaşımlarınız var gerçekten! Sizinle bir çalışma yapmak isteriz. Mümkünse bana eylul@indirimlr.com adresinden ulaşabilir misiniz?
    Teşekkürler,
    Eylül

    YanıtlaSil