11 Ocak 2013 Cuma

Etamin İşlemeli Minik Panolar

Eldeki işler uzun sürünce insan elişini ne kadar da sevse sıkılıyor bazen. Arada lazım böyle, bir çırpıda yapılıp bitirilip seyredilesi minik şeyler, bir çeşit hava değişimi gibi:) 

etamin pano

kandeviçe işlemeli pano



Bu arada, hediye çekilişime katılım bu akşam sona eriyor. Yarın sabah sonuçları duyuracağım, bakalım kimler çıkacak kurada, merak ediyorum ben de:) Eğlenceli bir iş bu hediye çekilişi düzenlemek. Hediyeleri hazırlaması, gelen katılımları okumak, hediyelerin beğenilmesi, sonuçları tespit edip duyurmak vs. herbiri ayrı bir zevk:))    
Kocaman sevgilerimle.

10 yorum:

  1. günaydın elişi defterim.
    aynı düşünceleri paylaşıyoruz.sabırsızlık konusunda.terapiye çok fazla ihtiyacım varsa kısa zamanda bitecek işlere dalıyorum bende:)sonuca çacuk yaklaşmak da ayrı bir keyif veriyor.
    çerçeveler çok cici .askılarını yerleştirme biçimine dikkat ettim o da çok güzel ve değişik olmuş.ellerine sağlık elişi defterim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. cok şık cok güzel şeyler emeğinize sağlık banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok şirinler yaaaa. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık bunlarda diğerleri gibi muhteşem olmuşşşşş ..
    Bayılıyorum el işlerinize insan bakmaya doyamıyor inanın ;)

    YanıtlaSil
  5. El işi bırakmıyor işte insanı küçüğüde aynı büyüğüde boş duramıyor başlayan,ellerine sağlık ablacım...

    YanıtlaSil
  6. böyle minik işler daha bir güzel oluyor bence de. elerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık çok güzeller
    bizde heyecanla sonucu bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  8. Çok sevimli bir çalışma... Elleirnize sağlık..
    Büyük gün yarın demek,çok heyecanlandım,hiç şansım olmadı bugüne kadar inşallah ben de bu güzel çalışmalardan birine sahip olabilirim..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzeller eline sağlık. Hemencecik bitince ne de iyi oluyor :) Kabartmaları nasıl yapıyorsun soracağım hep unutuyorum. Hamurla mı yapıyorsun?
    Bu arada goblenim bitti :) Post yayınladım beklerim ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım değerli yorumlarınız için. Hepinize kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil