12 Ocak 2013 Cumartesi

HEDİYE ÇEKİLİŞİM SONUÇLANDI

Günaydın arkadaşlar;
Bloğumun 2. yaşını doldurması vesilesi ile düzenlediğim blogger hediye çekilişim sonuçlandı. 
Çekiliş duyurumda belirttiğim şartları taşıyan katılımcı listesi şöyle; 


Çekilişimde beni yalnız bırakmayan ve çekiliş duyuruma bloglarında yer vererek "sesli sedalı" bir blog kutlaması yapabilmeme olanak sağlamış olan tüm blogdaşlarıma en içten teşekkürlerimi sunuyorum. 

Sıra geldi sonuca;

İşte çekilişimi kazanan arkadaşlarım; 



1) Elif Sevim Ceyhan (meleğimin etkinlikleri) 
(2 no.lu hediye Elif'e gidiyor)

2) sadecenaciye (evciwomen)
(Yorum bırakarak 1 ve 3 arasında seçim yapacak)

3) O bir Anne (mugenin listesi)
(5 no.lu hediye Müge'ye gidiyor)

4) fiamma (fiammanın güncesi)
(4 no.lu hediye fiamma'ya gidiyor)

5) pasta köşesi 
(Yorum bırakarak 1 ve 3 arasından seçim yapacak)

Kazanan arkadaşlarımı tebrik eder, hediyelerini güle güle, sağlık ve mutlulukla kullanmalarını dilerim. 

Kazanan arkadaşlarım aşağıda belirttiğim mail adresime isim, telefon ve adreslerini bırakırlarsa pazartesi günü kargoları göndereceğim. (Kargo ücreti tarafımca ödeneceğinden, kargo şirketinin mükerrer ücret talebi halinde bu hususun hatırlatılmasını önemle rica ederim.)
(fusun.arikan@gmail.com)

Hepinize kocaman sevgilerimi gönderiyorum.  

52 yorum:

  1. kazananları tebrik ediyorum.senin de ellerine sağlık elişi defterim.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Dolunaycığım, sevgilerimle.

      Sil
  2. ellerine sağlık, kazananlar hediyelerini güzel günlerde kullansınlar inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, sevgiler.

      Sil
  3. Merhabalar çekiliş listesinde adımı göremedim,blogum olmadığı içinmi çekilişe dahil olamadım yoksa ? ismim farklı görünüyor unkown olarak yorum bırakmışım ondan mı anlayamadım ben ...
    Dilek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek hanım merhaba;
      Bu çekilişi sadece bloglar arasında yapmıştım, duyurumda da belirtmiştim. Bundan sonra daha sık çekiliş yapacağım, tüm izleyicilerime yönelik olanlar da olacak elbette, bundan sonraki çekilişlerde beklerim sizi, şansınız daha bol olur inşallah, sevgilerimle.

      Sil
  4. Kazananları tebrik ediyorum hediyelerini sağlıkla kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler nehir hanım, sevgiler:)

      Sil
  5. guzel gunlerde kullansınlar kazananlar hedıyelerını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nedime hanım, sevgiler:)

      Sil
  6. bende çekilişe katılmıştım hemde bütün şartları yerine getirerek..listede neden ismim yok çok üzüldüm ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm, kampanya bloglarını dahil edemeyeceğimi duyurumda belirtmiştim.

      Sil
  7. Pardon ama ben çekilişe katılmıştım ve listede adım yok.

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle değerli yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
    Bu yılki hediye çekilişini, duyurumda da belirttiğim gibi, bloglar arasında yapmayı uygun gördüm ve listeyi de bu doğrultuda hazırladım (kampanya ve çekiliş bloglarını hariç tutarak.)Listeyi hazırlamanın da bir tam günümü aldığını ve tüm yorumları tek tek inceleyerek, herhangi bir hata ve yanlış anlaşılma olmamasına özen göstererek hazırladığımın da altını çizmek istiyorum. Listede ismi olmayan arkadaşların ya blogları yoktur, yada kampanya bloğu oldukları için dahil edilmemiştir.
    Her hediye çekilişinin kendine özgü kuralları vardır ve ben çekilişimi bu şartlar dahilinde düzenlemeyi uygun gördüm, lütfen kimse üzülmesin, kırılmasın, nihayetinde bu bir blog çekilişi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap vermek istedim çünkü benim blogum var ve kampanya blogu değil. Benim eleştiri blogum. Kendi yazarlık yaptığım blog. Çekiliş haberlerini teker teker paylaşıyorum diye böyle düşünmüş olabilirsiniz. Ancak biraz dikkatli olmanız gerekirdi. Bi blog çekilişi. Tamam. Ancak bir işi yapıyorsanız hakkıyla yapmanız gerekirdi.

      Sil
    2. aynen ben de bütün şartları yerine getirdim kampanya blogu da değilim sizin gibi bir çok çekiliş duyuruları var diye mi bunu yaptınız anlamadık.. şartlara uymadığımı düşünseydim katılmazdım bile.. bir açıklama bekliyorum

      Sil
    3. o zaman bu yazdığınız yazıyı ilk başta yazmalıydınız Elisidefteri.Ben de çekilişe katıldığım halde çekilişe dahil edilmemişim.Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi hakkaniyetle yapılmış bir çekiliş olmamış maalesef,söylemeden geçmek istemedim.

      Sil
    4. ÇEKİLİŞ ŞARTLARINI ÇEKİLİŞ DUYURUMDA AÇIKÇA BELİRTMİŞTİM. HATTA YORUMLAR GELMEYE DEVAM EDERKEN DE "KAMPANYA BLOGLARI KATILAMAZ" DİYE YORUMLAR KISMINA DA EKLEMİŞTİM. KEŞKE DİKKATLİ OKUNSAYDI. YORUMLARI YER ALAN BÜTÜN BLOGLARI TEK TEK İNCELEDİM. SÜREKLİ ÇEKİLİŞ DUYURUSU YAPIP NADİREN ARADA BİRKAÇ PAYLAŞIMDA BULUNULMASI (BİRÇOK ARKADAŞIM GİBİ BANA GÖRE DE) BLOĞU ÇEKİLİŞ BLOĞU OLMAKTAN ÇIKARMIYOR MALESEF. SONNNN DERECE HAKKANİYETLİ BİR ÇEKİLİŞ YAPMIŞ BULUNMAKTAYIM. BİR DAHAKİ ÇEKİLİŞİME DE KAMPANYA BLOGLARINI DAHİL ETMEYECEĞİM. AYRICA ÇEKİLİŞTE SANKİ ARABA FİLAN VERİYORUM, BU NEYİN HIRSIDIR ANLAMADIM.

      Sil
  9. Kazanan arkadaşlara hayırlı olsun. Bende hediye çekilişime beklerim. Sevgiyle kalın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, hayırlı olsun çekilişin, sevgiler.

      Sil
  10. ayyyy inanmıyorum kazananları tebrik edeyim diye geldim bir baktım adım tekrar tekrar tekrar bakıyorum ben miyim die :)) çok mutlu oldummmmmmm ki şimdi ben, senin emeğin olan birşeyin bende olması beni çok mutlu edicek... 1 numaralı olanı seçiyorum o zaman ben :))) diğer arkadaşlarımda iyi günlerde kullansın :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım, tebrik ederim:)) Mailini bekliyorum. Sevgiler.

      Sil
  11. kazananlar hediyelerini güzel günlerde kullansınlar ama ben de çekilişine katılmıştım ve listede adım yok.nedenini öğrenebilirmiyim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlardaki açıklamalarımı okuyunuz.

      Sil
  12. Kazananları tebrik ediyorum... Güzel günlerde kullansınlar kullandıkça da senin gibi marifetli bir arkadaş kazandıklarını hatırlasınlar :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sibelcim, çok naziksin, sevgilerimle.

      Sil
  13. Aaaa inanmıyorum hediye bana çıkmış :) :) Postya adımı görünce havalara uçtum :) Tekrar tekrar bakıyordum bu kutuya o kadar beğenmiştim ki :) Kazanan arkadaşları da tebrik ediyorum. Bloğunun 2 yaşı kutlu olsun, güzel paylaşımlarının hep sürmesi dileğiyle...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim:) çok tebrik ederim seni, güle güle kullan hediyeni, sevgilerimle.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Fusün Ablacığım :)
      Sevgiler..

      Sil
  14. kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.kaçırdığım için üzüldüm doğrusu ama elifcim kazanmış çok sevindim bir de o bir anne nin kazanmasına.onları severek takip ediyorum güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim bende senin kazanmanı çok isterdim. O bir annenin kazanmasına sevindim sanki küçük bir aile olduk gibi :) Ne dersin?
      Sevgiler...

      Sil
    2. Bir dahaki çekilişime beklerim sevgili öğretmen anne, sevgiler.

      Sil
  15. benim adım listede yok.duyurmuştum :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlardaki açıklamlarımı okuyunuz.

      Sil
    2. "Blog dışındaki diğer sosyal paylaşım ağlarını aktif olarak kullanmadığım için sadece blogdaşlarımla iletişimde, paylaşımda bulunabiliyorum. Bu nedenle çekiliş için sadece "blog duyurularını" kabul edeceğim.
      Kampanya bloglarını ve yurt dışı katılımları da dahil edemiyorum."
      BU KOPYALADIĞIM METİN HEDİYE ÇEKİLİŞİ POSTUMUN İLK PARAGRAFLARI ARKADAŞIM. NE DEMEK HİÇBİR YERDE YAZMIYOR YAHU! "Kampanya bloglarını dahil edemiyorum" cümlesinin neresini anlamadınız tam olarak acaba! Siz bir çekiliş/kampanya bloğusunuz ve çekilişe dahil etmedim sizi de. Yeter artık! İkide bir mail atıyorsunuz, mesaj atıyorsunuz, yeteeeer, ayıp denen bir şey var!

      Sil
  16. Şans bana gülmedi.. Üzüldüm açıkçası :( bir dahaki sefere diyelim artık

    tebrik ederim kazananları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki sefere şansın daha bol olsun İnşallah Rüyacım:) sevgilerimle.

      Sil
  17. Tebriklerrrr şansları daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hatice hanım:)

      Sil
  18. Amanınnnnnnnnn 2013'e ne güzel girdim ben böyleeeee:)) Ayy nasıl sevindim bir bilsen sevgili Elişi Defterim, sabah sabah bana ne güzel bir mujde oldu:)) Çokkk teşekkür ederimm tam da bugün bakıp kazanan arkadaşları tebrik etmeye hazırlanıyorken ki nasılsa bana çıkmaz ki diye diye, neyse caaanım hediyeler bol bu blogda tabii benimle birlikte kazananları tebrik ediyorum ama kazanamayanlarda üzülmesinler, şanslarını yine denesinler:) Teşekkür ediyorum ve hemen adresimi bırakmaya gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim canım benim:)) Güzel günlerde kullan hediyeni, kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  19. Darısı başıma arkadaşım,hediyelerin çok güzeldi ama şansım yokmuş:)))
    Kazananlar iyi günlerde kullansın.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin sana Mehtapcığım, ufak tefek pürüzler çıksa da, hediye çekilişi yapmak çok tatlı bir etkinlik. Bir dahaki çekilişimde şansın daha bol olur inşallah, zaten bundan sonra daha sık yapacağım hediye çekilişi:)))
      Sevgilerimle.

      Sil
  20. yhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu lınke bakar bakmaz boyle br cıglık attım..o kadar severek baktıgım bır blogdu kı blogunuz hedıye kazanmıs olmak benı ayrıca mutlu ettı...cok sevgıle ellerınıze saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebriklerrrrrr:))) Çok tatlısınız:) Güle güle kullanın hediyenizi, sevgiler.

      Sil
  21. Ayyy ağlamak istiyorum yaaa,ne bahtsızım ben ühühühühü...
    Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum güle güle kullanın cicilerinizi :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, kıyamam sana, bir dahaki çekilişe şansın daha bol olur inşallah, bundan sonra daha sık yapacağım çekiliş:) sevgilerimle.

      Sil
    2. Seve seve katılırım,lakin bendeki bu bahtsızlıkla ne olur bilemem :)))

      Sil
  22. kazananlar hediyelerini güzel günlerde kullansın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Neslihan hanım:) sevgiler.

      Sil
  23. yehuuu
    kazandımmmm
    inanamadım sabah sabah uykum açılıverdi
    farketmez önemli olan hediyeleşmekti...yada hatırlanmak
    çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik derim canım:) Güle güle kullan hediyelerini, adresini mailime bekliyorum.

      Sil