14 Ocak 2013 Pazartesi

CD den Yelek :)

Günaydınnn:)
Hepinize kavgasız, gürültüsüz, dırdırsız, huzur dolu bir gün dileyerek son icadımı paylaşmak istiyorum: "CD den Yelek":)


CD den yelek yapılışı

Bu arkadaşı örmeye cuma günü başladım, cumartesi akşamı da bitirdim. E her tarafı CD den oluştuğu için örülecek fazla bir alanı yok tabi:) 

CD den örgü giysi

Bu yelek kirlendiğinde elde yıkanacak haliyle, yeni çamaşır makinası almak zorunda kalabiliriz aksi durumda :)




Bu atık CD ler nelere kadir değil mi? Bence dünyanın en bereketli atık materyali. Kendilerinden kapı süsü oluyor, duvar süsü oluyor, bardak altlığı oluyor, çanta bile oluyor:))

Bazen de böyle yelek olarak çıkıveriyor karşımıza:))
(Favorim olan ikinci atık materyal ise pet şişe bu arada, bir zamanlar bebek puseti filan olmuşlardı:)))


Bu yeleğin bir de anısı var:))
Cumartesi günü sabahtan oğlumuzun dershane bursluluk sınavı vardı. Sınav süresince oğlanı beklerken boş kalmayayım diye yanımda bu yeleğin CD lerini de almıştım, veliler için ayrılmış olan bekleme salonunda güzel güzel örüyordum. (Velilerin de % 90 ı bayan bu arada.) Sınava girdiğimiz dershanenin koleji de var aynı zamanda, Ankara'nın talep gören kolejlerinden birisi. Sınav başlayıp salon velilerle dolunca kolej müdürü geldi, hoşgeldiniz/nasılsınız faslından sonra başladı kolejin reklamını konu alan bir konferans vermeye, anlattıkça anlatıyor, ben de o arada CD lerimi örüyorum:) Derken bir bayanın dikkatini çekti, geldi yanıma ne örüyorsunuz diye, arkasından üç, beş... kadıncağız konuşuyor bu arada. Enteresan bulduklarından olsa gerek, en nihayet bütün hanımlar başımda toplanınca (yaklaşık 30-35 bayan:)) kadıncağız "haydi size kolay gelsin! diyerek çıktı salondan:)) (İyi ki oğlumun kim olduğunu  bilmiyor, burs murs vermez vallahi, o derece sinirlendi:)

Yeleği beğendiyseniz ve yapılışını merak ediyorsanız ses veriniz, bir sonraki postta yayınlayayım. Zira  aşamalarını fotoğrafladım ama henüz bilgisayara aktaracak vaktim olmadı, şimdi çıkmam lazım, mesaiye geç kalmayayım:)
Hepinize kocaman sevgiler. 

25 yorum:

  1. Çok şık ve özgün bir çalışma olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtapcığım, biraz çılgın bir yelek oldu:) sevgilerimle.

      Sil
  2. rengine bayıldım ellerine sağlık canım çok da enteresan olmuş
    giyilme rahatlığı tam mı hani oturup yaslanmada sıkıntı çıkabilir gibi dururyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu rengi çok seviyorum, özellikle siyah ve beyaza çok yakışıyor. Çok teşekkür ederim canım. Kullanımı çok rahat, otururken uçtaki CDler rahatça kıvrılıyor bacağın kenarından, sırtında da bir sıkıntı çıkmıyor. Sanırım grisini de yapacağım:) Sevgilerimle.

      Sil
  3. Günaydın,çok değişik bir geri dönüşüm çalışması olmuş..Ben de çanta ,bardak altlığı ve masa süsü yapıp bloğumda yayınlamıştım ama yelek örmek hiç aklıma gelmemişti..
    Elinize sağlık..
    Sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) CD ler gerçekten de yaratıcılığa çok müsait birer materyal değil mi? Bu konuda bir kaç çılgın fikrim daha var, yapıp paylaşacağım inşallah:) Sevgilerimle.

      Sil
  4. 40 yıl dusunsem cd den yelek yapılcagı aklıma gelmezdı :) dediğiniz gibi cd çok kullanışlı bır meteryal :))cok degısık ama guzel olmuş ellerınıze sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevil hanım, enteresan birşey oldu gerçekten:) sevgilerimle.

      Sil
  5. Füsun'cum sen ne yaratıcı hatunsun:))) kırk yıl düşünsem cd den yelek yapmak aklımın ucundan geçmezdi:))) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim:) bazen böyle uçuk kaçık fikirler geliyor işte insanın aklına:) sevgilerimle.

      Sil
  6. değişik bir icat olmuş ,ellerinize sağlık :) o dersanenin nevşehir şubesinde eşim çalışıyor yardımı dokunurmu ki alamazsa :)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim:)) Çok teşekkür ederim ilgin için, sınavı iyi geçmiş aslında, inşallah alır diyoruz. Beğenmene sevindim yeleği, sevgilerimle.

      Sil
  7. Cok yaraticisiniz,harika olmus ne diyeyim,bayildim.Cok hos duruyor ayrica,ben en cok sirt bolgesindeki goruntuyu sevdim,ama yelegin geneli harika,ellerinize saglik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Çilekciğim:) Sırt bölgesi değişik oldu gerçekten:) sevgilerimle.

      Sil
  8. çok farklıymış arkasını hiç böyle düşünmemiştim

    YanıtlaSil
  9. ilginç ve de şık. değişik şeyler de yapılabileceğini düşündüm bir an, ama en ilginci tabiki yelek:)) ellerine sağlık. güzel günlerde kullan.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, yapılabilecek şeyler insanın hayal gücü ile sınırlı:) sevgilerimle.

      Sil
  10. Harika bir tasarım olmuş nerden aklınıza geldi :) çok yaratıcısınız bayılıyorum sizin yaptıklarınıza hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler Zeynepciğim, atık CD ler yaratıcılığa müsait objeler zaten, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  12. rengine bayıldım farklı ve dikkat çekici bir yelek olmuş gerçekten nasıl aklınıza getirdiniz bunu yapmayı çok merak ettim dogrusu iyi güzel günlerde giyinin Sevgilerimle :))http://portakalveannesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Duygu hanım:) CD leri değerlendirmeyi seviyorum ben:) sırada bir kaç çılgın proje daha var onlarla ilgili:) sevgilerimle.

      Sil
  13. Geçmişte yaptığın cd çalışmalarını ve bu yeleği komple değerlendirince, seni tasarım kraliçesi ilan ediyorum, nerden aklına geliyor yahu? Özellikle yeyip içtiğin birşey varsa lütfen bizden saklama, söyle:) Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım çok tatlısın:))) Çok teşekkür ediyorum bu güzel düşüncelerin için, kocaman sevgilerimle.

      Sil
  14. Çok değişik olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil