7 Ocak 2013 Pazartesi

Bilmece Bildirmece:)

Günaydın;
Bu yuvarlak kumaşlar ne için kesildi acaba?



Bildiniz! Rengarenk yoyolar yapmak için:)
Peki ne için hazırlandı bu yoyolar?


Evvvet, onu da bildiniz! Kızıma tünik/yelek yapmak için:)
Sizden de hiç birşey kaçmıyor yahu:)))



Yoyoları hazırlayıp kenarlarından birbirlerine diktim, sonra birleştirilmiş bu yoyoları altındaki astarı oluşturan kaşe kumaşa  düğmeler ile monte ettim, üzerine de 5 no. şişle lastik ördüm, oldu bitti:) 

Kızım pek sever böyle rengarenk şeyleri:) 



Kocaman sevgilerimle.

34 yorum:

  1. valla bende severim zira şahane olmuş her zaman ki gibi.bende perde yaptım yoyolardan biraz işi kaldı bakalım nasıl duracak.ellerine sağlık elişi defterim.kocaman mutlu bir gün diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, eminim çok güzel olmuştur perden, çok teşekkür ederim, kocaman sevgilerimle.

      Sil
  2. Yoyolarla çalışmayı bende severim çiçek bahçesi gibi olmuş,kızın iyi günlerde kullansın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkli değil mi yoyolarla uğraşmak:)) çok teşekkür ederim canım, sevgilerimle.

      Sil
  3. çok şeker olmuş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. çoook güzeel olmuş bayıldım,sevilmeyecek gibi değiller ki ellerine sağlık ablacığım :)

    YanıtlaSil
  5. Ay çok şirin olmuş bu :) Allah güzel günlerde kullanmak nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  6. Çok çok hoş olmuş.Bu şekilde çanta da yapılsa olur mu ?
    Manken de çok fıstıkmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz ablası:))
      çanta da çok hoş olur, denemeli:)

      Sil
  7. güzel günlerde kullansın ..güzel olmuş ..*-*

    YanıtlaSil
  8. Şeker mi şeker bir yelek olmuş.Bende kızıma elbise dikip böyle yoyolarla süslemek istiyorum.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoyolarla süslü kız elbisesi kimbilir ne harika olur canım, çok teşekkürler:)

      Sil
  9. canım ellerine sağlık.güzeller güzeli kızın iyi günlerde giysin hayatı yelekteki renkler gibi rengarenk ve mutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz ablacım, sana da aynı şekilde renkli, musmutlu günler dileriz

      Sil
  10. Çok şirin ve değişik olmuş.Elinize sağlık.Kızınız da güle güle kullansın:)
    Ben de yoyo yapmıştım bir sürü görünce aklıma geldi en kısa zamanda değerlendireyim..
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, değerlendirin, bakalım ne güzellikler çıkacak ortaya:)

      Sil
  11. cok güzel olmus, ellerinize saglik.. güle güle giyinsin prenses ;)

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel bir fikir eeee kız anneleri böyle rengarenk çalışırlar tabi.Biz erkek anneleri de alkışlarız:))ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim:)) çok teşekkürler, malesef erkek çocukların giysi renkleri sınırlı, bu da en çok annelere sıkıntı veriyor doğal olarak:))

      Sil
  13. ayy pek cici olmuş ellerinize sağlık:)blogunuzu gezdim epeyce benimde çarpı işi yapasım var malzemelerinide aldım ama bir türlü cesaret edemiyorum yardımcı olursanız sevinirim.takibimdesiniz,bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zerrincim, hoş geldin. Çok kolay merak etme, su gibi yapıp bitirirsin, pek tabi yardımcı oluruz biz de, sevgilerimle.

      Sil
  14. Sana cidden bir butik lazım içinde tüm eserlerinin olduğu sana has ismi olan , ay ne kadar güzel olurdu gelip incelemek almak :D O kadar beğeniyorumki kendine has bir üretkenliğin var ve çok şahane işler ortaya çıkarıyorsun , yürekten tebrik ediyorum seni . Ellerine emeğine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim:)) Ne kadar hoş bir yorum bu, çok teşekkür ediyorum, sevgilerimle.

      Sil
  15. renkli renkli cok ama cok cici olmuş ellerinize sağlık ..kızınız iyi günlerde giysin :)

    YanıtlaSil
  16. sizi tesadüfen buldum ve bütün postları inceliyorum çok yeteneklisiniz gerçekten ...bişiey merak ettim bu yoyo dediğiniz malzemeyi neredem bulabiliriz acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. Yoyo yu daire şeklinde kestiğimiz kumaş parçalarından yapılıyor. İnternette yapılış videoları var. Yoyo yapmak için tuhafiyecilerde plastik aparatlar da satılıyor ayrıca. Kolay gelsin.

      Sil
    2. dikkate alıp yazdığınız için çok teşekkür ederim kolay gelsin sizede iyi çalışmalar::::

      Sil