30 Temmuz 2012 Pazartesi

Anne / Kız Elbiseleri

Günaydın sevgili blogdaşlarım, izleyicilerim;
Ben yokken Beliz'imiz ev sahipliği yapmış burada sizlere:)) Güzel yorumlarınız bizi çok mutlu etti, kucak dolusu teşekkürlerimizi gönderiyoruz hepinize:))
Hafta sonu ailece alış veriş merkezinde dolaşırken (malum şu sıralar en serin yerler oraları:))), anne/kız kolleksiyonları da bulunan bir hazır giyim markasının bu tarzda çok hoş bir anne-kız kombinine rastladık vitrininde. Bir baktım kızımla ikimiz kombine kilitlenmiş durumdayız, hadi girip alalım şunları dedik. Ama maalesef markanın kız çocuk bedeni 7-8 yaşa kadar, daha büyüğü yok.  Yaşımız tuttu ama bedenimiz ne yazık ki tutmadı:)))  Küçük bir parça hayal kırıklığı ile eve dönmüşken kendi kombinimizi kendimiz yaparız diyerek bu elbiseleri hazırladım. Beyaz tişörtlerimizin altına koton kumaşı büzgü yaparak robadan dikip aplikelerle süsledim oldu bitti. Tabiiki gördüklerimizin yerini tutmaz ama bizim hoşumuza gitti. Bakalım beğenecek misiniz:)






Kocaman sevgilerimle...

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Oyuncak Bebek Giysi ve Aksesuarları

Merhaba;
Benim adım Beliz. Hani bu bloğun sahibesinin minik tatlı bir kızı var ya, Funda, işte onun oyuncak bebeğiyim ben.


Fundayla annesi bu aralar çok meşguller. Funda dikiş öğrenmeye merak sardı, keçelerden bişeyler dikmeye çalışıyor,(laf aramızda sık sık da iğneyi eline batırıyor:)), yarım kalan elişlerini de tatilde tamamlamak istediği için ara ara da onları yapıyor. Annesi de aynı anda beş tane işi bir arada yapmaya çalışıyor  ( bu sıcakta niye bunlarla uğraşıyorlar bir türlü anlamıyorum:)) Onlar elişlerine dalmışken bloğu ben ele geçirdim bu günlük:)) hem sizlerle sohbet edicem, hem de cici  giysilerimi, eşyalarımı göstericem.  
Annesi Fundayı çok seviyor, Funda da beni çok seviyor, o yüzden annesi bana sürekli bişeyler örüp dikiyor, çok şanslıyım dimi?:)) Fundayla annesi elişleri ile uğraşmayı pek seviyorlar, ama bana çok zor gibi görünüyor.   Allahtan oyuncak bebeğim de bana elişi yaptırmıyorlar, yoksa naapardım ben:))
Neyse, lafı çok uzatmayayım hemen konuya geçeyim ben, her an yakalanabilirim:))
Önce, Fundanın küçülen elbise, tişört, body, tulum vs.lerinden, kesilen pijama kol ve paçalarından dikilenleri göstereyim;













Bakın bir kaç tanesini giydim, nasıl yakışmış mı?







Bunlar da evdeki artan kumaşlardan dikilen giysilerim;








 Bir de üstümde görün;




Bunlar da örülen bolerolarım. Bunları kışın giyiyorum:)


Sıra geldi diğer eşyalarıma.
Önce uyku tulumumu göstereyim. Yandakiler de malzeme çantalarım. Dışarı giderken eşyalarımı bunun içine koyuyor Funda.




Bunlar da pike takımım;




Bu da battaniyem. Yumuşacık, en çok bunu seviyorum ben. 




Bu da elbise hurcum;




Sizlerle olmak çok güzeldi ama mankenlik, tanıtım filan derken biraz yoruldum sanırım, uyku vaktim de gelmiş, Funda beni arıyor,  hemen gideyim ben, biraz dinlensem iyi olacak:) 
Yine görüşürüz ara sıra, şimdilik hoşçakalın,
KOCAMAN SEVGİLERRRR.... 



21 Temmuz 2012 Cumartesi

Altın Vazoda Titanyum Çiçekler

Merhabalar,
Öncelikle Mübarek Ramazan Ayının cümlemize hayırlı olmasını, rahat, huzur, bolluk, bereket içinde güzel bir ibadet ayı geçirilmesini temenni ederek başlamak istiyorum bu günkü yayınımıza. 
Bir önceki yazımda bahsettiğim uzun süreli işlerimden birisi nihayet bitti ve henüz çerçevelenmeden sıcağı sıcağına kasnağıyla paylaşıyorum;



Altın nakışı (goldwork) vazo içerisinde titanyum çiçekler şeklinde bir dizayn hazırladım. Tüm desenleri ve dizaynı bana ait.   


Çerçeveli halini paylaştığımda nasıl yapıldığını detaylıca anlatmayı planlıyorum. Vazo ve kelebekleri ayrı bir kasnakta farklı kumaşlar üzerine çalışıp ana desene aplike yaparken kabarık durmaları açısından içlerine elyaf doldurdum;










Güzel bir hafta sonu geçirmenizi dilerim.
Kocaman sevgilerimle.

17 Temmuz 2012 Salı

Eskilerden Bir Demet

Merhabalar;

Farkındayım, epeydir ses soluk çıkmadı benden, ama mazeretim var:))). Yok yok sıcaklar falan değil, tatile de çıkmadık henüz. Elimde devam etmekte olan oldukça uzun süreli birkaç iş var, onlarda bir türlü bitmediği için paylaşım yapamadım haliyle. Ama bloğumu meşgul etmek ve kendimi hatırlatmak adına arşivden seçmece bir post hazırladım, umarım beğenirsiniz.































KOCAMAN SEVGİLERİMLE..