4 Aralık 2012 Salı

Yılbaşı Temalı Keçe Yaka

Nihayet yakaladık, yılbaşı perisi geldi kondu kızımın yakasına:)
Minik dekoratif düğmeler eşliğinde cici bir keçe yaka oluşuverdi;

keçe yaka yapılışı

Bu yakayı, "hayata dair" bloğunun yazarı sevgili Elif hanımın burada yer alan güzel çalışmasından esinlenerek hazırladım. Vakit bulabilirsem kendime de yapmayı istiyorum. (noel babalı, kardan adamlı değil pektabiii:)))   

yaka nasıl dikilir

Siyah giysi üzerinde de fotoğraflayacaktım ama kızım dizisini bırakıp da kıyafet değiştirip fazladan poz vermeyi istemedi:)   

yaka modelleri

Kalıbını kızımın bir gömleğinden çıkardım. Elde mevcut peter pan yakalı bir giysi yoksa burada  yer alan kalıp A4 boyutunda çıktı alınarak kullanılabilir. (Üzerinde yer alan düğmeler, süsler Şık Düğme/Ankara'dan)


Kocaman sevgilerimle.

15 yorum:

  1. Vallahi süpersin güzelim, ellerine sağlık... Kırk yıl düşünsem böyle yakaların yine gündeme geleceğini düşünmezdim :D

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş o güzel boyunada çok yakışmış ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim ellerine sağlık çok şık görünüyor :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin bir yaka olmuş.İyi günlerde kullansın kızınız.Üzerinde kullandığınız aksesuarlarda çok hoş.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş annesi,inş yeni yıl yakadaki gibi neşeli ve canlı geçer aileniz için.

    YanıtlaSil
  7. çok iyi fikirmiş gerçekten de, ama çok da güzel yapmışsın, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim canlarım, kocaman sevgiler hepinize.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel,şirin işleriniz var ellerinize sağlık.izliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, hoş gelmişsiniz:)

      Sil
  10. Yaka çok tatlı olmuş bu tarz süs düğmelere Ankara'ya gelince bakmak isterim. Acaba nereden aldığınızı yazabilir misiniz? çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapı çelengine yazdım. çok teşekkür ederim:)

      Sil
  11. yakaya bayıldım sanırım bir tane kızıma yapacağım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş yaka:) Bu arada blogumu da kaynak gösterdiğin için çook teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil