3 Aralık 2012 Pazartesi

Sahibinden İhtiyaçtan:))

Elişi Defteri: Ayol Aralık ayı çoktan başladı sende hala tık yok be güzelim,
 Füsun       : Anlamadım, hangi tık?:)
Elişi Defteri: Yeni yıl havasına giremedin bir türlü diyorum, herkesler şakır şakır "happy new year" falan modundalar, sen ne zaman değiştireceksin temamızı çok merak ediyorum:))
Füsun        : Haklısın blogcuğum ama bitiremedim ki elimdeki işleri ben, biraz daha sabır...
Elişi Defteri: Ay yok sabredemicem ben, bari geçen yıl yaptıklarından yayınla bişeyler de vakit kazanalım biraz, tema gerisinde kalamam ben!
Füsun       : Tamam şekerim, senin için seçmece bişeyler ayarlarım şimdi, neler yapmıştık geçen sene bir bakalım; 


Füsun        : Nasıl, için rahatladı mı biraz, beğendin mi seçtiğim fotoğrafları?
Elişi Defteri: Neyse idare eder bir süre ama elini çabuk tut, bu postun üzerine yan gelip yatma sakın:)))
Füsun        : Aman da aman espiri de yaparmış benim şeker bloğum, merak etme hemen alıyorum işimi elime:))

10 yorum:

  1. Allah'ım ne güzel şeyler bunlar böyle, hele ki o ağaca bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Arada böyle topluca yayınlamak çok güzel oluyomuş herşey ne kadar güzel olmuş:)))

    YanıtlaSil
  3. OOO siz çoktan başlamışsınız yeni yıla :) harika şeylerdi çok güzl olmuşlar ellerinize sağlk

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık ne kadar da hoş şeyler yapmışsınız bayıldım doğrusu.. Çok hoş her biri, gerçekten de böyle arada yayınlayın topluca yapılanları yeni katılanlar da görmüş olur bence... süper hepsi.

    YanıtlaSil
  5. şahaneler !!

    bende o ruha bürünemeyenlerdenim malesef ki :)

    ama şimdi bunları görünce içimde heyecan oluştu

    YanıtlaSil
  6. arada kaçırdıklarım varmış meğer görünce anladım.ya süpersiniz.hem bu kadar yaratıcı hem bu kadar temiz çalışan hemde bu kadar şık çalışmalar yapanı alkışlarım.elleriniz dert görmesin.
    (diyaolglar da süperdi:))

    YanıtlaSil
  7. bunlareı hepsini siz mi yaptınızz!!!
    elinize sağlık en çok tepsi ve kapı süsünü beğendim
    Küçük Mutluluklar Dükkanı

    YanıtlaSil
  8. Bu yaptıkların en az 10 yılbaşı çıkarır zaten, ellerine sağlık, hepsi birbirinden güzel:)

    YanıtlaSil
  9. Füsun'cuğum görsel bir şölen sunmuşsun her biri ayrı güzel,diyaloglarada bayıldım ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN, HEPİNİZE KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM:)

    YanıtlaSil