19 Aralık 2012 Çarşamba

Biraz da goblen

Sevimli kardan adam, en yakın dostu noel babayı beklerken minik kuşla sohbete dalmış; 


kardan adam desenli goblen pano

Sevsinler sizin sohbetinizi:))



Vervaco serisine ait bir goblen kiti bu. (Goblen.com'dan) Kapı yastığı olarak yerde kullanılmak üzere tasarlanmış. Ben kıyamadım, çerçeveletip porselen kulplar taktırdım, tablo/askılık olarak oğlumun odasının duvarını süsleyecek. 



Epeydir bekliyor kardan adam, noel baba gelecek mi acaba?
Bakalım bekleyip göreceğiz, umarım fazla gecikmez:)

34 yorum:

  1. Yaptığın her iş ince bir zevkin ürünü,harika olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım, çok teşekkür ederim, kocaman sevgilerimi gönderiyorum sana:)

      Sil
  2. Kardan adam her yere yakışıyor değil mi hele mevsim kış olunca :) ellerine sağlık yine süper olmuş :) porselen kuplar iyi fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Baharcım, bence de kardan adam çok tatlı bir figür.

      Sil
  3. Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bence de yerde yazık olurdu bu güzel işlemeye. Tam mevsime uygun bir askı olmuş. güle güle kullanın. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel döşünüpte askılığa dönüştürmüşsün. Sende fikirler harika... :)

    Kardan adama bayıldım. :) Eminim oğlunda çok beğenmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nurcancım, çok beğendi oğlum.

      Sil
  6. Goblen de ayri bir guzel duruyor,askilik olarak kullanimin cok hos olmus.Iyii gunlerde kullanin,ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  7. Kapı altına konur mu hiiiiç, en güzel köşeye koy bunu, çooook sevdiiim :)

    YanıtlaSil
  8. Ya ben bunları biliyorum. ASkı olarak kullanmak süper bir fikir. Harikasınız gerçekten. bayıldım bu fikre. Goblen de çok şirin iyi ki askı olup göz hizasına gelmiş sayenizde. Ellerinize sağlık. Harika :) sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe, çok teşekkür ederim canım.

      Sil
  9. hey Allahım buraya her geldiğimde kocaman açılıyor gözlerim bide ağzım.şahane olmuş şahane!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunaycım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  10. Askılık yapmanız güzel fikir,sarı kırmızı atkıya özellikle bayıldım.Ellerinize sağlık.Sevgiler...



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardan adam da galatasaraylı sanırım:) Çok teşekkürler:)

      Sil
  11. Merhabalar ben geldim. Geldiğime de çok memnun oldum ne güzel çalışmalar öyle. Ayrıca o güzelim işlemeyi kapı önlerine koymayıp böyle değerlendirmek de süper bir fikir elleriniz dert görmesin:))) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelmişsiniz:) Çok teşekkürler:)

      Sil
  12. Elişim merhabalar güzelim ...senin bloğuna gelince inan ki bana bişeyler oluyor:)) ıspanaklı muffinden beri o kadar şahane yemekler ve çalışmalar kaçırmışım ki :( ama hepsine zevkle baktım şimdi:)) bazıları hafızama kazındı resmen:)) öncelikle goblen döşemelikler muhteşem ötesiydi:))
    ya o irmikli pastanın sunumu ..... Güllü goblen panon... güzel kızın için tasarladığın yaka... tepsilerin etamin işlerin hepside birbirinden güzel canım nazar değmesin emi:)) tü tü:))sevgiler ve öpücükler canım ve yorumun için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavimm:) Hoşgeldin canım benim, çok teşekkürler, sevgilerimle canım.

      Sil
  13. Ellerine sağlık süper olmuş güzelim...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. uzun zaman oldu bloguna uğramayalı ama birsürü güzellikle karşılaştım, hepsi birbiriniden güzel. kardanadamlı, kuşlu panoyu da çok beğendim:) ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelmişsin canım, çok teşekkür ederim, sevgiler.

      Sil
  15. Yaptığınız her şey ayrı ayrı çok güzeller, bu deseni çerçeveletme fikri de çok güzel olmuş, Blogunuzu gezmeye doyamıyorum gerçekten, Sevgilerimle...
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, benden de sevgiler.

      Sil
  16. Ellerine sağlık süper olmuşlar

    YanıtlaSil
  17. Çok güzeller yaaa,bayıldım ben çalışmalarınıza...

    YanıtlaSil