23 Aralık 2012 Pazar

Aplikeli Tepsi

Günaydın;
Gönlünüze göre bir pazar günü geçirmeniz dileğiyle ekliyorum görselimi;  

yılbaşı hediyelik el yapımı tepsi
    
Bu tepsideki tasarımı aslında çorapları kaneviçe işleyerek hazırlamak gibi bir düşüncem vardı ama uzun süreceğinden ve fazla zamanım da olmadığından önümüzdeki sene yaparım diyordum ki  Erdoğan düğme ' de (Ankara) çok tatlı yılbaşı temalı kumaşlar görünce aplike fikri oluştu ve böyle bir tepsi (ya da kulplu     tablo:)) çıktı ortaya. 
Kumaş aplikelerini çift taraflı yapışkan tela kullanarak ütü ile yaptım. (Seramik kurabiye adam ve ahşap mandallar Tepe Home'dan, zeminde kullandığım kumaş "kıl tela" ) 


Kocaman sevgilerimle.

23 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim defterciğim:)

      Sil
  2. Enteresannn. :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım ne kadar farklı bir tasarım olmuş,hayranlıkla seyrettim ellerine sağlık.Ankara'da çok güzel malzemeler var İştanbul'da böyle kumaşlar bulamadım gelsemmi acaba:)))
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım çok teşekkür ederim. Ankara gerçekten de hobi malzemesi cenneti (bana göre:)) Gel beklerim ben, birlikte gezeriz hobi dükkanlarını, ne hoş olur:))

      Sil
  4. Tam bir yılbaşı ruhu tasarlamışsınız, cok beğendim, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. İyi pazarlar. Çok tatlı olmuş:)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Erdoğan Düğme Sincan'da değil mi?

    YanıtlaSil
  7. Yine harika bir çalışma olmuş. Ellerinize sağlık :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çok şık ve çok cici bir tepsi olmuş elinize sağlık bende yeni eklediğim ciciler için sizi bloğuma beklerim hoşçakalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Zeynepcim, uğradım sana , ne ciciler yapmışsın öyle:)

      Sil
  9. tek kelimeyle süper!başka ne diyeyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. Bencede cok hos bu ara o kadar cok gordum ki bu tepsilerden hepsi ciok sirin yapmayi cok istiyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yapın siz de, sevgiler.

      Sil
  11. çok beğendim harika olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hatice hanım, sevgiler.

      Sil
  12. Ellerine sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil