29 Kasım 2012 Perşembe

Mutfağıma Hoşgeldiniz

Günaydın; 
Mutfaktan gelen miss gibi kokular bizi çağırıyor, girip bakalım mı içeride neler pişiyor?


kaneviçe işlemeli mutfak panosu

Hımmm, lezzeti de kokusu kadar güzelmiş, bayıldım bu elmalı turtaya. Yanında da kokulu, limonlu çayımız var, gerçi sallama çay ama olsun:)) 




Mutfağımızın girişi için hazırladım bu panoyu. "goblenci.com" sitesinden aldığım bir etamin kiti. Düğmeler ve ahşap kaşıkla süsledim. (Düğmeler Erdoğan Düğme/Ankara mağazasından)


Yılbaşı hediyeliklerine ufak ufak başladım ben de. Aralık ayı boyunca bizim de temamız "yeniyıl" olacak gibi görünüyor:)
Hepinize bol koşturmacalı, enerji dolu, mutlu günler dilerim.
Sevgilerimle.

19 yorum:

  1. Dolunay hanım bir yandan,Nurdan Hanım öte yandan derken ... Bu güzellikleri görünce kaçacak yerim kalmadı.

    Ne yaptınız siz böyle? Son günlerde gördüğüm en şirin ,en özendirici çalışma. Ellerinize sağlık. Çok çok güzel olmuş!

    Eski aşkıma çarpılamaya dönüyorum bennn!!!

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş, sanırım söylediğiniz siteye ben de göz atacağım =)

    YanıtlaSil
  3. Hakira çok güzel olmuş. Ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çokk beğendim:)) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş canım.
    Farklı dallarda harika işler çıkarıyorsun ortaya, maşallah.
    Kocaman sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş:::elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel..elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. sımsıcak bir çalışma harika olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  9. Nilgün hanım gibi bende çok özendim çok güzel olmuş ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık.. çok sıcak, çok sevimli görünüyor:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş yine harikasınız ben hiç kanaviçe işlemedim annem çok zevkli bir uğraş olduğunu söylüyor sizin de bu güzel örenklerinizi görünce çok hevesleniyorum acaba yapabilir miyim diye...

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş ellerine sağlık güzelim...

    YanıtlaSil
  13. yine döktürmüşsünüz.birde güzel postlar hazırlayınca tam bir görsel şölen çıkıyor ortaya.çok beğendim çok...

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. Mutfak için ne güzel bir parça olmuş
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. keşke dışarıda böyle şeyler satsalar.eline sağlık tatlım evin için çok mükemmel olmuş

    YanıtlaSil