21 Kasım 2012 Çarşamba

Kaneviçe İşlemeli Saat

Saat kaç acaba?

etamin işlemeli saat

Laleyi sümbül mü geçiyor?:)


kaneviçe işlemeli saat

Yoksa menekşeye gül mü var?:)



Yok yok, aslında yeni yıla çeyrek var:)



Bloglarda yeni yıl/ kış havası esmeye başladı bile, bende ise halen daha çiçekler, böcekler.... :)


Ne yapmalı? Yarım işleri mi bitirmeli, yoksa onları rafa kaldırıp yeniyıl temasına mı girmeli? 
(Bakalım ruh halim neyi emredecek bana:)



 Karademir/Ankara-Kızılay mağazasından aldığım bir etamin kiti bu. Çok beğenerek aldım ve çok zevkle işledim bu çiçek kokulu saati.  
Sevgilerimle.

43 yorum:

  1. misss gibi olmuş.muhteşem.

    YanıtlaSil
  2. Çiçekler öyle canlı ki, kokusu burnuma geldi. Ellerine sağlık, çok zarif olmuş, çok çok ama çook beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim, bana da öyle geliyor inan:) teşekkürler canım:)

      Sil
  3. insanın sürekli saate bakası gelir vallahi :D

    harika olmuş
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Gidip gelip bakıyorum cidden:))

      Sil
  4. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. Şahane bir saat. Zamanın nasıl geçtiğini unutturur insana...

    YanıtlaSil
  5. yine yapıştım pc nin ekranına incele babam incele bu ne güzellik yapan ellerine sağlık.harikasınnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım:)) Asıl sen harikasın, tam da "muhteşem yüzyıl" yayınında yorum bırakmışsın:) gurur duydum vallahi:)))

      Sil
  6. harika.. of ff herşeye nasıl yetişecek ki insan...ben bu güzelliklerin hepsinden yapayım istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her istediğin elişini yapacak vakit ve enerjin olur inşallah canım:)Teşekkür ederim:)

      Sil
  7. Harika olmus,ellerinize saglik.Kanaviceye merak sardigim su siralarda bayilarak baktim islemenize..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. muhteşem ve eşsiz bir çalışma..eserlerinizi -ABARTMIYORUM İNANIN- çok beğeniyorum ..birkaçını ben de uygulamak isterim ama kopyalayamıyoruz resimler...blog takipçilerine hiç değilse bir iltimas geçemez misiniz?? naçizane bir tavsiye...sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım:)) Çok teşekkür ederim:) Blog hırsızları bir hayli canımı sıkmıştı artık son zamanlarda, o yüzden koymuştum yasağı, ama az önce kaldırdım sevgili takipçilerim için, kopyalayabilirsiniz. Hırsızları da Allah ıslah etsin diyorum.

      Sil
    2. aminn :) bu güzelliklerden fardalanmayı çok isterim..blog işine gelince; henüz yeni girdim bloglara bakmaya bir blogum yok yani..ilk iletimi gönderinceye kadar neler çektim bi bilseniz :)) enerjiniz,emeğiniz,zevkiniz hiç bitmesin sağlıkla üretin dilerim..bize de örnek olun :))

      Sil
  9. Enfes olmuşşş, ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. HARİKA BİR SAAT ELLERİNİZE SAĞLIK HERZAMANKİ GİBİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meralciğim:)

      Sil
  11. kışa aldırmayın çiçekler böcekler daha iyi.hiç değilse şimdi bu saate baktığımda olduğu gibi içimiz gönlümüz açılsın.süper olmuş süper!

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım, bayıldım, bayıldımmmmmmm......
    Bu güzelliğe ne denilebilir ki, tek kelimeyle MUHTEŞEM......

    YanıtlaSil
  13. harika olmuş ...bu.ne beceri böyle.. valla hayran kaldım..

    YanıtlaSil
  14. harika olmuş canım ellerine emeğine gönlüne sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Füsuncum inanmıyorum sana saattemi işledin:)) inanılmaz güzel olmuş acaba kiti aldığın mağazadan internetten sipariş verebiliyormuyuz bayıldım ben buna ne olur öğrenirsen bana adresslerini yaz canım ellerine sağlık güzel sağlıklı günlerde kullan inşallah:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  16. katılıyorum..netten sipariş verilebiliyorsa ben de edinmek isterim :)

    YanıtlaSil
  17. resmen bakakaldım , çok beğendim ellerinize sağlık ...
    benimde bundan yapmam lazım :))
    şablonu istesem acaba ayıp etmiş olur muyum ???

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkür ederim hepinize değerli yorumlarınız için.
    Bu desen, bana ait olmayan ve copyright hakları içeren bir tasarım olduğu için birebir şablonunu paylaşmak sıkıntı yaratır. O yüzden özellikle yakın çekim fotoğraflarını yayınlamaya çalıştım ki isteyen arkadaşlar faydalanabilsin. Fotoğrafları büyüterek bilgisayarınıza kopyalayıp çıktı almanız mümkün. Bu kiti aldığım Karademir mağazasının telefonu; 0 312 3106254; 0312 3114656 (internet adresleri yok sanırım)

    YanıtlaSil
  19. Harika olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. insan bazen sevdiği birine hediye yapmak istiyor ama ne yapacağına karar veremiyor. Karar verilip uygulanası bir sanat eseri olmuş, elleriniz dert görmesin inşallah :)

    YanıtlaSil
  21. Ellerine emeklerine sağlık,hayranlıkla izledim

    YanıtlaSil
  22. http://www.ozderihali.com/page/22 bu hırsız sayfada el emeklerin var çalınıp yayınlanmış sade sen değil hepimiznkileri çalmışlar kendininmiş gibi yayınlıyorlar herkese haber veriyorum belki bişey yapabiliriz diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konu ile ciddi olarak ilgileneceğim canım, teşekkür ederim.

      Sil
  23. Çok güzel olmuş.ellerine sağlık. bayıldım resmen.

    YanıtlaSil
  24. RESMEN HIRSIZLIK BU..MAĞAZANIN İSMİNİ CİSMİNİ BİLE ORDAN ALMIŞ GİBİ YAZMIŞ NE SAYGISIZLIK !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saygısızlığın çok ötesinde bambaşka birşey bu, Allah akıl fikir versin.

      Sil
  25. Nasıl güzel olmuş, ne kadar muntazam işlemişsin, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  26. merhaba harika olmuş işlemek isterim fakat modeli nereden temin ettiniz acaba öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. yazıda da belirttiğim gibi, ankara Kızılay adresinde yer alan karademir mağazasından.

      Sil
  27. Merhaba, ben de bir saat yaptım etaminden. Ancak saati nasıl sağlam monte edeceğimi düşünmekteyim. Siz nasıl yaptınız ? bir karton yada başka bir şeyi arkasına koymak gerekiyor mu? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Rana hanım. Saat mekanizmasını da etaminle birlikte çerçeveciye verdim, orada taktılar. Arkasında bir karton yer alıyor.

      Sil