9 Ekim 2012 Salı

Goblen Pano

Yağmurlu, puslu bir Ankara sabahında goblen panomuz ile birlikte merhaba diyelim sizlere;



Bu şekilde bordür panoları işlemeyi de, sergilemeyi de seviyorum ben. Daha önce bir benzerini burada paylaşmıştım. Yalnız bu goblenlerde desen bölümleri işlenmiş olarak geliyor yurtdışından, biz deseni ve zemin rengini seçip sadece zemini işliyoruz, döşemelik goblen serileri gibi yani. O yüzden diğer goblenlere nazaran yapımı daha kolay. (Materyaller Şık düğme / Ankara)



Çerçevelenmeden, sadece astarlanıp bu şekilde pirinç aparatlarla kullanıldığında daha hoş duruyor bence;



Kenarındaki danteller annemin 70 no. ile ördüğü, onun çeyizinden bana devrolan güzelliklerden biri; 






Gününüzün aydınlık geçmesini dilerim. 
Sevgilerimle.


52 yorum:

  1. Günaydın, ellerinize,emeğinize sağlık. Çok güzel ve şık görünüyor.

    Saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın, teşekkür ederim,
      hoş geldiniz.

      Sil
  2. Harika olmuş..Emeğine sağlık.Annecinin danteli de çok güzel durmuş kenarında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de çok yakıştırdım gerçekten.

      Sil
  3. Süper güzellikte bir şey bu.Hayran kaldım. Lambaderede yakışmış.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel, elinize sağlık. Panonun alt ve üstündeki metaller çok güzel. Onlar panoyla birlikte yurt dışından mı gelmiş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Prinç metaller de sanırım ithal, ama sırf bu panolara özel değil, değişik şekil ve büyüklükte çeşitleri var, istediğiniz gibi kullanabiliyorsunuz.

      Sil
  5. Goblenciden mi bu desen?Tonlar çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayır, şık düğmeden aldım.

      Sil
  6. Valla ne diim tek kelime ile süper olmuş çok beğendim bunu :)

    YanıtlaSil
  7. gerçekten çerçevesiz bu şekilde çok daha güzel olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, çerçevesiz daha değişik duruyor.

      Sil
  8. enfes olmuş yine sevgili elişi defteri.ellerine sağlık.dantel ve pirinç detayı yazdığın gibi çok daha şık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim, hoş geldin, teşekkür ederim:)

      Sil
  9. Günaydın. Çok güzel olmuş.Elleriniz dert görmesin nazar değmesin.İyi günlerde kullanmanız dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler çiçekciğim:)

      Sil
  10. harika olmuş,ellerinize sağlık,..

    YanıtlaSil
  11. Muhteşem olmuş, danteller ve metal aksesuarlarla bütünleşmiş ve komplike bir eser olmuş. Ellerinize, gözlerinize sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. Hakikatten, çok güzel bir çalışma olmuş, ayrıca pirinç aparatlarla çok şık duruyor gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, bu pirinç aparatlar uygulandığı desene ayrı bir şıklık katıyor.

      Sil
  13. Çok vintage, çok zarif, nefis olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim baharcım:))

      Sil
  14. Goblen zaten çok güzeli ama o dantel nasıl bir zerafet katmış, nasıl bir asalet katmış öyle, bayıldım, pirinç aparatlar da tamamlamış görüntüyü, Tek kelimeyle harika...

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık çok çok şık olmuş.bu tarz ev dekorasyon objelerini çok seviyorum.böyle çok farklı ve şık olmuş.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, ben de değişik sunumları çok seviyorum:)

      Sil
  16. Çok şık bir sunum olmuş,pirinç aparatları bende çok beğendim ellerine emeğine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mehtapcım, benden de sevgiler:)

      Sil
  17. Şık düğmeye kesin gelmek lazım:)) enfes olmuş görüntü ve renk seçimi iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:) gelin, bizzat ben götüreyim sizi.

      Sil
  18. Elinize sağlık, harika olmuş. Kesinlikle haklısınız, bu şekilde antika gibi duruyor, danteller nefis zaten, değer katıyor. Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ebru, benden de sevgiler.

      Sil
  19. Harika bir çalışma ve harika bir sunum. Allah nazarlardan saklasın, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Meral hanımcım:)

      Sil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Tekrar merhaba.Ellerine emeklerine sağlık muhteşem olmuş.Paylaştığın için teşekkür ederim gözüm gönlüm açıldı,çok zevklisin,bir önceki yorumu ,bir kelimeyi yanlış yazmışım o yüzden sildim yanlış anlaşılmasın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nuraycım, benim de senin bloğunda gözüm gönlüm açılıyor:)

      Sil
  22. Ellerine sağlık çok güzel göznuru bir pano olmuş ..Ama dalları aşağa doğrumu merak ettim..

    YanıtlaSil
  23. Bu arada annen en sevdiğim dantel modelinden örmüş eline sağlık harika.

    YanıtlaSil
  24. Teşekkür ederim Leylacığım, sarmaşık modeli olduğu için dallar aşağı doğru. Ama yukarı doğru olacak şekilde de takılabilir aparatları.

    YanıtlaSil
  25. elllerinize,gonlunuze saglik
    nefis duruyor....

    YanıtlaSil
  26. teşekkür ederim Cihan hanım:)

    YanıtlaSil
  27. ne kadr zarif ,şık olmuş ..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  28. Teşekkür ederim Yasemin hanım:)

    YanıtlaSil
  29. aman allahım çok güzel tam bir sanat eseri

    YanıtlaSil
  30. harika bir pano olmuş ellerinize sağlık bloğunuzu devamlı takip eden biri olarak aldığım blog ödülünü kabul ederseniz sizlerle paylaşmak istedim http://rengarenktatlar.blogspot.com/2012/10/blog-odulu.html

    YanıtlaSil
  31. Gerçekten nefis bir şey olmuş
    Ellerine sağlık arkadaşım
    İyi hafta sonları

    YanıtlaSil