22 Ekim 2012 Pazartesi

Ahşap Boyama Kutular

Günaydın;
Çok sevdim bu kutuları.
Folkart metalik şampanya ile boyadım, peçete dekupajı üzerine el boyamalar, boncuk boyalar ekledim, kurdele, fırfır ile süsledim.
Peki bu ahşap kutular ne için kullanılacaklar dersiniz?


Takı / toka kutusu mu olacaklar?



Yoksa dikiş malzemelerini toparlamak için mi yapıldılar?


Mendil, sabun kutusu mu olacaklar yoksa?
Yada düğme, boncuk kutusu? 


Yok hiçbiri değil. 
En anlamlı şekilde kullanılacak bu kutular. Bayramda içlerine el yapımı çukulatalar konulup aile büyüklerimize hediye edilecekler.   
Yaklaşan bayramın tüm güzellikleri de beraberinde getirmesini dilerim. 
Sevgilerimle. 

26 yorum:

  1. Ne kadar iç açıcı olmuşlar. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık kutuların nazikliği ve güzelliği anlamından belli .Çok güzel bir düşünce gerçekten kutuyu alanlar eminim çok beğeneceklerdir...sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Şahane olmuşlar özellikle şu tül detaylarını çok beğendm renk de harika güzl günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Hem kalıcı hemde şık bir hediye olmuş tatlım, ellerine sağlık, şimdiden iyi bayramlar dilerim....

    YanıtlaSil
  5. Bayram gezmesinde bizede uğrayıver...Çikolatalar benden sen kutuyu unutma!

    YanıtlaSil
  6. çok zarif olmuşlar bayıldım elerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar ince bir düşünce ellerine emeğine sağlık arkadaşım.Fistolar çok yakışmış çok farklı olmuş çok beğendim çok.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Sehr schöne Arbeit!
    ♥Crissi♥

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Ellinize sağlık çok güzel olmuş büyük emek .sevgiler

    YanıtlaSil
  12. kutular çok güzel olmuş ama nasıl hediye edeceğiniz kısmını daha çok sevdim ben:)) ince fikirli insan, ellerine sağlık:))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeller... yine harikalar yaratmışsınız ayrıca çok anlamlı birer hediye olmuşlar çikolatasız bile harika olur hediyenin böylesi elinie sağlık

    YanıtlaSil
  14. Cok anlamli bir hediye bence,bayildim ben bu kutulara.Firfirlar cok guzel yakismis.Ellerinize saglik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. çok çok güzeller.ellerine sağlık.ne güzel ince bir fikir.sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Hediyeleriniz harika... iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  17. Sevgiyle yapıldıgı ne kadar belli. Sevdiklerinizle birlikte mutlu bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım değerli yorumlarınız için. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuşlar her zamanki gibi ellerine sağlık:))) mutlu bayramlar

    YanıtlaSil
  20. çok şık bir sunummm harika fikir ... ellerine sağlık:)
    iyi bayramlarr...

    YanıtlaSil
  21. kutular harika olmuşlar çokta güzel bir şekilde kullanılıcaklar ellerinize sağlık..hayırlı bayramlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  22. ellerine sağlık canım.. çok şık olmuş bunlar ve kullannım amacıda çok ince bir düşünce...
    hayırlı bayramlar..

    YanıtlaSil
  23. muhteşemmm ,son derece güzel düşünülmüş...harikasınız....iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  24. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLARIM:)) İYİ BAYRAMLAR HEPİNİZE.

    YanıtlaSil