31 Ekim 2012 Çarşamba

Bir Doğum Günü Hikayesi

Funda'nın annesi harıl harıl çalışıyor yine, herhalde evde bir kutlama var gibi.
Haaa, Funda'nın 8. yaş günü partisi vardı değil mi, şimdi hatırladım. Ama bayram telaşesi içinde nasıl olacak doğum günü kutlaması acaba?
Dur bakalım, Fundayla birşeyler yapıyorlar, nedir onlar?
Anladıııım, doğum günü davetiyeleri hazırlamışlar, ne güzel öyle pırıltılı filan, taç mı onlar, bana da gelicek mi acaba davetiye?


Funda giyinmeye gitti odasına, dur koşayım peşinden merak ettim bakalım ne giyecek.
Ama bunu hazır almamışlar mıydı geçen gün, hani annesi dikecekti doğum günü giysisini?  yetiştiremedi herhalde. Yakışmış ama, annesi dikseydi daha güzel olurdu bence;
Eee, doğum günü pastası nerede, vakitsizlikten pastayı da yapamadı herhalde, hazır alacaklar sanırım.
Pastayı yapamamış ama masayı doldurmuş gene, neler yapmış bir bakayım;
Aaaaa, kısırlar yelken açmış nereye gidiyorlar öyle:))


Misket köfteler olmadan doğum günü kutlanmıyor bu evde yahu, yine mi siz:));


Bazı köfteler şapkasız çıkmayız demişler sanırım:))))


Bu minik dolmacıklar kendilerini cupcake falan mı sanıyorlar acaba, kurulmuşlar öyle kek standına:)

Kurabiyeler de pek şeker olmuşlar canım, o kadar uğraştıktan sonra nasıl kıyıp da yiyecekler ki bunları şimdi? :)

Sosisler, milföyler gene kuşanmışlar kılıçlarını, haydi bakalım hayırlısı:))


Hımmmm, nefis görünüyor bu kanepeler,
Görüntü tamam da lezzetleri nasıl acaba?


Ben de tam cupcakeler nerede diyecektim ki çıktılar karşıma:)))


Bisküvili irmik tatlıları da pek bir havalılarmış canım, öyle çiçekler, renkli standlar filan:))

Ay bu sosisler gene mi çıktı sahneye, milföye mi sarılmış onlar?


Durun bakayım kapı çalındı,
Aaa nedir o, bana mı geldi o zarf?
Hiii yaşasınnnn, bana da göndermiş Funda davetiye, unutmamış tatlı "Pati" sini:)


Doğum günün kutlu olsun Funda'cığım, tüm sevdiklerinle birlikte kocaman, güzel , upuzun bir ömür dilerim sana:)))

17 yorum:

  1. :)) sunum çok güzel olmuş.adaşımın doğum günü kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. oy oy bunlar ne böyle:) çok güzel görünüyorlar. hele kısır çok orjinal:)

    YanıtlaSil
  3. ben böyle güzel bir doğum günü sofrasına vayy aman allahım derim.seyrederken hayranlığım kat kat arttı.nice böyle sofralar kurulan güzel yaşlar dilerim.ellerinize emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,ne guzel sunumlar bunlar boyle,bayildim hepsine.hepsi ayri ayri cok guzel gorunuyorlar...suslemeleriniz,sunum seklinizi cok begendim..ellerinize emeginize saglik...dogum gunu sahibinede iyi ve guzel bir yas gecirmesini dilerim..sevgiler....

      Sil
  4. Bende arkadaşlara katılıyorum sunum harika hayranlıkla seyrettim ellerine sağlık.Funda'yı tebrik ederim sağlıklı,mutlu,huzurlu ve sevdikleri ile birlikte geçireceği nice yaşlar dilerim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. HEPSİNE AYRI AYRI BAYILDIM. KOPYA ÇEKİCEM DAHA SONRA HABERİNİZ OLSUN. BU ARADA MUTLU GÜZEL YAŞLAR FUNDA'YA =)=)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Funda'ya ben de mutlu, başarılı, sağlıklı uzuuun bir ömür diliyorum, sevdikleriyle birlikte ve daha şimdiden başladığıi hayatına renk katacak hobileri ile birlikte. Çok öpüyorum onu, "Pati"sini ve ona bu güzellikleri hazırlayan annesini.

    YanıtlaSil
  7. Nasıl da zevk ile hazırlanmış herşey.nice yıllara fundacigim.

    YanıtlaSil
  8. Her şey çok güzel olmuş. Harika. Fundanın yerinde olmak isterdim. Nice yaşlara fundacığım.

    YanıtlaSil
  9. bayıldım ağzım açık kaldı bakarken.hepsi enfes görünüyor.sunumlarıda o kadar şık olmuş ki!bravo.daha nice mutlu yaşları olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. herşey kusursuz görünüyor prensese mutlu,sağlıklı başarlarla dolu bir ömür diliyorum sevgiler:))

    YanıtlaSil
  12. Ayy ayy nasıl bir doğum günüymüş böyle pek bir renkli olmuş 'EllerinİZe Sağlık'
    Funda hiç annesini unutur mu ;) Davetiyeler ne cici olmuş :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Doğum günün kutlu olsuuun Fundacığım :)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Funda'nın doğum gününü kutlarım.Ailesi ile sağlıklı ve mutlu nice yıllar dileğiyle..

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Fundanın doğumgününü kutlarım ailesiyle sevdikleriyle çok mutlu sağlıklı uzun yıllar yaşasın inşallah sevgiler ayrıca doğum günü menüsüne de bayıldım iştahım açıldı görünce :)

    YanıtlaSil
  16. o kadar güzel anlatmışsınız kisunumdan çok anlatım şeklinize bayıldım.nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil