25 Ekim 2012 Perşembe

Bayram

"Zamanla anlıyor insan;
3-4 güne sıkıştırılmış bir tatilden öte birşey bayram..
Hayata rastgele serpiştirilmiş ilahi ikramlar, kıymet bilen kullara her daim bayram yaşatır.
Nefes almak, görmek, sızlamayan her organ (hele de burun direği) bayramdır...
Sevdiklerinle geçen her gün, "çok şükür bu günü de gördük" diyebilmek bayramdır...
Korktuğunda, güvendiğinde sarılabilmek, dara düştüğünde dost kapısı çalabilmek bayramdır...
Kısa şekerlemede üstüne serilen battaniye, müşfik sevgisiyle okşayan annenin yanında var olması bayramdır.
Alnı açık yaşlanmak bayramdır...
Ulu bir çınar gibi ayakta ölebilmek bayramdır..."

Mail kutuma düşen bu son derece anlamlı ve değerli cümleler ile kutlamak istedim bayramınızı, ve çocuklarımla birlikte yaptığımız bayram çikolatalarıyla. 


Her gününüz bayram olur inşallah.
MÜBAREK KURBAN BAYRAMINIZI ve 89. yılını onurla kutlayacağımız CUMHURİYET BAYRAMINIZI kutlarım. 

10 yorum:

  1. bayramınız mübarek olsun sevdiklerinizle nice bayramlara

    YanıtlaSil
  2. iyi bayramlar... sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bayramın kutlu olsun arkadaşım, sevdiklerinle, neşe ve sağlık içinde güzel bir de tatil diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. tüm sevdiklerinle beraber nice bayramlar geçirmen dileği ile

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bır yazı paylaşmışsınız. Güzel buluşmaların ve birlikteliklerin olduğu güzel bir Bayram diliyorum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. bayramınız güzel ve mutlu geçsin herşey gönlünüze göre olsun

    YanıtlaSil
  7. bende çok beğendim yazıyı...sevgili arkadaşım senin ve ailenin bayramını kutluyorum.iyi bayramlar ve sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. sizinde bayramınız kutlu olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Füsun biraz geç kaldım ama yinede bayramını kutlamak istedim.Yazı çok güzel bir yerlere asıp her gün okumamız gereken bir yazı olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir yazı olmuş bayramın anlamını unutanlar okumalı bence . Ayrıca çikolata topları da çok nefiss gözküküyor elinize sağlık Hoşçakalın

    YanıtlaSil