20 Eylül 2012 Perşembe

İşlemeli Bol Nakışlı Tepsi:)

Merhabalar;
Aslında bu tepsiye "Ne Ararsan Var Tepsisi" de diyebiliriz:)


Tepsinin iç bölmelerine ne tür bir uygulama yapacağıma bir türlü karar veremediğimden, uzun bir süredir bekliyordu bu ahşap obje. En sonunda "Allah ne verdiyse" diyerek aklıma gelen herşeyi bir arada uyguladım. Zaten birçok malzeme ve tekniği bir arada kullanmayı seviyorum ama bu tepsi ile iyice abarttım sanırım:)) Ama ortaya enteresan birşey çıktı, fena olmadı sanki;


Tepsiyi folkart 675 metallic champagne ile üç kat boyadım, iç kısmını yeşile boyadım ve aynı yeşili kullanarak artebella kolay transfer ile dış kısmını süsledim. 

Her bir işlemeyi minik kasnakta işleyip kumaşın kenarlarını (makinada düzgün olmayabilir düşüncesi ile) el dikişi ile içe kıvırdım ve gutterman tekstil yapıştırıcısı ile iç bölmelere yapıştırdım. 
Her bir bölmeye "çiçek" konsepti içinde farklı çeşit işleme yapmaya çalıştım. 
Tepsideki sırasıyla şöyleler;
boncuk işleme, kaneviçe, aplike, kurdele nakışı, iğne oyası (hazır oyalar kullandım), crazypatchwork, brezilya nakışı, titanyum nakışı, dantel, boyutlu nakış (stumpwork), altın nakışı ve keçe işleme . 





Kocaman sevgiler hepinize..


30 yorum:

  1. Muhteşem bir şey olmuş. Kullanmaya kıyabilirmisiniz? Ben olsam kıyamam. Selamlar

    YanıtlaSil
  2. oh oh ne ararsan var crazy var stumpwork var brezilya var iğne oaysı kurdele dantel,gerçekdende özel bir tepsi olmuş bu elin ize sağlık
    hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, ne ararsan vardan da öte; elişi konusunda ciddi bir kaynak sanki, örneklerle bezenmiş. Çok beğendim, güle güle kullanın diyeceğim ama sanki müzelik gibi çok özel bir çalışma olmuş! Tebrik ederim çok hoş gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. فكرة رائعة ونتيجتها جميلة جدا :)

    YanıtlaSil
  5. Harika ötesi olmuş,tüm güzellikler bir arada,ellerinize ve fikrinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. aaaaa şahane olmuş.bayıldım.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ne yazsam bilemedim valla öyle harika olmuş ki. Süper hatta süper ötesi:)
    Çok beğendim canım^-^

    YanıtlaSil
  8. tablo gibi tam asmalık olmuş bu tepsi....

    YanıtlaSil
  9. Vitrine koy seyret tepsisi olmuş .Tepside demeyelimde sanat eseri :) harika emeklerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  10. beni yapan ne kadarda hamarat diye bağıran bir tepsi :))
    cıvıl cvıl çok cici çok hoş olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. tablo gibi çok canlı güzel bir tepsi olmuş bence duvara asılabilir :))
    elmsmagicraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Böyle tepsiler kalan oya,dantel,nakış,..gibi parçaları değerlendirmek için güzel objeler..Ben de annemin benim için örnek olarak çıkardığı dantelleri değerlendirmiştim..Bloğumda yayınlamıştım..Sizinki de harika olmuş..Ellerinize sağlık..BEn kullanmaya kıyamadım hala,siz de sanırım kıyamayacaksınız.. ;) SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  13. bu kullanmalık değil, seyretmeliklerden :)

    YanıtlaSil
  14. İnsan bir çok konuda bilgili ve marifetli olursa işte ortaya böyle bir tepsi çıkar, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Harika görünüyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. gerçekten mükemmel olmuş..harika bir birleşim ..tek kelimeyle süper..ellerinize sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Fena olmamış ne demeeek :)
    El sanatlarının özeti olmuş, ne güzel bir fikir bu, çoook sevdim :)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuş emeğinize sağlık insan kullanmaya kıyamaz böyle bir tepsiyi bence ya vitrine koyun ya da duvara asın ne güzel her türlü elişi var harikasınız

    YanıtlaSil
  19. ay nasıl güzel olmuş o öyle bayıldımmm :) herşeyi bir arada kullanmak çok iyi bir fikir olmuş, ellerinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. bu nasıl bir güzellik elişim ne zevklisin.en güzel günler de en güzel çayları kahveleri için

    YanıtlaSil
  21. Harika bir tepsi olmuş ellerinize sağlık. İçindeki işlemelere bayıldım çok güzeller...

    YanıtlaSil
  22. bütün teknikler var nerdeyse çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  23. çok şık ve bir o kadar zengin durmuş tepsin harika ellerine sağlık.iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  24. kişide yeter ki beceri olsun.bütün objeler önünde diz çöküyor.eline beynine sağlık.harika ötesi bir şey olmuş.

    YanıtlaSil
  25. ne arardıysam bulduğum bir tepsi gerçekten:)) çok şık olmuş. ellerine, emeğine sağlık.
    güzel günlerde kullan...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. sayende bende kurdele işi,antep işi,tel kırma,kasnak işi,boncuk işi neymiş gördüm beğendim hayran kaldım veeeee şimdi kurslara başlama zamanı....senin gibi becerebilir miyim ama çokkk canımı çektirdin...

    YanıtlaSil
  27. hayranım çalışmalarınıza.o kadar güzelki!ne yazsam bilemedim.çok güzel çok!

    YanıtlaSil
  28. çok güzel olmuş ellerinize sağlık,bende üç boyutlu iğne oyası bir tepsi yapmak istedim fakat çerçevenin arkadan nasıl görünmesi gerektiğini bilemedim,hep ön profilden gösterildiği için.açıklarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  29. ayyy çokk güzel olmuş bayıldımm... benim elimdede çatal+bıçak+kaşık sandığımın parçalarından böyle bir çerçeve var nsl degerlendiririm derken sizin sitenize rastladım. bu tepsinin arka kısmını hangi malzeme ile yaptınız merak ettim. yardımcı olursanız sevinirim..

    YanıtlaSil