7 Eylül 2012 Cuma

Hobilik:)

Günaydın;
Sizi, hobi malzemelerimin yeni düzenleyicisi "Hobilik" ile tanıştırayım; 


 Bu arada, yeniyıl temasını da özlediğimi farkettim. Ne hoş bir temadır o değil mi?:)


Oldukça işime yarayacak bir obje oldu bu. Salon vitriniyken oturma odasına "elişi kitaplığı" olarak terfi eden dolapta duracak.(Evet terfi etmiş sayılır, salondaki abidik gubidik çanak çömlek yerine güzelim elişi arşivini derliyor şimdi:))

Vitrinin değişim hikayesi de buradaydı. (belki bakmak istersiniz:)
Hepinize sevgiler, tabiiki en kocamanından:)

15 yorum:

  1. çok güzel olmuş gerçekten elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Her şeyin bir arada olması çok güzel benimde böyle bir şeye ihtiyacım var çok güzel olmuş ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Aaaa çok iyiymiş, bana da lazım böyle birşey, masamın üzerinde onu dolduracak yığınla malzeme var.

    YanıtlaSil
  4. "hobilik"le tanıştığıma memnun oldum:) çok sevdim kendilerini:)
    güzel günlerde kullan, şahane...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Pek güzel olmus bu hobilik! Her eve lazim :)

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel her şey bir arada çok kullanışlı.

    YanıtlaSil
  8. hem çok kullanışlı hemde göze hitap eden çok guzel bir hobilik olmuş ..iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  9. Ay ben senin hobiliğini seveyiiiim, ne şeker şey oooo :)

    YanıtlaSil
  10. Olá obrigada pela sua visita ao meu blog, adorei seus trabalhos são lindos, com carinho

    YanıtlaSil
  11. ne güzel toparlamış hepsini biraraya.böyle düzenli duran şeyleri çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel!güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  13. çok kullanışlı bir araç olmuş. görünümü de ayrıca güzel. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. aaa süper olmuş hepsi birbirinden güzel acayip fikir oldu sizden elllerinize emeginize saglık.bende ufaktan başladım ama yarım şuanda bitiremedim henüz..

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş her şey derli toplu duruu ben de yapmalıyım mutlaka

    YanıtlaSil